استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ تعبیر خواب خواندن قرآن حکمت و شناخت راه صحیح است.و دیدن نوزادی که قرآن می خواند نشانه ی خوشی و شرف و سربلندی است. خواندن قرآن در خواب ، نشانه ی افزودن بر اعمال صالح و بالا رفتن درجه و مقام است.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند به روایت علامه طباطبایی:

علامه طباطبایی در مورد نوزادی که قرآن می خواند این چنین روایت می کند:

اگر شخصی خواب ببیند که نوزادی در حال خواندن سوره قول هو الله است نشانه ی دور شدن از بلاها ،آفت ها ،بدی ها و حوادث است. تعبیر دیگری از ایشان در رابطه با چنین خوابی این است که شخصی وارد زندگی او خواهد شد که در همه احوال مراقب او است و در شرایط و زمانهایی که احساس می کند که تنها است و هیچ امیدی ندارد شبیه یک کوه حامی و پشتوانه ی او می شود و باعث دلگرمی و شادی او می شود.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند و آن نوزاد قبلا فوت کرده است:

علامه طباطبایی این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب نوزادی را ببیند که قرآن می خواند و در رویا بداند که آن نوزاد در بدو تولد مرده است به معنی نیرومند شدن او در دین و تقواست.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند از نگاه امام جعفر صادق(ع):

امام جعفر صادق(ع) فرموده اند اگر خواب نوزادی که قرآن میخواند ببینی و آن نوزاد برای تو غریبه باشد و صدای تلاوت سوره ی قل هو الله را از او بشنوی بیانگر سلامتی بدن،شرف و بزرگی و رو به راه شدن مشاغل و امور است.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند به روایت ابراهیم کرمانی:

ابراهیم کرمانی این چنین روایت می کند که اگر خواب نوزادی را که قرآن می خواند ببینید و به تلاوت کردن قرآن او گوش بدهید دلیل بر زیادی مال و نعمت و همچنین خیرات در دو دنیاست .

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند  به روایت حضرت یوسف (ع):

حضرت یوسف (ع) این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب نوزادی که قرآن می خواند را ببیند به معنی زیاد شدن امید و میل به زندگی و زیادی مال و نعمت است.

همچنین در جای دیگر این چنین روایت می کند که اگر خواب نوزادی را ببینید که مشغول خواندن قرآن است و بدانید که آن نوزاد قبلا مرده است به چند معنی مختلف است:

اولی و مهمتر از همه  کم شدن دشمنان، بدخواهان و یا کسانی هستند که در کارتان گره می اندازند و در واقع به خلاص شدن از شر بد دلان تعبیر می شود.

دومی زیاد شدن امید و میل به زندگی

سومی برکت در رزق و روزی اهل منزل به واسطه حضور پدر و مادر، پدربزرگ و مادر بزرگ

چهارمی ایمن شدن کودکان و یا نوزادان فامیل از بلاهایی همچون چشم زخم و یا امراض جسمی

پنجمی دور شدن شیاطینی که در منزل همیشه حضور دارند

ششم بهتر شدن وضعیت اقتصادی و یا رفاه کشور یا شهر و روستایی که در آن ساکت هستید.

تعبیر خواب خواندن قرآن به روایت از امام صادق(ع):

امام صادق (ع) می فرمایند قرآن خواندن بر چهار وجه است:

1-سلامتی یافتن از آفت ها

2-توانگری و ثروتمندی

3-مراد دل و کام یافتن(کامیابی و به مراد دل رسیدن)

4-پرهیزکاری فرمودن از مناهی خلایق را (نهی از منکر)

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند و گرفتن قرآن روی سر خود:

اگر شخصی خواب نوزادی که قرآن می خواند را ببیند نشانه ی ایمان و تقوا است و اگر ببیند که نوزاد قرآن را باز کرده و روی سر خود گرفته است یعنی به مقام و بزرگی می رسد و حاکم و فرمان روای شهری می شود.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند به روایت خالد بن علی محمد العنبری:

خالد بن علی محمد العنبری این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب نوزادی را که قرآن می خواند ببیند نشانه ی خوشی،شرف و سربلندی است.

همچنین روایت می کند که خواندن قرآن در خواب ،نشانه ی افزودن بر اعمال صالح و بالا رفتن درجه و مقام است.

اگر کسی خواب ببیند که قرآن در کنار اوست ، به علم و قدرت می رسد و اگر بیمار باشد شفا می یابد.

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند به روایت منوچهر مطیعی تهرانی:

منوچهر مطیعی تهرانی این چنین روایت می کند که خواب نوزادی که قرآن می خواند مبارک است و نشانه ی فراوانی رزق و روزی و قوی بودن دین و تقوا است.

تعبیر خواب شنیدن صدای نوزادی که قرآن می خواند به روایت بسیاری از معبرین:

بسیاری از معبرین بر این باور هستند که کسانی که در خواب صدای نوزادی را که قرآن می خواند می شنود جزو خوش شانس ترین افراد در این بازه از زندگی خواهند شد.حال این خوش شانسی چه در کار ، چه در زندگی شخصی و چه در بعدهای دیگر زندگی مانند سلامتی باشد.

در واقع اگر شما در رؤیا ببینید و یا به بیان بهتر بشنوید که نوزادی در حال تلاوت آیه ای از قرآن است می توان به لحظاتی در زندگی واقعی مرتبط دانست  که خدا را یاد خواهید کرد و در نهایت باورهای قلبی شما به سمت او جذب خواهد شد.

از سوی دیگر تعبیر خواب شنیدن صدای نوزادی که قرآن می خواند به این معنا است که در بیداری خبرهای بسیار خوبی دریافت می کنید.

تعبیر خواب شنیدن صدای نوزادی که در بهشت زهرا قرآن می خواند:

اگر شخصی خواب نوزادی را که قرآن می خواند ببیند و فقط صدای تلاوت کردن او را در بهشت زهرا بشنود  به معنی پایان یافتن یک زندگی است.

طبیعی است که تمامی انسانها روزی این دنیای فانی را ترک می کنند اما مساله این است که دیدن این رویا و شنیدن صدای قرآن در بهشت زهرا، مرگی با عزت و پایانی خوش را نوید می دهد.

البته ناگفته نماند که تعبیر خواب شنیدن صدای قرآن به آیه های که تلاوت می شود نیز بستگی دارد و این جنبه از تعبیر خواب به گستردگی یک کتاب است.

اگر فرد بیماری خواب نوزادی را ببیند که قرآن می خواند برای او این رویا بسیار مطلوب است و نشان دهنده ی بهبودی و بدست آوردن سلامتی آن شخص در بیداری است.

تلاوت قرآن کریم در رؤیا به معنای افزایش اعمال نیک و در بیداری مقرب شدن در پیشگاه خداوند است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کچل شدن وسط سر زن

تعبیر خواب ناخن گرفتن دست و پا با ناخن گیر چیست؟

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای طلایی شرابی زرد و سبز

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم نشانه چیست؟

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی