استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای طلایی شرابی زرد و سبز

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ

تعبیر خواب موی رنگ شده

تعبیر موی رنگ شده چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن مو در خواب نماد افکار و تصوراتی است که فرد از خود دارد. موی رنگ شده در خواب تعابیر مختلفی را برای ما ارائه می دهد. تعبیر هر رنگ در خواب به موضوعی اشاره دارد حال اگر آن رنگ را روی موی خود یا دیگری ببینیم.

دیدن خواب موی سر در خواب دلالت بر عزت و احترام و عمر طولانی دارد و موی کوتاه دلیل بر عزت نفس است این دو اصل تقریبا بین همه معبرین مشترک است، حال دیدن موی بلند یا کوتاه با هر رنگی یک تعبیر متفاوت خواهد داشت. بسیاری از معبرین اسلامی و غربی در تعبیر خواب موی رنگ شده تفاسیر های ارائه داده اند که ما سعی بر آن داشته ایم تا معتبر ترین آن ها را در این متن بگنجانیم.

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای به روایت از محب مدنی

از محب مدنی درباره تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند مو های خود را قهوه ای رنگ کرده است تعبیر بسیار خوبی دارد و تعبیر این خواب دلالت بر شکست در کاری است پس از مدتی در همان کار به پیروزی می رسد و موفق می شود که در نتیجه تلاش دوباره وی است  طبعا موفقیت در همان کار به واسطه کمک دوستان و اطرافیانش است. کوتاهی یا بلندی مو تاثیری در تعبیر این خواب ندارد. و دیدن موی سر در خواب نشان از فزونی مال و ثروت و تقدیر عمر طولانی است.

تعبیر خواب موی رنگ شده زرد به روایت محمد ابن سیرین

از محمد ابن سیرین روایت گشته که تعبیر خواب موی رنگ شده زرد توسط شخص خواب بین به حالات و موقعیت های مختلف وی در خواب بستگی دارد. به تعبیر ایشان اگر شخصی در خواب خود ببیند که مو های خود را زرد کرده است دلالت بر ثروت و مکنت زیادی می باشد که برای خود و خانواده اش در انتظار است فقط باید دید که این ثروت در چه زمانی برای وی مقدر شده است ممکن است طی چند ماه اخیر و یا چندین سال طول بکشد. تقریبا همه معبرین در تعبیر خواب موی زرد رنگ شده چنین نظری دارند که نشان از فراوانی و راحتی در مال و مکنت می باشد.

تعبیر خواب موی رنگ شده سبز به روایت محمد ابن سیرین

از محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب موی رنگ شده سبز چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که موهای خود را سبز رنگ کرده است دلالت بر خیر و صلاح در دین و دنیا برای فرد است و سرازیر شدن خیر و برکت به زندگی وی است. رنگ سبز نماد رنگی عرفانی و نیکی است.

تعبیر خواب موی رنگ شده شرابی  به روایت شیخ طوسی

از شیخ طوسی درباره تعبیر خواب موی  رنگ شده  شرابی چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که موهای خود را شرابی رنگ کرده است تعبیر آن دلالت بر پیروز شدن بر مشکلات و گرفتاری ها را دارد و هم چنین پایان غم و غصه و رنج و بدبختی است و این تعبیر در همه جنبه های مهم زندگی مانند ازدواج ، کار و پست و مقام را در بر می گیرد.

تعبیر خواب موی رنگ شده طالائی  به روایت آنلی بیتون

از آنلی بیتون درباره تعبیر خواب موی  رنگ شده  طلایی چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که موهای خود را طلایی رنگ کرد دلالت بر روشنفکری و آگاهی وی نسبت به امور زندگیش است.  رنگ موی روشن مانند طلائی در خواب از تفاسیر اکثر معبرین دلالت بر خوبی  و ثروت برای خواب دیده است. در کل مو های طلایی رنگ در خواب نماد زندگی مرفه است همچنین نماد شادابی و سرزندگی است و طاهری پسندیده و خوشایند برای فرد است.

تعبیر خواب موی حنا شده به روایت امام جعفر صادق (ع)

 از امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب موی حنا شده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند مو های خود را حنا بسته است در چهار وجه تاویل و تعبیر می شود :

  • اول ستر و پوشاندن خانواده از بلا
  • دوم نشان از غم و اندوه دارد
  • سوم آراستن و پیراستن فامیل و اطرافیان
  • چهارم مبهم بودن حال و احوال شخص برای خلق

تعبیر خواب موی قرمز رنگ شده به روایت آنلی بیتون

از آنلی بیتون درباره تعبیر خواب موی قرمز رنگ شده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب ببیند که موی خود را قرمز رنگ کرده دلالت بر آن است که تغییرات بزرگی در زندگی وی رخ می دهد. هم چنین نماد سرزندگی است و دیدن موی قرمز شده دلیل بر وجود خشمی است که در درون فرد نسبت به چیزی وجود دارد و در پی آن تغییر و تحولات روانی را برای وی در پی خواهد داشت.

تعبیر خواب موی رنگ شده به روایت لوک اویتنهاو

از لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب موهای رنگ شده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که موهای خود را رنگ کرده است تعبیر آن بستگی به رنگ موی وی متغیر می باشد. لوک اویتنهاو معتقد است رنگ موی قرمز نشان از دورویی و خودخواهی شخص دارد و رنگ موی مشکی دلالت بر خوشبختی است.

و اگر شخصی موهای خود را بور کرد نشان از وجود شادی زیاد در زندگی وی است و اگر موهای خود را سفید رنگ کرد نشان از شادمانی دارد. و اگر شخصی موی خود را بلوطی رنگ کرد دلیل بر موفقیت او در امور است و اگر مو های خود را ‌دکلره کرد دلیل بر درآمدی خوب است.

تعبیر خواب موی مشکی رنگ شده به روایت یوسف نبی (ع)

از یوسف نبی (ع) درباره تعبیر خواب موی مشکی رنگ شده چنین روایت شده است ؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که مو های خود را مشکی رنگ کرده است و دارای موهای بلندی است  دلالت بر رفع بلا و مصیبت و علاج بیماری لاعلاج یا سخت است. در کل دیدن موی مشکی بلند در خواب شاید ما را به اشتباه بیندازد که مشکلی در پیش باشد اما موی مشکی به تعبیر یوسف نبی بسیار نیک تفسیر شده است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم نشانه چیست؟

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

تعبیر خواب آب پاشی با شلنگ چیست؟

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده چیست؟

تعبیر خواب ملاقات با سید علی خامنه ای رهبر چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی