استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دعوا با دوست صمیمی

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۰۲ ب.ظ

اگر در خواب دیدید که با دوست خود دعوا می کنید معنی خواب شما این است که اگر او با شما دعوا می کرد بیگانه ای به شما خوبی می کند و یا با انسان خوبی برخورد می کنید .اگر شما با او دعوا می کردید معنی خواب این است که شما به یک غریبه خوبی می کنید.

تعبیر خواب دعوا کردن با یک دوست صمیمی:

اگر خواب دیدید با یکی از دوستان خوب خود دعوا می کنید چنین خوابی ممکن است به درگیری و یا حتی جدایی از یک دوست اشاره داشته باشد. این خواب همچنین ممکن است به مشکلات مالی یا شکست در پروژه ی فعلی تان دلالت داشته باشد.

همچنین در جای دیگر این چنین روایت شده است که اگر در خواب خود را در حال دعوا با دوست صمیمی خود ببینید این خواب تعبیری بسیار ناخوشایند دارد و به این معناست که در آینده ای نزدیک کسی یا چیزی که دوستش داشتید را از دست می دهید.

مفهوم دعوا در خواب:

برخلاف بیداری که دعوا و مشاجره کردن کار خوبی نیست در خواب ایجاد دوستی و طرح رفاقت و اشتغال به کار خیر و محبت آمیز است.

به طور کلی دعوا و مشاجره کردن در خواب به معنای خیر و خوبی است و هرکس که با دیگری دعوا می کند به او خوبی می رساند. دیدن دعوا در خواب به احساسات منفی نهفته ی شما اشاره دارد که در مورد یک فرد در زندگی واقعیتان دارید.

تعبیر خواب دوست از نگاه لوک اویتنهاو:

از نگاه لوک اویتنهاو دوست در خواب  دارای تعابیر فراوانی است:

دوست خوب: خبرهای شادی بخش

دوست ناباب: اعلان خطر

دوست عصبانی:بیماری

دیدار اتفاقی دوست:اتفاق غیر منتظره

ترک کردن دوست:عذابی مبدل به شادی خواهد شد

مرگ یک دوست: خبر غیر منتظره

دوست جدید:خوشبختی

چند دوست: غصه های زودگذر

تعبیر خواب دعوا با دوست از نگاه آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که اگر دوستان خود را در خواب شاد و سرحال ببینید ،نشانه ی آن است که به زودی از طرف دوستان اخبار ناخوشایندی به دست شما می رسد. اگر در خواب دوستان خود را درمانده و ناراحت ببینید علامت آن است که دوستانتان بیمار و پریشان خواهند شد.

آنلی بیتون در جای دیگر درباره تعبیر خواب دعوا کردن با دوست خود این چنین روایت می کند: اگر خواب ببینید که در حال دعوا کردن با دوست خود هستید و با او جر و بحث می کنید و سر او فریاد بکشید ،نشانه ی آن است که دچار حقارت و نگرانی خواهید شد.

اما اگر خواب ببینید که با دوستی که در حق شما بد کرده، دست می دهید و او بی اعتنا و غمگین به راه خود می رود،نشانه ی آن است که با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن است نسبت به هم مایوس شوید.

تعبیر خواب دعوا کردن با تعدادی از دوستان:

اگر خواب دیدید که با دوستان تان دعوا می کنید چنین خوابی ممکن است به معنی آن باشد که از یک دوست خبرهابی خوبی دریافت می کنید.

 تعبیر خواب دعوا با دوست  و دیدن خون به روایت جابر مغربی:

جابر مغربی این چنین روایت می کند اگر کسی خواب ببیند که در حال دعوا با دوست خود است به این معنی است که رابطه ای که بین این دو وجود دارد روز به روز  قوی تر می شود و علاقه ی قلبی آنها به یکدیگر زیاد می شود .

همچنین می گوید اگر خواب ببینی که در دعوای که رخ داده است دوست خود را میکشی و خونش را می ریزی به نشانه ی مرگ و یا از دست دادن یکی از اقوام نزدیک خودت است. دیدن خون در این رویا به هیچ وجه خوب نیست و می تواند دردسرهای جبران ناپذیری را به جای بگذارد.

تعبیر خواب دعوا با دوست و خوشحال بودن از دعوا به روایت جابر مغربی:

جابر مغربی این چنین روایت می کند :چنان چه خواب ببینی که با دوست خود دعوا می کنی و از این کار خوشحال هستی و لذت می بری به این معنی است که یک نفر آشنا میانه ی شما و همسرتان را از هم می پاشد و سبب بروز مشکلاتی حاد می شود.

تعبیر خواب دعوا با دوست و کشتن او:

اگر شخصی خواب ببیند که مشغول دعوا کردن با دوست صمیمی خود به خاطر یک مساله ی ناموسی است و او را با چاقو میکشد و خونش را می ریزد بدین معنی است که باید بیشتر مواظب رابطه ی خود و دوستش باشد چرا که برخی افراد حسود قصد دارند تا با غیبت و بدگویی میانه ی آنها را به هم بزنند و کاری کنند تا از هم جدا شوند.

تعبیر خواب دعوا با دوست به خاطر مسائل بی ارزش:

به روایت خالد اصفهانی: اگر خواب ببینی به خاطر مسائل پوچ و بی اهمیت در حال دعوا با دوست خود هستی و با ایشان مشاجره می کنی به معنی عذابی است که ظرف مدت کوتاهی به شادی تبدیل می شود.

اگر ببینی که در این دعوا تو مقصر هستی و زور گفته ای به معنی بیماری های کوتاه مدت هستند.اگر ببینی کسی یا کسانی مانع این کار می شوند به معنی خبرهای غیر منتظره است.

در جای دیگر این چنین روایت می کند که اگر خواب ببینی که دوستانت را به جان هم بیندازی و خود از دور تماشا کنی و به خاطر این کار خشنود باشی تعبیرش این است که دوستانت بیمار و پریشان می شوند.

تعبیر خواب دعوا با دوست و سر او فریاد کشیدن:

اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا کردن با دوست خود است و سر او فریاد می کشد نشانه ی آن است که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهد شد.

تعبیر خواب دعوا دختر با دوست به روایت شیخ مفید:

شیخ مفید این چنین روایت می کند:اگر دختری خواب ببیند که در حال دعوا با دوست خود است و با صدای بلند گریه می کند و جیغ می زند تعبیر آن این است که در غم از دست دادن عزیزی به سوگ می نشیند .

در جای دیگر این چنین روایت می کند که اگر زنی که باردار است در رویا ببیند که در حال دعوا با دوست خود است نشانه ی آن است که بیماری یا حادثه ی دلخراش و بسیار بدی برای خودش و دوستانش اتفاق می افتد.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

تعبیر خواب خراب شدن خانه ی پدری

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی