استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن فرش در خواب طبق تعابیر علمای اهل تعبیر خواب نماد یک بزرگی و عزت دو مال و مکنت سوم تجدید فراش چهارم دلخوشی و سعادتمندی می باشد.

تعبیر خواب فرش بستگی به دیدن نوع خواب تعابیر مختلفی دارد در این متن سعی بر آن شده است که تمامی وجوه تعبیر این خواب را از معبرین بزرگ داشته باشیم.

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه چنین می گوید؛ دیدن فرش در خواب دلیل بر عزت و بزرگی شخص است که در بین خانواده و اطرافیان از آن برخوردار است. هر چه فرش زیبا تر و بزرگ‌ تر به نسبت احترام و عزت بیشتری دارد و اگر فرش را در خواب سوراخ و یا کوچک بدید علت آن تزلزل در جایگاه و احترام شخص می باشد.

 منوچهر مطیعی تهرانی در ادامه این تعبیر خواب چنین می گوید اگر شخصی در خواب بیند که فرش خانه اش را عوض نمود و آن را به فرشی زیبا و با شکوه عوض کرد تعبیر بسیار خوبی است که بر ازیاد احترام فرد در بین مردم و خانواده دلالت دارد و چنانچه فرش را قرمز دید دلیل بر فزونی ثروت و مال و شوکت اوست که با کسب احترام همراه می باشد و اگر شخص در خواب خود فرش زیبای خانه اش را با فرشی پاره و کثیف و یا زشت عوض نمود که در خواب احساس بدی از این تعویض به او دست داد تعبیر خوابش نشان از کم شدن و یا از بین رفتن احترام وی در میان مردم می باشد.

تعبیر خواب عوض شدن فرش کهنه خانه به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب عوض شدن فرش کهنه خانه چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که فرش خانه اش را عوض کرد تعبیر خواب وی فزونی برکت و نعمت در زندگی دنیای واقعی اوست. طبق نظر این معبر بزرگ فرش در خواب نماد ثروت است دیدن هر وجهی از خواب فرش مربوط به کسب یا از دست دادن مال و ثروت می باشد فرش در دنیای واقعیت کالای تجملاتی محسوب می شود و در خواب نیز تقریبا همین نماد را دارد.

تعبیر خواب عوض شدن فرش کهنه خانه به فرش های نو

همچنین از جابر مغربی روایت شده است اگر شخصی در خواب دید که فرش های خانه اش را جا به جا نمود تعبیر خواب وی بر راه اندازی کسب و کاری جدید می باشد که بر توکل خدا رونق می گیرد و مال وی فزونی می یابد. دیدن حصیر ، موکت و یا هر چیزی که کف خانه را با آن بپوشیم فرش محسوب می شود و تقریبا همه به یک معنی و در خواب یک تأویل را در پی خواهد داشت فرش زیبا و بزرگ در خواب مال زیاد در واقعیت می باشد و فرش کوچک نشان از مال کمتر در عالم واقعیت است.

و در ادامه تعبیر این خواب از جابر مغربی روایت شده است اکر شخص در خواب ببیند بخشی از فرش های خانه اش را عوض کرد تعبیر خوابش دلیل بر ریسک کردن شخص در کسب و کار می باشد که ممکن است ارزش ریسک کردن را برای فرد در عالم معنا داشته باشد و موجب پیشرفت وی شود.

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در رابطه با تعبیر عوض شدن فرش خانه چنین می گوید؛ فرش در خواب نمادی از تجدید فراش و یا ازدواج دوباره و یا ازدواج شخص مجرد باشد. و اگر شخصی در خواب خود ببیند که فرش خانه اش را تعویض کرد و اکر شخص بیننده خواب مجرد باشد تعبیر خواب وی ازدواج می باشد و یا به زودی با مسی در عالم واقعیت آشنا می شود که ممکن است به ازدواج و وصلت خاتمه پیدا کند همچنین از ایم معبر بزرگ اسلامی آورده اند اگر شخص بیننده خواب همسری بیمار داشته باشد اجل به او نزدیک است و اگر زنی در خواب ببین. که فرش های خانه اش را عوض نمود و همه فرش ها به رنگ سیاه می باشند دلیل بر غم و اندوه است که نشا این اندوه فوت همسر یا جدایی از او باشد و اگر بیننده این خواب مرد باشد تعبیر خوابش بر ایجاد اختلاف و جدال میان خود و همسرش دلالت دارد.

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه و فروختن آن ها

امام جعفر صادق در تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه چنین می فرماید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که فرش های خانه اش را عوض کرد دلیل بر سعادت او در دنیای واقعی است همچنین از ایشان در تعبیر این رویا چنین نقل شده است اگر شخصی در خواب ببیند فرش های خانه او بسیار تمیز و براق هستند تعبیر آن به شادمانی و سلامتی فرد دلالت دارد که فرد در این برهه از زمان در زندگیش راضی و خوشحال است و اگر فرش های خانه وی کهنه و مندرس باشد تعبیر خوابش نشان از ایجاد مشکل در زندگی را می دهد که موقتی و ناپایدار است و به زودی حل خواهد شد.

تعبیر خواب عوض کردن فرش خانه و خریدن فرش های زیبا

 اگر شخص در خواب خود بدید که فرش های خانه اش را بفروخت و فرش های جدید را با وجهی بسیار خرید تعبیر خواب وی بر ایجاد اتفاقی جدید در زندگیش است که موجب سعادتمندی وی در عالم بیداری می باشد ممکن است این اتفاق رفتن به شغلی جدید و با ازدواج شخص و یا به دست آوردن سلامتی دوباره می باشد و تعبیر چنین خوابی برای خود شخص و هم خانواده اش می توان تعمیم داد.

اگر عوض شدن فرش خانه در خواب احساس خوبی به شخص در دیدن خواب حین دیدن خواب و پس از بیداری بدهد قطعا تأویل نیک و خیری خواهد داشت  و برعکس اگر از تعویض فرش خانه اش ناراضی و ناراحت باشد و یا کسی به زور فرش خانه اش را عوض نمود و یا در خواب ببیند فرش خانه اش را دزدیده اند  خب به تبع تعبیر و تفسیر خوابش خوب نیست و شادی و سعادت به طور موقت یا دائم از زندگی وی خواهد رفت.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دزدیدن یک دختر بچه چیست؟

تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز و سفید از مرده

تعبیر خواب عروس شدن خودم با ناراحتی

تعبیر خواب عروس شدن خودم با کسی که دوستش دارم

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل (2)

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی