استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۵۸ ب.ظ

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ بسیاری از خواب گذاران دیدن خواب راه رفتن بچه ی فلج را نشانه ی پیروز شدن بر مشکلات و بهبود زندگی می دانند.

برخی تفسیرگران خواب، دیدن راه رفتن بچه فلج را در خواب بر بهبودی و شفا یافتن در بیداری تعبیر کرده اند. به گونه ای که اگر بیننده ی خواب خود فلج باشد و در خواب خود بیند که پاهایش قوت گرفته و می تواند راه برود تعبیرش آن خواهد بود که بر بیماریش غلبه خواهد کرد .

به طور کلی دیدن فلج شدن در خواب نشانه ی گرفتاری در مشکلاتی است که در در زندگی بیداری با آنها دست و پنجه نرم می کنید.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج به روایت محمد ابن سیرین:

محمد ابن سیرین درباره ی تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج این چنین روایت می کند: اگر بچه ای که فلج است و ناتوان در راه رفتن است خواب ببیند که به راحتی قادر به راه رفتن است به گونه ای که دیگران شاهد راه رفتن وی هستند چنین خوابی در واقعیت می تواند نشانه ای از عافیت و سلامتی شخص بیمار باشد.

به روایت دیگری از ایشان اگر کسی خواب ببیند که بچه ای که فلج است و روی ویلچر قرار دارد از روی ویلچر بلند شود و شروع به راه رفتن کند تعبیر چنین خوابی این است که اعتماد به نفس از دست رفته شخص خواب بیننده دوباره به وی باز خواهد گشت.

تعبیر خواب راه رفتن بچه بیمار در بیمارستان:

اگر شخصی خواب راه رفتن یک بچه فلج را ببیند که در بیمارستان است و به ناتوانی در راه رفتن دچار شده است اما با کمک اطرافیان قادر به راه رفتن است به گونه ای که بچه ای  که در خواب می بیند در واقعیت در سلامت به سر ببرد معنی چنین خوابی این خواهد بود که از مرگ زودهنگام در امان است. اما اگر کسی خواب ببیند که فلج گشته و به سختی راه و مشقت بسیار می تواند راه برود نشانه ی چنین خوابی این است که کارهای بسیار سختی پیش رو دارد.

تعبیر راه رفتن بچه فلج در خانه:

به روایت بسیاری از معبران غربی راه رفتن بچه فلج در خانه به سست بودن دین شخص خواب بیننده دلالت دارد.

اگر کسی خواب ببیند که فلج شده که فلج شده و به سختی راه می رود به گونه ای که به هنگام راه رفتن پاهایش می لرزد تعبیرش آن است که دین وی به فساد رفته است.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج به روایت دانیال نبی (ع):

دانیال نبی (ع) این چنین روایت کرده است که اگر شخصی خواب راه رفتن یک بچه فلج را ببیند که ایمن بیماری باعث ناتوانی او در راه رفتن شده است نشان چنین خوابی این است که شخص خواب بیننده در حال جمع کردن مال حرام است.

به روایت دیگری از ایشان تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج بر سه وجه است:

1-فریب دادن اطرافیان

2-ظلم به مظلومان

3-خیانت

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج به روایت منوچهر مطیعی  تهرانی:

منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج را بر فسق و فجور می داند.

همچنین روایت می کند که اگر کسی خواب ببیند که به فلج شدن دچار شده و نمی تواند راه برود به طوری که از این وضعیت خود رنج می برد نشانه ی آن است که به مردم و اطرافیان خود خیانت می کند. چنانچه بیننده ی این خواب خود را در مکانی به غیر از خانه ای ببیند  به گونه ای که با کسی حرف نمی زند تعبیرش آن خواهد بود که بیش از حد معمول باید مراقب سلامتی خود باشد.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج در خواب به روایت امام صادق(ع):

امام صادق (ع) تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج را چنین بیان می کند:

اگر شخصی خواب راه رفتن بچه فلج را ببیند و معنی اش آن خواهد بود که یکی از اطرافیان و نزدیکانش به گرفتاری مالی دچار می شود.اما اگر بیننده ی خواب خود فلج شده و از این بیماری شفا یافته است به گونه ای که راه رفتن برایش آسان است تعبیرش شادی و منفعت مالی است.

اگر بیننده ی خواب خود را در وضعیت فلج شدن و ناتوانی در راه رفتن ببیند معنی اش ناکامی و شکست در عشق است.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج  فامیل

اگر شخصی خواب راه رفتن بچه فلج  فامیل یا یکی از بستگان را ببیند که خوب شده و هیچ مشکلی در راه رفتن ندارد بدین معنی است که ممکن است اخبار خوشایندی به او می رسد.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج خود به روایت آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب بیند که فرزند یا یکی از فرزندانش فلج گشته که به ناگاه بلند شده و راه تعبیر خوابش این است که در دنیای واقعی بر مشکلات زندگی غلبه می کند. در جای دیگر این چنین روایت می کند اگر شخصی خواب ببیند که فلج شده و نمی تواند راه برود تعبیرش این است که با افراد نالایق قراردادهای بی ثباتی خواهد بست.به تعبیر آنلی بیتون دیدن ای خواب هشداری برای شخص خواب بین است که مانع از فلج شدن کسب و کارش می شود.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج به روایت کتاب سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویاها این چنین آمده است: اگر کسی خواب راه رفتن بچه فلجی  را ببیند که قبلا مرده است به گونه ای که آن بچه در عالم بیداری زنده باشد تعبیرش آن است که با مشکلات زندگی خود دست و پنجه نرم می کند.

تعبیر خواب راه رفتن بچه فلج به روایت ابراهیم کرمانی:

ابراهیم کرمانی این چنین روایت می کند که راه رفتن بچه فلج در خواب نشانه ی بهبود زندگی و حل مشکلات است. در جای دیگر این چنین روایت کرده است که اگر شخص مرده ای را در خواب خود دیدید که فلج شده و نمی تواند راه برود تعبیرش آن است که پیش از مردن به گناهی دچار شده است که برایش استغفار نکرده است.اما اگر در خواب ببیند که یکی از مردگانش فلج شده و روی ویلچر است اما به ناگاه از روی ویلچر بلند شده و به آسانی راه می رود تعبیر و تفسیرش آن خواهد بود که خدایش او را از گناهانش آمرزیده است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی