استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه چیست؟

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۳۱ ب.ظ

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ به نقل از نفایس الفنون خوابگاه دانشجویی به مثابه پانسیون و اتاق خانه تجسمی از دنیا و محیط اطراف است. اگرچه تعبیر و تفسیر آن به حالات و موقعیت های مختلفی از بیننده خواب نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال ممکن است کسی در خواب خود بیند که به خوابگاه دانشجویی مجلل و باشکوهی وارد می شود در این حالت تعبیرش آن است که فرحی و گشایش در زندگی او پیش می آید. اما اگر خود را در یک خوابگاه کوچک و محقر با فضایی زشت و تاریک بیند به معنای آن است که اوضاع و احوالات زندگی بر وی تنگ آید. در ادامه این بخش از تعبیر خواب استیکر نام ها همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه از زبان معبران مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه نشانه چیست؟

از دیدگاه معبرین اسلامی دیدن خوابگاه دانشگاه در خواب تعابیر گوناگونی دارد. محمد بن سیرین اینگونه بیان می کند که خوابگاه به معنای جهان اطراف است. به روایت از ایشان اگر شخصی در خواب خود بیند که خود به تنهایی در یک خوابگاه دانشجویی زیبا و بزرگ است به طوری که دیدن فضای مربوط به آن حس و حال خوبی را به او می بخشد چنانچه بیننده این خواب دختر مجردی باشد که در آستانه ازدواج است تعبیرش آن است که به زودی با مردی پولدار و گشاده روزی ازدواج خواهد کرد. اما اگر بیننده خواب مردی جوان باشد نشانه آن است که از راهی غیر منتظره ثروت بسیاری به او می رسد. برای بیننده چنین خوابی ممکن است به واسطه فردی آشنا یا ناآشنا تجارت یا معامله بزرگی برایش رقم خورد.

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه خالی به روایت از جابر مغربی

گاهی اوقات دیدن خوابگاه دانشگاه خالی در خواب برای خیلی از افراد به ویژه خانم ها ترسناک و وهم برانگیز است. اینکه هیچ کسی دوست ندارد در یک مکان خالی علل خصوص یک خوابگاه دانشجویی با آن همه وسعت و بزرگی تنها باشد امری کاملا طبیعی است. به همین خاطر و به موجب ماهیت ترسناک این موضوع خیلی از افراد سعی دارند دیدن رویای آن هم خود را خارج کنند. جابر مغربی تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه خالی و ساکت را بر آرامش و امنیت تعبیر می کند. از ایشان چنین روایت شده که اگر شخصی در خواب خود بیند که تنها در یک خوابگاه دانشجویی خالی و ساکت حضور دارد چنانچه بیننده این خواب بیم از ترش داشته باشد نشانه آن است که به امنیت و آرامشی عمیق در زندگی اش دست می یابد.

از ابراهیم کرمانی چنین آمده است که اگر کسی در خواب، خود را بدون حضور جمع در یک خوابگاه دانشگاه ساکت و خالی بیند تعبیرش آن است که یاس و نا امیدی در برهه ای از زمان بر زندگی اش حاکم می شود.

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه با درهای فراوان از دیدگاه آنلی بیتون

از دیدگاه آنلی بیتون تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه با درهای بسیار بر گشادی در کارها و رزق و روزی بسیار دلالت دارد. چنانچه شخصی در خواب خود بیند در خوابگاه دانشگاه بزرگ با درهای بسیار حضور دارد به گونه ای هر بار یکی از درهای آن را باز می کند. اگر بیننده خواب با روشنایی بسیاری پس از باز شدن در مواجه گردید تعبیر چنین خوابی این است که گره از مشکلات بیننده آن باز شده و آینده ای روشن سراسر از نوید انتظارش را می کشد.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب مرده از زنده چیزی خواستن چیست؟

تعبیر خواب کمک خواستن مرده از زنده چیست؟

تعبیر خواب چای خوردن با مرده چیست؟

تعبیر خواب آب خواستن مرده از زنده چیست؟

تعبیر خواب با مرده جایی رفتن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی