استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲ ق.ظ

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ تعبیر خواب راه رفتن نوزاد نشان دهنده ی این است که کاری را که شروع کرده اید به نتیجه ی مطلوب و درآمد خوبی رسیده است و از درون احساس خوشحالی می کنید. دیدن خواب نوزاد معمولا در بین زنان باردار، کسانی که تصمیم به بچه دار شدن دارند و کسانی که رابطه پرخطر داشته اند ولی آمادگی بچه دار شدن ندارند،بسیار رایج است.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد و خندیدن و خوشحال بودن او:

اگر شخصی خواب ببیند که نوزادی در حال راه رفتن است و از راه رفتن خود خوشحال است و در حال خندیدن است نشان دهنده ی این است که برنامه ریزی او نتیجه داده است و حالا وقت بازنشستگی او است و می تواند از نتیجه ی  کار و برنامه ریزی خود بهره مند شود. به طور کلی دیدن خواب نوزاد معنی خوبی دارد و نشان دهنده ی یک حس خوب در درون شماست.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد به روایت ابراهیم عبدالله کرمانی:

ابراهیم عبدالله کرمانی در باره ی راه رفتن نوزاد این چنین روایت می کند که : اگر ببینی  بچه ی خودت در سن خیلی پایین شروع به راه رفتن کرده است این نشانه ی این است که چند فرصت و یا شانس مهم زندگی ات را به خاطر عجول بودن و یا قضاوت نادرست از دست میدهی و سبب می شود تا از تو کسانی دلگیر و ناراحت شوند.

اگر دیدی که طفل دیگران شروع به راه رفتن کرد تعبیرش این است که اطرافیانت رفتار نادرستی را در برابر تو از خود نشان می دهند و تو را مورد قضاوت ناحق قرار می دهند. همچنین در جای دیگر این چنین روایت می کند: که اگر دیدی نوزاد در حین راه رفتن گریه می کرد یا آه و ناله داشت تعبیرش این است که خانواده اش درای ضرر و زیان می شوند و یا یا به ذلت و خواری دچار می شوند. ولی اگر نوزاد در حین راه رفتن خوشحال بود و می خندید تعبیر آن راحتی و رستگاری است.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد به روایت کتاب سرزمین رویاها:

به روایت کتاب سرزمین رویاها خواب بچه نشانه ی خوشبختی در خانه ی شما است.

همچنین کتاب سرزمین رویاها این گونه روایت می کند که  راه رفتن نوزاد در خواب دلالت براین دارد: که نوزادی که راه می رود و اولین قدم هایش را برمی دارد تعبیر آن این است که مشکلات مختلفی در مقابلتان پدیدار می شود و راه رفتن نوزاد دیگران در خواب ،آغاز درگیری و جروبحث فامیلی است.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد به روایت حافظ ابن اسحاق:

حافظ ابن اسحاق نوشته اند اگر کسی در خواب ببیند نوزاد خودش قادر به راه رفتن باشد تعبیرش این است که او را ستایش می کنند و مورد توجه و مهر و محبت دیگران قرار می گیرد. اما اگر راه رفتن نوزادی را ببیند که مال دیگری است(مثلا نوزاد دوست، همسایه،آشنا و یا .....) تعبیرش این است که از او نزد مردم نکوهش و بدگویی کنند و نام او به زشتی منتشر شود.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد به روایت امام صادق (ع):

امام صادق (ع) می فرماید: تعبیر خواب راه رفتن نوزاد و یا حتی دویدن نوزاد دارای 8 معنی مختلف است:

1-علم و دانش

2-تقوا و زهد

3-منت

4-خوشحالی کردن

5-مژده دادن یا مژده گرفتن

6-ایمن شدن در برابر سختی ها و مصیبت ها

7-زیاد شدن رزق و یا برکت

8-خوشی نعمت و آسایش

تعبیر خواب راه رفتن نوزادی که مرده باشد به روایت زهد مدنی:

زهد مدنی این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب راه رفتن نوزادی را ببیند که میداند آن نوزاد از قبل مرده است نشانه ی  از دست دادن عزیزی است که سن و سال زیادی ندارد و شاید بچه باشد و می تواند نشانگر در مصیبت و در سوگ نشستن اطفال در اقوام او باشد.

تعبیر خواب به دنیا آوردن بچه و راه رفتن نوزاد به دنیا آمده:

اگر زنی خواب ببیند که در کنار همسرش زایمان می کند و بچه راحت به دنیا می آید و بچه رو بغل می کند و بد از چند لحظه شاهد راه رفتن نوزاد می باشد تعبیرش این است که نشانه ی زندگی سالم او و همسرش و بادوامی زندگی آنها در آینده است و از گرفتاری های آنها به تدریج کاسته می شود.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد دختر:

اگر شخصی خواب راه رفتن نوزاد دختر خود را ببیند تعبیرش این است که او فکر می کند وضعیتش تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دلسردی او شده است. ولی اگر نوزاد در حین راه رفتن خوشحال و شاد بود به معنی حل شدن مشکلاتی است که او در زندگی خود دارد و نشان دهنده ی روزهای خوبی است که در پیش رو دارد.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد و راه رفتن نوزاد او در بدو تولد:

اگر دختر مجردی خواب ببیند که هنوز ازدواج نکرده است و صاحب فرزندی می شود و کمی بعد زایمان شاهد راه رفتن نوزاد خود باشد بدین معنی است که او دارای مشکلات و گرفتاری های در زندگی است که باعث دل پرخون او شده است و همه چیز به مرور زمان درست می شود. اما اگر نوزادی که راه می رود بچه ی دیگری باشد( مثلا فامیل، دوست...) تعبیرش این است که شاهد شادی و نشاط جدیدی برای برای یکی از اقوام خود خواهد شد. و نشان دهنده ی تحرک، پویایی و یا آینده ی مطلوب برای بیننده ی خواب است.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد به صورت چهار دست و پا:

اگر شخصی خواب راه رفتن نوزاد خود به صورت چهار دست و پا را ببیند تعبیرش این است که پیشرفت و موفقیت های سریعی به تدریج نصیب او می شود.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد و خوشحال بودن پدر و مادرش:

اگر یک زن متاهل خواب ببیند که بچه دار شده است و بعد از چند ساعت شاهد راه رفتن نوزاد خود باشد و از راه رفتن او خودش و همسرش خوشحال باشند و به فال نیک بگیرند نشانه ی رزق و روزی است و رسیدن به رویاهایتان را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب نوزادی که دندان دارد

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی