استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چیست؟

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان نشانه چیست؟

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن خواب خرده شیشه و تعبیر آن به حالت دیدن خواب بستگی دارد. دیدن خواب خرده شیشه در دهان و جویدن آن تفاسیر مختلفی دارد گاهی در خواب مرده ای را می بینیم که در دهان خود خرده شیشه دارد و شاید مردی  خواب ببیند که خرده شیشه ها را در دهان خود می جود.

و یا زنی خواب خرده شیشه های می بیند که در غذا و یا آب اوست و آن را در دهان می گذارد. شخصی ممکن است در خواب ببیند خرده شیشه در دهان دارد و دهان و زبان او آسیب نمی بیند و برعکس شخصی همین خواب را می بیند ولی دهان وی پر خون می شود و خیلی از حالات دیگر. در ادامه این مطلب همراه باشید تا نظر علمای بزرگ تعبیر خواب را بدانیم.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان به روایت یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند تکه های شیشه در دهان و آن را در دهان می چرخد نشان بر رنجیدن اطرافیان از او به واسطه اخلاق و کردار بد وی است. هم چنین یوسف نبی می فرماید دیدن تکه های شیشه در دهان نشان از زبان سرخی است که به غیبت مردم می چرخد. بهتر آن است زبان در دهان به نیکی و مهربانی با اطرافیان بچرخد.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان به روایت جابر مغربی

از جابر مغربی آمده است که تعبیر خواب خرده شیشه در دهان بر موضوع زیر دالت دارد: اگر شخصی در خواب خود ببیند خرده های شیشه در دهان وی باشد تعبیر بدی دارد و نشان از انجام اعمال زشتی است که انجام می دهد. در جایی دیگر تعبیر خواب خرده شیشه در دهان به نقل از جابر مغربی این گونه است؛ شخص گرفتار مالی و اقتصادی پیدا می کند و ممکن است متحمل ضرر مالی نیز بشود و یا بودن و هم نشستی با دوست نا اهل گشتن است.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی در تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند به فرد مرده یا زنده ای  که خرده شیشه در دهان دارد کمک می کند تا آن ها را بیرون بریزد تأویل نیکی دارد و ورای انتظارش به موفقیت و کامیابی می رسد.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان به روایت ادوارد

ادوارد دیدن خواب خرده شیشه در دهان را چنین تعبیر می کند؛ اگر شخصی در خود ببیند خرده شیشه در دهانش است و دهان او زخمی می شود و از آن خون می چند تعبیر بسیار بدی دارد و نشان از نزدیک شدن زمان مرگ و یا مبتلا شدن به بیماری سخت و صعب العلاج است.

تعبیر خواب خرده شیشه در دست به روایت امام جعفر صادق(ع)

امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب خرده شیشه در دست چنین می فرماید؛ اگر شخصی، زن یا مردی در خواب خود ببیند که همسرش در دست خرده شیشه دارد نشان آن است که صاحب فرزندی ناخلف خواهند شد که در بین مردم باعث خفت و خواری می شود.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان مرد به روایت یوسف نبی (ع )

یوسف نبی درباره دیدن خواب خرده شیشه در دهان مرد چنین می فرماید؛ اگر مردی در خواب ببیند در دهانش خرده شیشه است و آن ها را می جود بدون آن که خون از آن بچکد و یا به دهان و زبان وی آسیب برسد دلیل بر آن است که همسر وی از او ناراحت است و او را بسیار غمگین و رنجور کرده است و شاید همسرش او را نفرین کند و بلا و خطری بر سر او نازل شود بهتر است از همسرش عذر خواهی کند.

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان مرده به روایت از یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب خرده شیشه در دهان مرده چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند مرده ای در دهانش خرده شیشه دارد نشان بر آن است که از بلا و خطری جان سالم به در خواهد برد.

تعبیر خواب خرده شیشه در غذا و آب به روایت از دانیال نبی (ع)

از دانیال حکیم درباره تعبیر خواب خرده شیشه در غذا و آب چنین چنین آمده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند در غذا یا آب وی خرده شیشه است  و شخص از خوردن آن خوراکی پرهیز کرد دلیل بر آن است که شخص باید مواظب آبرو و حیثیت خود باشد و با بدان نباشد.

تعبیر خواب خرده شیشه در غذا با آب به روایت جابر مغربی

جابر مغربی نیز درباره دیدن خرده شیشه در غذا یا آب در خواب و رویای شبانه چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند خرده شیشه در غذا و یا آب اوست و شخص غذا و یا آب را خورد و از دهان وی خون چند و زبان و دهان وی زخم شد نشان از آن است که شخص با همه کس خوبی می کند ولی دیگران در جواب او بدی می کنند و کار های وی به سرانجام نمی رسند و هر چه تلاش می کند کار ها باز پیشرفتی نخواهد داشت.

تعبیر خواب تف کردن خرده شیشه از دهان به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تف کردن خرده شیشه از دهان در خواب چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند که خرده شیشه در دهان دارد و او آن ها را تف می کند و دهانی زخم و خونی نشد تأویل خوبی دارد و نشان از رفع موانع و مشکلات در زندگی شخص دارد ولی اگر شخصی در خواب ببیند خرده شیشه در دهان دارد و او آن ها را تف می کند و حین تف کردن از دهان او خون چکید و دهانش زخمی شد برعکس تأویل خوبی ندارد و احتمالا به زودی اجل به او یا کسی از نزدیکان وی می رسد.

تعبیر خواب خوردن خرده شیشه به روایت منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی خوردن خرده شیشه در خواب را اینگونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند خود و یا کسی خرده شیشه در دهان می گذارد تعبیر خوبی دارد و نشان از رسیدن به قله های موفقیت است .

سایر مطالب پیشنهادی :

همه چیز درباره تعبیر خواب مرده را در آغوش گرفتن

همه چیز درباره تعبیر خواب زنی که عورت مردانه دارد

  • در خواب دیدم جای غریبی هستم و خرده شیشه در دهان گذاشتم و در حالی که خون بر لبم جاری بود هنوز هم ان را میجویدم و حاضر به انداختن ان نبودم و با قدم های ارام به سمت دری میرفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی