استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ اگر در خواب ببینید که آشپزخانه ای خراب می شود معنی خواب شما این است شرایط خوبی را از دست می دهید اگر ببینید که خودتان خراب می کنید معنی خواب این است که خودتان این شرایط را از بین می برید.

در کل دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه به معنی این است که اتفاقی رخ می دهد که در نهایت شما را ناراحت می کند. همچنین دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه به معنی بدشانسی و ناکامی در کار و بدگویی مردم از شما است.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه و اندوهگین شدن:

اگر کسی خواب خراب شدن آشپزخانه ی خانه اش را ببیند و از دیدن ویرانی آن اندوهگین شود ،بدین معنی است که یکی از افراد خانه بیمار می شود و یا از دنیا می رود.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه از نگاه معبرین اسلامی و غربی:

برای بهتر درک کردن خواب خرابی آشپزخانه نگاهی به تعبیر خواب معبران اسلامی و غربی می اندازیم:

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه از نگاه آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه را ببیند بدین معنی است که اتفاقی رخ می دهد که او را ناراحت و اندوهگین می کند.اما اگر خواب ببیند که آشپزخانه ای تمیز و شیک دارد معنی خواب او این است که شانس به او رو می کند.

تعبیر دیگری از آنلی بیتون این است که دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه دلالت بر این دارد که بر اثر حوادث غیرمترقبه دچار غم و غصه خواهید شد.

به تعبیر از ایشان دیدن آشپزخانه در خواب دلیل بر آن است که دوست شما از راه دور برای شما سوغاتی می آورد و یا به یک مهمانی بزرگ دعوت می شوید.

اگر زنی خواب ببیند که آشپزخانه اش تمیز و مرتب است بدین معنی است که شانس و اقبال به او رو خواهد آورد.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه از نگاه لیلا برایت:

لیلا برایت این چنین روایت می کند که دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه دلیل بر غم و اندوه است.ولی اگر در خواب خود ببینید که در آشپزخانه آشپزی می کنید معنی خواب داشتن اوقات خوب و خوش در زندگی است.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه به روایت کارل یونگ پروفسور سوئیسی:

کارل یونگ نویسنده ی سوئیسی این چنین روایت میکند: اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه اش را به دلیل ریزش سقف آن  ببیند نشانگر این است که آرزوها و اهداف بالایی که دارد از بین می رود و او نیاز دارد که دوباره در مورد اهداف و آرزوهای بزرگی که برای خود داشته است دوباره فکر کند.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه از نگاه محمد ابن سیرین:

محمد ابن سیرین این چنین روایت می کند : که اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه را ببیند بدین معنی است که در شغل خود دچار گمراهی می شود و مشکلاتی در کار او به وجود می آید.

در جای دیگر این چنین روایت می کند که دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه  بدین معنی است که افرادی که در آن خانه زندگی می کنند دچار بلا و مصیبت می شوند. در کل دید خواب خراب شدن قسمتی از خانه یا فروپاشی کل خانه را بیانگر بحرانی استرس زا و سخت می داند.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه از نگاه کتاب سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویا ها آمده است : اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه را ببیند به معنی بدشانسی و ناکامی در کار است و مردم نیز پشت سر او  حرف های بسیار زشت و ناپسندی می گویند.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه به روایت مطیعی تهرانی:

مطیعی تهرانی این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه را ببیند و از خراب شدن و ویرانی آنجا ناراحت و اندوهگین شود دچار غم و غصه می شوید.

همچنین می گوید اگر در خواب ببینید که سقف آشپزخانه شکسته و یا ترک برداشته طبعا این از آینده ای غیر مطمئن خبر می دهد بخصوص اگر در عالم خواب با دیدن سقف لرزان دچار وحشت شدید، در تعبیر خواب حکم این است که این وحشت عینا به بیداری شما انتقال می یابد.ولی اگر سقف روی سر شما خراب شد به هیچ وجه خوب نیست و شما در زندگی دچار مشکلات و غم و اندوه می شوید.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه به روایت محمد العنبری:

محمد العنبری این چنین روایت می کند که دیدن خواب خراب شدن آشپزخانه و ویرانی آن به دلیل آوار شدن سقف آشپزخانه و ریختن سقف روی سر او بدین معنی است که به شکنجه و عذاب مبتلا می شود و مورد آزار و اذیت واقع می شود.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه و ریزش سقف آن از نگاه شیخ طوسی:

شیخ طوسی این چنین روایت می کند اگر شخصی خواب خراب شدن آشپزخانه ی خود را ببیند و در خواب سقف روی سر خودش و خانواده اش ریزش کند و خود تماشاگر و شاهد ریزش آن باشد تعبیر آن این چنین است که اموال خود را از دست می دهد و بدهکار می شود.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه به دلیل سوراخ شدن سقف آن:

در در خواب دیدی که سقف آشپزخانه شما سوراخ و در حال ریزش است تعبیر آن این است که آرامش و آسایش شما به خطر می افتد.

پس بهتر است به جای مبارزه با دوستان و دشمنان خود تلاش کنید که روی پای خود بایستید و به توانایی های خودتان تکیه کنید تا آرامش از دست رفته را به زندگی خود بازگردانید.

تعبیر خواب خراب شدن آشپزخانه به دلیل کاهگلی بودن سقف آن:

اگر شخصی خواب ببیند که در یک خانه ی قدیمی و کاهگلی با خانواده اش زندگی می کند و سقف آشپزخانه بر اثر باران ترک خورده و ریزش می کند تعبیر آن این است که سقف کاهگلی و سست نشان دهنده ی جنگ اعصاب و ناراحتی های جدیدی است که در خانواده ی شخص اتفاق می افتد و البته به زودی رفع خواهد شد.

ولی اگر سقف آشپزخانه خراب نشد و فقط بر اثر باران چکه کرد نشان دهنده ی پریشانی حواس و تاثیرات ناخواسته روی افکار و اعتقادات شما است و امکان دارد کسی خواسته های خودش را به شما تحمیل کند.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب خراب شدن خانه ی پدری

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه

تعبیر خواب شیشه شکسته در پا

  • سلام من ظهر بود که خواب دبدم اسباب کشی داریم شوهرم رفته مقداری وسایل اشپزخانه پلاستیکی ازجمله ابکش وسبدلباس وتشت حمام وگیره رخت خریده ومن درحال تمیزکردن اسپزخونه بودم که دیدم اشپزخونه سقف نداره وبه پشتبوم میرسه لطفا تعبیرش بهم بگید ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی