استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز و سفید از مرده

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز و سفید از مرده در مفهوم کلی تأویل و تفسیر خوبی دارد. طبق نظر بیشتر معبرین بزرگ، گرفتن چیزی از دست مرده تعبیر نیک دارد. حال اگر این شیء پارچه باشد چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟

رنگ پارچه در خواب چه تاثیری در تعبیر این خواب دارد؟ باید دید نظر علمای تعبیر خواب در تعبیر این رویا چیست. در این مطلب سعی بر آن شده است که تعبیر تمام جوانب این خواب را به نظر شما برسانیم.

تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز از مرده به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز از مرده چنین می گوید؛ چیزی را از مرده گرفتن در خواب تعبیری خوبی برای بیننده خواب در بیداری دارد. همچنین دیدن پارچه قرمز در خواب نمادی از ریختن خون ناحق است ، گاهی نمادی از خشونت و ظلم نیز می باشد.

از این معبر چنین نقل شده است دیدن خواب گرفتن پارچه قرمز از مرده بر گرفتن حق دلالت دارد. بردن در پرونده ای قضایی و یا به کرسی نشاندن حرف خود، می توان نمونه های از تأویل خواب در عالم بیداری باشد. به گفته این معبر بزرگ اسلامی؛ تعبیر خواب گرفتن پارچه قرمز از مرده خوب است و شخص در بیداری به خواسته خود و به حق خود خواهد رسید.

تعبیر خواب گرفتن پارچه سفید از مرده به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه سفید از مرده در خواب چنین می گوید؛ از دست مرده چیزی را گرفتن یا به کادو گرفتن در خواب تأویل نیک دارد. چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که از دست مرده پارچه سفید گرفت، تعبیر خواب وی بر آرامش و پاکی دلالت دارد.

پارچه سفید در خواب نمادی از آرامش می باشد. گرفتن پارچه سفید از مرده نشان از رسیدن آرامش به زندگی شخص می باشد. دلیل سلب این آرامش هرچه که بوده است ،برطرف  و یا از سر راه برداشته خواهد شد.

 همچنین تعبیر این خواب اشاره به رفع مشکلات در عالم واقعیت دارد. به روایت این معبر بزرگ؛ اگر شخص در خواب خود دید که از مرده پارچه سبزی هدیه گرفت، تعبیر خوابش بر ایمان است. تعبیر اینچنین خوابی نشان  از ایمان داری و زاهد بودن شخص در دنیا است. 

اگر به وی پارچه سیاه داد، دلیل بر رسیدن غم و اندوه و یا عزاداری در پیش است و یا شخص از جایی که انتظارش را ندارد ضربه می خورد. و امکان دارد آسیب مالی یا روحی و یا حتی آسیب جسمی ببیند.

تعبیر خواب گرفتن پارچه از مرده به روایت یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه از مرده چنین می گوید؛ اگر کسی به خواب دید از مرده پارچه گرفت، تعبیر خواب وی بر عافیت و سلامتی اشاره دارد.گرفتن هر نوع پارچه با هر رنگی طبق روایت نقل شده از یوسف نبی خوب است و از جای به شخص منفعت می رسد. همچنین از ایشان نقل شده است؛ اگر شخص در خواب دید که پارچه بسیار زیبا و گرانبها بود به نسبت ارزش پارچه به  وی منفعت می رسد.

تعبیر خواب گرفتن پارچه از مرده به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه از مرده چنین می گوید؛ چنانچه زنی در خواب خود دید که از مرده پارچه گرفت، تعبیر خواب وی بر آبستن شدن زن است و اگر مجرد بود به زودی مزدوج می شود و اگر پیر سال بود عاقبت به خیر می شود. همچنین از شیخ طوسی  چنین روایت شده است؛ اگر مردی در خواب دید که مرده به او پارچه شلوار داد، تأویل این خواب نشان از پیدا کردن شغلی مناسب و یا رونق در کسب و کارش می باشد.

تعبیر خواب گرفتن پارچه  سفید و قرمز و زرد از مرده به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه سفید و قرمز و  زرد از مرده چنین می گوید؛ گرفتن و دیدن پارچه سفید در خواب بر پاک شدن گناهان شخص دلالت دارد. گاهی در دنیا برخی از آدم ها مورد لطف و عنایت پروردگار خود قرار می گیرند، این لطف به دلیل انجام کاری خیر است که خدا از گناهانش می گذرد، مگر گناه کبیره باشد. گرفتن پارچه سفید از مرده این پیام را به شخص می دهد،  بخشش وی از گناه یا گناهان و باز شدن صفحه ای جدید در نامه اعمالش است.

همچنین در ادامه از این معبر بزرگ در رابطه با تعبیر رویای گرفتن پارچه قرمز از مرده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود پارچه ای قرمز از مرده دریافت کرد، نشان از گرفتن حق می باشد. گاهی به ریختن خون تعبیر می شود. این حق خواهی شاید عاقبت خوبی نداشته باشد.

در ادامه نیز از ایشان نقل شده است؛ اگر شخصی در خواب خود پارچه زرد رنگ از مرده گرفت و پارچه را لباس کرد و بر تن زد. تعبیر این خواب بر بیماری اشاره دارد. شخص از بیماری رنج می برد و یا به زودی به بیماری سختی مبتلا خواهد شد. اگر پارچه زرد را از مرده گرفت ولی آن را دور ریخت، تعبیر خوابش بر علاج بیماری وی است و یا بیمار خواهد شد و به زودی درمان می شود.

تعبیر خواب گرفتن پارچه  کهنه از مرده به روایت علامه مجلسی

علامه مجلسی درباره تعبیر خواب گرفتن پارچه کهنه از مرده چنین می گوید؛ پارچه کهنه گرفتن از مرده در خواب نشان از رفع بلا در بیداری است. به نقل از این معبر، گرفتن پارچه و یا لباس کهنه در خواب از دست مرده رسیدن بلا در عالم بیداری می باشد.  به خیر خواهد گذشت و یا بلای از بیخ گوش وی رد خواهد شد.

اگر پارچه را از مرده نگرفت و یا آن را به کس دیگر داد، تعبیر خوابش نشان از صدمه دیدن فرد در این بلا باشد. چنانچه شخص در خواب خود دید که لباس کهنه خود را به مرده داد، نشان از مبتلا شدن شخص به بیماری لاعلاج می باشد.  امکان دارد به سبب این بیماری زمین گیر شود و یا به زودی عجل او سر برسد. در کل در خواب دادن چیزی به مرده و گرفتن توسط مرده تعبیر خوبی در عالم‌ واقعیت ندارد.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب مرده از زنده چیزی خواستن چیست؟

تعبیر خواب صبحانه خوردن با کسیکه مرده

تعبیر خواب با مرده جایی رفتن

تعبیر خواب دیدن مرده ای که گریه می کند

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی