استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب شیشه شکسته در پا

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بنا به دیدگاه بسیاری از معبرین اسلامی دیدن شیشه در خواب تعابیر فراوانی دارد اما یکی از تعابیر آن می تواند نشانه ای از بیماری باشد. بر این اساس اگر در خواب ببینید که شیشه به موادی خوشبو و معطر آغشته است معنای خواب شما این است که ممکن است به زودی به بیماری و کسالت دچار شوید.

اگرچه دیدن شیشه در خواب در میان خیلی از ما رایج و معمول است اما خیلی ها هستند که همواره در سایت تعبیر خواب استیکر نام ها به دنبال بهترین تعبیر و معنی برای شکستن شیشه در پا در رویای شبانه خود هستند.

تعبیر خواب شکستن شیشه در پا چیست و دیدن آن چه مفهومی دارد؟

در حالت کلی تعبیر خواب شیشه شکسته نشان از شکستگی دل و شکست عاطفی است. اگر در خواب ببینید که شیشه به پای شما فرو رفته است معنی خواب این است که اتفاقی برای خانواده و نزدیکان شما پیش می آید. اگر خواب دیدی که خرده شیشه های زیادی به پای راستت فرو رفته است به این معنا است که یک شکست عاطفی در پیش رو داری و برای مدتی ناراحت و اندوهگین خواهی شد که این خواب بیشتر برای دختران و پسران مجرد اتفاق می افتد و اگر خواب دیدی که به پای چپت فرو رفته است تعبیر آن این است که برای انجام برخی از تصمیم ها و هدف های مهمی که در زندگی داری با سختی های زیادی روبه رو خواهی شد و از تلاش کردن و به سرانجام رساندن آن کار نا امید می شوید.

همچنین ناراحتی، نا امید شدن و سردرگمی و بلاتکلیفی از دیگر معانی این خواب است

اگر توجه کرده باشید در عالم بیداری نیز وقتی در جایی خرده شیشه ای را می بینیم تمام حواس خود را جمع می کنیم که به دست و پایمان نرود و در کل در برخورد با همچین صحنه ای حس خوبی نداریم و این موضوع در عالم رویا نیز صدق می کند البته دیدن خواب فرو رفتن خرده شیشه شکسته در پا نیز می تواند از آن دسته خواب های رایجی باشد که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد

تعبیر خواب شکستن شیشه در پا راست نشانه ی چیست؟

برای بهتر بیان شدن این مطلب نگاهی به دیدگاه معبران غربی و اسلامی می اندازیم. تعبیر خواب شکستن شیشه در پا راست از نگاه معبران غربی: بعضی از معبران غربی خرده شیشه در خواب ما را افراد بد ذات و پست فطرت می دانند که با دخالت و بد گویی کردن باعث می شوند که دیگران شخصیت ما را به گونه ای دیگر ببینند و به طور ناخوشایندی در مورد ما فکر کنند و رفتار و کردار ما را قضاوت کنند که این در نهایت باعث به وجود آمدن اختلاف و ناراحتی و آشوب می شود.

تعبیر شکستن شیشه در کف پا از نگاه استاد طباطبایی

استاد طباطبایی این چنین بیان کرده اند: اگر در خواب ببینی که خرده شیشه به کف پای شما فرو رفته است و خون خارج می شود خوشایند نیست و تعبیر آن به این صورت است که ناراحتی و مشکل بزرگی در پیشرو دارید که باعث گرفتاری زیاد و غرق شدن شما در مشکلات می شود. اگر دید که تکه های شیشه را از پا خارج کنید نشان دهنده ی آن است که با وجود مشکلات و گرفتاری های زیادی که داشته اید به خوبی و خوشی از آنها عبور کرده و آنها را پشت سر می گذارید و به زندگی آرامی می رسید.اگر در خواب ببینید افرادی به شما کمک می کنند یا می خواهند شما را درمان کنند به این معناست که از شخص بزرگی به شما سود و منفعتی می رسد.

تعبیر خواب در آوردن خرده شیشه از پا به روایت احمد مطیعی

 منوچهر مطیعی تهرانی این چنین روایت می کند: فرو رفتن خرده شیشه در پا به این معناست که کسانی که در حق شما ظلم و ستم کرده اند دیر یا زود پشیمان می شوند و برای معذرت خواهی و حلالیت طلبیدن و به دست آوردن دل شما نزد شما می آیند. همچنین نشان دهنده ی پایان یافتن اندوه و غم و گرفتاری و مشکلات از زندگی شما است.

در تعبیر دیگری از ایشان اگر خواب ببینید که شخصی که قبلا فوت کرده است و دیگر در میان ما نیست مشغول بیرون آوردن خرده شیشه ها از پای شما است به این معنا است که از طرف خانواده ی همان شخص مهر و محبت فراوان و بدون منتی خواهید دید و اگر کسی نا آشنا و غریبه بود به این معنی است که مهمانی برای شما از راه می رسد که تمام سعی و تلاش او فراهم کردن آرامش و آسایش برای شما است و می توانید با خیال راحت به آنها اطمینان و اعتماد کنید.

اگر خواب ببینی که شخص دیگری مشغول بیرون آوردن شیشه از پای خود است به این معنی است که برای یکی از خویشان و فامیل نزدیک شما اتفاقی ناخوشایند روی می دهد و خبر آن به گوش شما نیز می رسد.

اگر خرده شیشه در مهمانی به پای فرد فرو برود

اگر خواب دیدید که در یک مهمانی یا جشنی خرده شیشه ای به پای شما فرو برود و از آن خون جاری شود نشانه ی خوبی ندارد و تعبیر آن این است که از کسی که به او اطمینان کامل دارید غم و اندوه و ستمی خواهد رسید که موجب شکستن دل شما می شود و مدت زیادی دچار دلتنگی و اندوه می شوید و گریه خواهید کرد.

تعبیر خواب شکستن شیشه مغازه و فرو رفتن خرده های آن در پا

شکسته شدن شیشه دکان و یا محل کسب در خواب و فرو رفتن تکه های آن در پا به این معنا است که مال و ثروتی که به دست آورده اید حرام است.

اگر در مراسم عزاداری و مجلس ختم خرده شیشه به پای فرد فرو برود

اگر کسی که به تازگی یکی از اعضای خانواده اش (مثلا پدر و مادر یا خواهر و برادر) را از دست داده است یا یکی از بستگان نزدیکش فوت کرده است خواب ببیند که در مجلس ختم آنها شیشه ای شکسته می شود و تکه های شیشه به پای راست او فرو می رود و باعث خونریزی آن می شود تعبیرش ای است که به زودی یکی از دوستان صمیمی اش می خواهد که با برنامه و رویا هایی که در سر دارد او را مجبور به کاری کند که از انجام آن ناراضی و ناخشنود است.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه

تعبیر خواب کاشتن گل کاکتوس در گلدان

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه چیست؟

تعبیر خواب مرده از زنده چیزی خواستن چیست؟

تعبیر خواب کمک خواستن مرده از زنده چیست؟

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی