استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۱۴ ب.ظ

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ به طور حتم برای همه ما پیش آمده که خواب و رویا های را ببینیم و با وجود احساس خوبی که از دیدن خواب داشته ایم به دنبال تعبیر و تفسیر آن باشیم.

علم تعبیر خواب برگرفته از اصول و قواعد پیچیده ای است به همین علت گاهی دیدن خوابی خوب که به رویا می ماند تعبیری بد داشته باشد و با دیدن خوابی هراس آورد یا بدی تعبیر خوبی داشته باشد. مانند دیدن خواب عروسی و شادمانی کردن به نظر برخی از معبرین تعبیر بدی دارد باید دید که معبرین دیگر چه نظری دارند. ازدواج با کسی که دوستش داری و به اصطلاح معشوقه در خواب و تعبیر آن به واسطه  علمای تعبیر خواب اسلامی و غربی  را در این مقاله خواهیم داشت.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چنین می گوید؛ اگر زنی یا مرد مجردی در خواب خود ببیند با کسی که دوستش دارد ازدواج می کند و هر دوی آن ها پیراهن سفید بر تن داشتند تعبیر خواب وی دلالت بر رسیدن غم و اندوه است و هم چنین افسردگی است. باز هم از محمد ابن سیرین در تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری نقل شده است؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که معشوقه خود ازدواج کرده است و هر دو در خواب مشغول شادمانی و پایکوبی باشند تعبیر آن جدایی است  احتمال دارد که بین دو نفر مشکلی ایجاد شود و منجر به جدای بین آن ها شود. همچنین اگر شخص مجردی در خواب دید که فامیل و خانواده اش در مراسم ازدواج او و کسی که دوستش دارد جمع شده اند و بزمی پر جمعیت دارد تعبیر خواب وی وصلت است.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چنین می گوید؛ اگر شخصی مجرد چه دختر یا پسر باشد و یا چه مرد یا زنی بیوه باشد در خواب خود ببیند که با کسی که دوستش دارد ازدواج می کند و مراسم عروسی و بزم شادی به راه انداخته اند تعبیر خواب وی دلالت بر آمدن مصیبت و بلا است. ممکن است این بلا و مشکل برای خود شخص و یا برای کل خانواده اش اتفاق بیفتد کلا از نظر معبر ابراهیم کرمانی مجلس بزم در خواب تعبیری خوب ندارد.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند با کسی که دوستش دارد ازدواج می کند و عروسی گرفتند تعبیر خواب خوب نیست و دلیل بر آمدن عزا و غم برای شخص است احتمالا به عزای کسی از اعضای خانواده اش بنشیند. ازدواج با معشوق به نظر معبر منوچهر تهرانی نشان از حرص و طمع است و دیدن عشق در خواب برعکس بیداری خوب نیست و تعبیر خوبی ندارد. در جای دیگر از منوچهر مطیعی تهرانی نقل شده است اگر دختری یا زنی مجرد در خواب خود دید که با مردی که نمی شناسد عروسی کرد ( یا بشناسد ولی علاقه ای بین آن ها نباشد) تعبیر خواب وی خوب است و نشان از ازدواج او با کسی به زودی نوید می دهد.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چنین می گوید؛ چنانچه پسر یا مرد مجردی در خواب خود ببیند که با دختر مورد علاقه خود ازدواج کرد تعبیر خواب خوب نیست و تعبیر آن بر تنها و مجرد ماندن وی تا مدت های طولانی شاید تا آخر عمر دلالت دارد. چنانچه زنی مجرد و یا دختری در خواب خود ببیند با مرد مورد علاقه خود ازدواج کرد باز هم تعبیر خوبی نخواهد داشت و بر ایجاد مشکلات بسیار برای شخص و خانواده اش است.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری به روایت لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو معبر غربی درباره تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چنین می گوید؛ چنانچه مردی در خواب خود ببیند با زن خود که در عالم بیداری او را دوست دارد دوباره ازدواج کرد دلیل بر رفع موانع و مشکلات است. و اگر زنی در خواب خود ببیند که با شوهر خود ازدواج کرد تعبیر خواب بر داشتن امید بیهوده و واهی را نسبت به چیزی دارد. هم چنین از لوک اویتنهاو نقل شده است اگر شخصی چه زن یا مرد در خواب خود ببیند که کسی که نمی شناسد و بیگانه است ازدواج کرد دلیل بر ایجاد دعوا در روابط اجتماعی خود است.

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری و دیدن عروسی

امام جعفر صادق دیدن عروسی در خواب به ویژه آنکه با کسی که خود از پیش وی را دوست داشته باشیم را به نیکی تعبیر می کنند.ایشان درباره چنین خوابی می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود عروسی خود یا دیگری را ببیند به طوری که بداند وصلت و ازدواج با شخصی که دوستش داشته رسیده است تعبیر آن خواب بر چهار وجه است:

  • اول رسیدن به بزرگی مقام
  • دوم زیاد شدن مال
  • سوم سلامتی و امنیت و آسایش
  • چهارم شادی و نشاط در زندگی

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری و عروس شدن

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب عروس شدن بیننده خواب به شرط وصلت با کسی که دوستش دارد چنین می گوید؛ اگر دختر یا زنی مجرد در خواب خود ببیند که عروس شده است چنانچه بداند مراسم عروسی وی با کسی که دوستش دارد می باشد چنین خوابی تعبیر بس نیک و پسندیده دارد. در واقع وی در زندگی واقعی به زودی وارد رابطه عاشقانه خواهد شد که روحیه او را در جهت مثبت عوض می کند. و اگر در خواب خود دید عروس شده است و از این بابت غمگین است تعبیر خواب او نا امید کننده است و زندگی عاشقانه او به سرانجام نمی رسد و در روابط عاشقانه موفق نمی باشد.

تعبیر خواب پیمان ازدواج بستن با کسی که دوستش داری اما او تو را نمی خواهد

جابر مغربی درباره تعبیر چنین خوابی اینگونه می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند با کسی پیمان ازدواج بست به طوری که شخص مقابل او را دوست ندارد. چنانچه این اتفاق در میان جمع انبوهی صورت گیرد تعبیر خوبی نخواهد داشت دلالت بر شنیدن خبر ناگوار دارد و چنانچه پس از پیمان بستن با شخص ازدواج کردند و در مراسم عروسی شان اتفاق بد افتاد نشان از بیمار شدن بیننده خواب دارد و یا عزیزی را از دست می دهد.

شاید علاقمند باشید :

تعبیر خواب آب پاشی با شلنگ چیست؟

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده چیست؟

تعبیر خواب ملاقات با سید علی خامنه ای رهبر چیست؟

تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد

تعبیر خواب گلدان با گل های سبز

  • لام لطفا خواب من را تعبیر کنید
    من خواب دیدم با پسری که خیلی عاشقشم ازدواج کرده ام و دیدمش که نیستش توی سالن عروسی پرس و جو کردم که کجاست گفتند توی سالن قسمت مردونه هستش وقتی اومد قسمت زنونه اومد پیشم و من دستاش را گرفتم و گریه کردم که لطفا از پیشم نرو بشین پیشم اونم بوسم کرد گفت باشه چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی