استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب سفید شدن ابرو

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۴۸ ب.ظ

خواب ابرو ممکن است به شکل های متفاوتی دیده شود، فردی ممکن است در خواب ابروهای خود را بسیار زیباتر از آنچه که در واقعیت وجود دارد ببیند، فردی دیگر ممکن است در رویای خود ابروهایش را بسیار پرپشت یا سیاه ببیند و دیگری ابروهای سایر افراد از جمله اعضای خانواده خود را در رویا ببیند. در مورد هر یک از این خواب ها با توجه به جزئیات خواب تعبیرهای متفاوتی ارائه شده است که در این متن تمرکز ما بر تعبیر خواب سفید شدن ابرو می باشد.

خواب سفید شدن ابرو را چگونه تعبیر کرده اند؟

در حالت کلی آنچه از تعابیر معبران خواب در مورد تعبیر خواب سفید شدن ابرو (به ویژه اگر شخص جوانی این خواب را ببیند) استنباط می شود شان و شخصیتی است که شخص بیننده خواب به سبب علم و دانش خود به آن دست می یابد. اما بهتر است این موضوع را از نظر شناخته شده ترین معبران به صورت جزئیاتی تر مورد بررسی قرار دهیم.

تعبیر معبر بزرگ خواب ابراهیم کرمانی در مورد خواب سفید شدن ابرو

معبر بزرگ ابراهیم کرمانی در این باره معتقد است، بر علم، وقار و متانت شخصی که در خواب بیند ابرویش سفید شده، افزوده می شود در حالی که این خواب به معنای کاسته شدن از ثروت آن شخص نیز است. به عبارت صریح تر شخصی که خواب سفید شدن ابرو ببیند بایستی منتظر فزونی شأن و شخصیت علمی خود و کاسته شدن از مال و ثروتش باشد.

تعبیر منوچهر مطیعی در مورد خواب سفید شدن ابرو

معبر شناخته شده دیگر خواب، منوچهر مطیعی، نیز سفید شدن ابرو در خواب را دال بر علم، دانش و شخصیت اجتماعی فرد می داند. از نظر او شخصی که در خواب ببیند دارای ابروهایی سفید و همچنین پرپشت شده است شان و شخصیتی بدست خواهد آورد که در نتیجه علم و دانش او است.

در حالت کلی از آنجایی که ابرو در چهره انسان به نوعی نشانه جمال و زیبایی محسوب می شود و این موضوع در مورد زنان از اهمیت بیشتری نسبت به مردان برخوردار است، وارد شدن هر گونه آسیب به ابرو از جمله ریختن ابرو و کم پشت شدن آن، تراشیدن ابرو، سوختن ابروها، عدم تقارن ابروها و مسائلی از این دست در خواب، تعابیر خوبی ندارند و بالعکس ابروهایی زیبا، سالم و طبیعی همواره از نظر اغلب قریب به اتفاق معبران، به خیر و خوبی تعبیر شده اند.

در این بین سفید شدن ابرو به خصوص اگر پرپشت نیز باشد همان طور که در اغلب مستندات در مورد زندگی افراد پیر دانا نیز دیده ایم دلالت بر ارج و ارزش و مقامی است که فرد بیننده خواب به سبب دانایی و علم خود بدست خواهد آورد. به علاوه اینکه این پیران دانا اغلب از نظر ثروت و مال دنیا چندان غنی نیستند و این موضوع در مورد تعبیر خواب سفید شدن ابرو نیز وجود دارد، به گونه ای که برخی معبران در ادامه تعبیر خواب سفید شدن ابرو، در کنار ارزش و اعتبار بالای شخص بیننده خواب به سبب علم و دانش خود، نقصان اموال او را نیز متذکر شده اند.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کچل شدن وسط سر زن

تعبیر خواب ناخن گرفتن دست و پا با ناخن گیر چیست؟

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای طلایی شرابی زرد و سبز

تعبیر خواب دست زدن به عورت و بدن زن نامحرم نشانه چیست؟

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی