استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

همه چیز درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶ ب.ظ

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن آب در خواب به شرط پاک و صاف و البته روان بودن تعبیر بسیار خوبی دارد و تعبیر آن صفا و آرامش است و گشایش در کارها و مشکلات است.اما دیدن خواب آب در خانه به گفته تقریبا همه معبرین متاسفانه تأویل خوبی نخواهد داشت. وجود آب در خانه و جمع شدن نماد جمعیتی است که ممکن است به راز شما یا به مال شما یا به آبروی شما دست درازی کنند.

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه به روایت علامه طباطبایی

علامه طباطبایی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند آب در خانه او جمع شده است و اعضای خانواده و خودش در خانه نشسته اند تعبیر نیکی ندارد و دلالت بر وجود مشکلات بسیاری دارد که باعث ایجاد ضرر و زیان مالی می شود و در راستای همین مشکلات خود و خانواده اش دچار ضربه روحی شدید خواهند شد و باعث افسردگی آن ها می شود.

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه به روایت امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چنین می فرماید؛ اگر شخصی به خواب بیند که آب در خانه او جمع شده است تعبیر خوابش اشاره به افکاری دارد که در سر می پروراند و به عمل رساندن آن افکار پلید باعث رنجش خانواده و نزدیکان می شود و ضرری جبران ناپذیر می شود زیرا به شدت خانواده اش از او غمگین و ناراحت می شوند.

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه به روایت خالد اصفهانی

خالد اصفهانی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چنین می گوید؛ اگر شخصی به خواب خود ببیند که آب در خانه اش جمع شده و آب خانه او را فرا گرفته است تعبیر خواب وی بر سعی در خوب بودن فرد در زندگی اش است و همیشه سعی می کند مشکلات و گرفتاری های خانه و خانواده را حل و فصل کند اما زیاد موفق نخواهد بود.

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چنین می گوید؛ چنانچه زنی در خواب خود ببیند که خانه او را آب فرا گرفته و خود در آب غرق شد و مرد تعبیر خواب نشان از بی آبرو شدن زن در نتیجه انجام گناه کبیره است که رسوایی به بار می آورد ول اگر زن در خواب خود ببیند خانه اش را آب فرا گرفته و شوهرش در خانه غرق شد و مرد تعبیر خوابش دلالت بر آن دارد که توسط همسرش بی آبرو می شوند و رسوایی به بار می آید. و در جای دیگر نیز جابر مغربی چنین گفته است اگر شخصی در خواب خود ببیند منزل دیگران را آب گرفته است همسایه اقوام یا کسان دیگر تعبیر خواب وی نشان از رسیدن خبری ناگوار و بد برای اوست و روز های نحسی در راه است.

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه به روایت یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب ببیند که آب در خانه وی جمع شده است بر چندین وجه تعبیر تفسیر خواهد شد و بستگی دارد که آب در کجای خانه جمع شود. اول نا امید شدن دوم از دست دادن سلامتی سوم ایجاد مشکل و موانع چهارم غفلت و در پی آن پشیمانی پنجم تحقیر شدن و عزل از مقام ششم رسوایی و بدنام شدن

تعبیر خواب جمع شدن آب در پشت بام خانه به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در پشت بام خانه چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود بدید که در پشت بام خانه اش آب جمع شده است تعبیر خوابش نشان از نرسیدن به آرزو های است که در ذهن دارد. پشت بام خانه در خواب نماد احترام مقام است و جمع شدن آب در آن نمادی از نحسی و ضرر است. تعبیر این چنین خوابی امکان دارد که از دست دادن مقام و منصب نیز باشد.

تعبیر خواب جمع شدن آب در اتاق خانه به روایت از آنلی بیتون

آنلی بیتون در تعبیر خواب جمع شدن آب در اتاق خانه چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که آب در اتاق منزلش جمع شده است تعبیر خوابش اشاره به این موضوعی دارد که ممکن است در زندگی زناشویی و یا در احساساتش نسبت به دیگران دچار مشکل شود. اتاق در خواب نماد احساساتی سربسته ای است که فرد با آن درگیر است و بیشتر حول مسائل عاشقی می چرخد و جمع شدن آب در آن دلیل بر تزلزل در این احساسات است.

تعبیر خواب جمع شدن آب در آشپزخانه به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در آشپزخانه خانه چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که آب در آشپزخانه خانه اش آب جمع شده است تعبیر خوابش دلالت دارد بر بزودی در زندگی دچار ضرر و زیان مالی خواهد شد. آشپزخانه در خواب نماد ثروت و رزق و روزی خانه و فرد است چنانچه آب در آن جمع شد دلیل بر متحمل شدن ضرر و زیانی است که به مال وی یا در کسب و کارش رخ خواهد داد.

تعبیر خواب جمع شدن آب در حیاط خانه به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب جمع شدن آب در حیاط خانه چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند در حیاط منزلش آب جمع شده است تعبیر خواب وی بر این موضوع اشاره دارد که مشکلات و مسائلی بر سر راه وی قرار خواهد گرفت مانند سدی برای رسیدن به اهدافی که در سر دارد. حیاط خانه در خواب نماد راه و سد می باشد و آب جمع شدن به معنی وجود سد و موانع در راه شخص برای رسیدگی در امور زندگیش است.

همان طور که دیدیم تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه تعبیر خوبی ندارد و بعد از دیدن چنین خواب های صدقه بدهید و از اعمال بد خود دست بکشید و به خداوند متعال پناه ببرید.

مطالب پیشنهادی :

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی