استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم نشانه چیست؟

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن خواب دست زدن به اندام زن نامحرم قاعدتا توسط مردان صورت می گیرد که تعبیر و تفسیر این خواب به حالت خواب دارد. مثلا اگر مردی مجرد این خواب را ببیند چه معنا و مفهومی دارد و یا اگر در خواب لذت ببرد چه تعبیری دارد؟

اگر زن نامحرم در خواب جوان یا پیر باشد زشت یا زیبا باشد علما چه تأویلی برای آن روایت کرده اند؟! لذت بردن از دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم و یا پشیمان شدن از آن کار چه تعبیری خواهد داشت؟ معبرین غربی آیا در این رابطه نظری دارند؟ آیا تعبیر معبرین بزرگ اسلامی در این باره اتحاد نظر دارند یا نه؟ همه جواب این سوالات و تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم از نظر معبرین معتبر را در این مطلب خواهیم داشت با ما همراه شوید.

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم  چنین می گوید؛ چنانچه مردی چه مجرد و چه متاهل  باشد در خواب خود ببیند به عورت  و بدن زن نامحرم دست زد تعبیر خواب اشاره به گمراه شدن وی از راه درست است و در زندگی خود مشغول به انجام کار های بیهوده است بهتر است با توکل از خداوند و عبادت برای پروردگار ایمان خود را محکم کند تا از گمراهی نجات پیدا کند.

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ اگر مردی جوان در خواب ببیند که به عورت و بدن زن نامحرم دست زد و از انجام آن کار لذت برد تعبیر خواب دلالت بر انجام اعمال زشتی است که فرد انجام می دهد و در آینده  جز گمراهی و پشیمانی چیزی عابد او نخواهد شد.

در جای دیگر از شیخ طوسی در تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین روایت شده است؛ اگر مردی با هر سن و سال مجرد یا متاهل بودنش خواب ببیند که به  عورت و بدن زن نامحرم دست زد و از آن لذت برد و در خواب از عمل خود پشیمان شد تعبیر خواب او نشان از در امان ماندن مرد از شر و وسوسه های شیطان است، خداوند با لطف و مرحمت خود وی را از گمراهی انجام خواهد داد.

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ اگر مردی مجرد و یا متاهل پیر  به عورت و بدن زن نامحرمی دست زد تعبیر خواب او نشان از رسیدن به مراد و شادی است.  اگر زن نامحرم در خواب خوش اندام و زیبا رو باشد فراخی نعمت است و اگر زن نامحرم زشت و کثیف باشد رسیدن قحطی و تنگنا در امور مالی است.

هم چنین از محمد ابن سیرین روایت شده است اگر مردی در خواب خود ببیند که در خواب به عورت و بدن زن نامحرم و پیر و زشت دست زد تعبیر خواب اشاره به نرسیدن به آرزو ها و خواسته ها است هم چنین احوالی مریض در پیش روی وی می باشد و خارج شدن برکت از زندگیش است و آمدن فقر فلاکت به زندگی اوست که دلیل آن انجام اعمال کریه و زشت است. بهتر است توبه کند و به درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت کند تا از این مصیبت نجات پیدا کند.

تعبیر خواب دست زدن به عورت  و بدن زن نامحرم به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ اگر مرد کهن سالی در خواب خود دید که به عورت و بدن زن نامحرم دست زد تعبیر خواب وی نشان از رسوایی و بدنامی برای وی و پیش آمدن  رنج و سختی در زندگیش است.

همچنین از جابر مغربی نقل شده است چنانچه بیننده چنین خوابی مرد مجردی باشد تعبیر خواب اشاره به ازدواج کردن مرد است که به زودی اتفاق می افتد و صاحب فرزند خواهد شد. چنانچه مرد متاهل و جوان بیننده چنین خوابی باشد تعبیر خواب نشان از خیر و خوبی و صلاح  در دین و ایمانش است.

تعبیر خواب  دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت ادوارد

ادوارد درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ اگر مرد یا پسری بیننده چنین خوابی باشند تعبیر و تفسیر خوابشان دلیل بر افکار منفی و ناپسندیده ای است که در فکر و ذهن دارند و مدام ذهن شان پی مسائل جنسی می گذرد و همیشه مشغول به اعمال این چنینی باشد

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت امام جعفر  صادق (ع)

امام  جعفر صادق درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که به عورت و بدن زنی نامحرم دست زد و لذت برد تعبیر خواب وی اشاره به این موضوع دارد که شخص راجع به مسئله مهمی در اشتباه به سر می برد باید به فکر اوضاع و احوال زندگیش باشد تا کمتر دچار اشتباه شود به عبادت بپردازد. کلا دیدن چنین خوابی بر پنج وجه است.

  • اول افزایش مال و ثروت
  • دوم زن خواستن
  • سوم صاحب فرزند شدن
  • چهارم امان ماندن از بلا ها و مصیبت ها
  • پنجم گمراهی و اشتباه
  • ششم روا شدن حاجت و رسیدن به مراد

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم به روایت علی مدنی علی مدنی درباره تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود دید که به عورت و بدن زنی نامحرم دست زد تعبیر خواب وی اشاره به این موضوع دارد که شخص بیننده خواب دنبال کارهای بیهوده و هوس های زودگذر دنیایی است و به خاطر انجام این اعمال است.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

تعبیر خواب آب پاشی با شلنگ چیست؟

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده چیست؟

تعبیر خواب ملاقات با سید علی خامنه ای رهبر چیست؟

تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد

  • سلام خاب دیدم نامزدم با زن دوستش کنار هم دراز کشیدن و بعد نشستن طوری ک زانوهاشون نزدیک بهم بود و نامزدم دست روی پایش کشید و مدام میخندید نامزدم،تعبیرش لطفا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی