استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ق.ظ

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد اشاره به عقاید جدید  شکل گرفته در شما دارد که باعث شده اند با مهارت بیشتری به تجزیه و تحلیل جهان بینی خود بپردازید. نوزاد دندان دار در خواب نشان دهنده ی قدرتی در درون شماست که احتمالا از آن بی خبر هستید یا در مواجه با چالش های جدید آن را دست کم گرفته اید.

در جای دیگر این چنین تعبیر شده است که اگر خواب نوزادی که دندان در آورده است را ببینید معنی خواب شما اهداف و انگیزه های مهم زندگی شما است که به ثمر می رسد ولی کمی طول می کشد. اگر در خواب دیدید که کودک دندان درآورده است رسیدن به این موفقیت ها خیلی نزدیک است.

تعبیر خواب دندان به روایت امام صادق(ع):

امام صادق (ع)  روایت می کند که : دیدن دندان در خواب شش نشانه دارد:

1-خانواده و افراد فامیل

2-مال و ثروت

3-سود و منفعت

4-غم و حزن

5-آسیب و صدمه

6-جدای از خانواده و خویشاوندان

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد و باعث تنش می شود:

اگر خواب نوزادی را که دندان دارد ببینید و این نوزاد در خواب برای شما تنش آفرین باشد، به طور مثال دست شما را گاز بگیرد یا رفتار پرخاشگرانه نشان می دهد ، نشان دهنده ی نوعی درگیری فکری است که در رابطه با عقاید خود احساس می کنید.

این خواب می تواند نشان دهنده ی فردی باشد که به شدت توسط دیدگاه های جدیدی که درک کرده به تنگنا کشانده شده و احساس می کند که دیدگاه های قبلی او لایق سرزنش است.

تعبیر خواب نوزاد مرده ای که دندان دارد

مرگ در خواب با مفهوم توقف و انفعال مرتبط است. اگر شخصی خواب نوزادی که دندان دارد را ببیند و بداند که آن نوزاد در بدو تولد مرده است نشانه ی آن است که احساس می کند که قادر به پذیرش مسئولیت های جدیدی نیست. این خواب از بیننده خود می خواهد که در مقابل تغییر یا عقاید جدید انعطاف پذیر بوده و اجازه ندهد که سرکوب این افکار ، باعث ایجاد احساس فقدان در درون او شود.

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد به روایت خالد اصفهانی:

خالد اصفهانی این چنین روایت می کند که دیدن خواب نوزادی که دندان دارد نشان دهنده ی شر و فتنه ای است که در خانواده برپا می شود ، خشونت های که پیامد های بدی به همراه دارد و می تواند سبب جرم های بزرگ حتی شود.مثلا ممکن است به خاطر پرخاشگری زیاد و عدم کنترل عصبانیت کسی اقدام به قتل کند یا باعث تصادفات در رانندگی شود و یا به خاطر مشکلات زیاد و فراوان دست به خودکشی بزند.

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد و ترک محل به خاطر تعجب زیاد:

اگر شخصی خواب ببیند که یکی از بستگانش یا یکی از اعضای خانواده اش(خواهر) نوزادی را که دندان دارد به دنیا آورده است و همه با تعجب آنجا را ترک کنند نشان دهنده ی یک هیجان بزرگ و منفی است که برای خانواده ی او پیش می آید و طبیعتا خبرش به گوش او نیز می رسد و باعث ناراحتی فرد می شود و مدتی در انزوا به سر می برد.

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد و زشت بودن چهره اش به خاطر دندان های بزرگ:

اگر زنی خواب ببیند که پس از وضع حمل دختری به دنیا آورده است و نوزاد دندان دارد و دندان های او خیلی بزرگ هستند و باعث زشت شدن چهره ی نوزاد شده است ای خواب نشان دهنده ی موجی از مشکلات است که به خاطر خشم ،نگرانی، ترس و دلهره از طرف شوهرش بر او وارد می شود و اما این دوره موقت و گذرا است  و باید با خونسردی کامل این دوران را سپری کند.

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی:

منوچهر مطیعی تهرانی این چنین روایت می کند که دیدن خواب  نوزادی که دندان دارد نشان دهنده ی اتفاقات و مشکلات خانواده است.

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی دندان های فک بالا به مردانی که در خانواده و فامیل هستند مربوط است و دندان های فک پایین به زنان خانواده و فامیل و دندان های جلو به فرزندان مربوط می شود.

تعبیر دیدن دندان کرم خورده ای که درد می کند ، درگیری و گرفتاری با دشمن است. اما اگر فقط درد دندان را داشت دچار مشکل و بدهی می شود. تعبیر دیدن دندان های سفید و براق،زندگی باشکوه خانوادگی است.

تعبیر خواب به دنیا آوردن نوزادی که دندان دارد و دندان های او سیاه باشد:

اگر زنی خواب ببیند یک نوزاد که دندان دارد به دنیا آورده است و دندان های او سیاه و کرم خورده هستند و از این موضوع بسیار ناراحت است بدین معنی است که در زندگی خود دچار غم و غصه می شود. 

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد به روایت امام جعفر صادق(ع):

امام جعفر صادق (ع) می فرماید چنان چه خواب دیدی  نوزادی که دندان دارد به دنیا آورده ای  و فرقی ندارد با چه جنسیتی باشد(دختر یا پسر) و دارای ظاهری عجیب بود این نمی تواند معنای خوبی داشته باشد و موجب دردسرهای ناخوانده مثل گرفتاری ها ی از قبل تعیین نشده همچون قحطی و گرسنگی ،بیماری  و بدهکار شدن و....است.

تعبیر خواب به دنیا آوردن نوزادی که دندان دارد و خوشحال بودن از به دنیا آوردن او:

اگر زنی خواب ببیند که باردار است و یک نوزاد دختر به دنیا می آورد و نوزاد دندان دارد و از به دنیا آوردن او بسیار خوشحال است ولی از اینکه مردم متوجه دندان نوزاد بشوند بترسد بدین معناست که باید بیشتر مراقب خود باشد چون این رویا هشداری است که بی دقتی او باعث برانگیخته شدن خصومت علیه او می شود.

تعبیر خواب به دنیا آوردن نوزادی که دندان دارد و همه ی دندان هایش مرتب و یکدست است:

اگر دختر مجردی خواب ببیند که باردار است و نوزادی را  که دندان دارد به دنیا می آورد و تمام دندان های بالا و پایین او کامل هستند بدین معنی است که این رویا نشانه ی خیر و برکت و رزق و روزی در زندگی او است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند

تعبیر خواب کچل شدن وسط سر زن

تعبیر خواب ناخن گرفتن دست و پا با ناخن گیر چیست؟

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای طلایی شرابی زرد و سبز

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم نشانه چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی