استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶ ب.ظ

در کل می توان گفت دیدن خواب سقف نشانه ی مخفی گاه و جایی محکم و استوار و یا دیوار محکمی میان آگاهی و محیط پیرامون ما است .در واقع منظور از سقف در خواب میتواند آبادانی ،آسایش و رفاه و نعمت است و خراب شدن و ریختن آن دلیل به هم خوردن آرامش و افتادن در بدبختی و فقر است.

کارل یونگ نویسنده سوئیسی میگوید:دیدن خواب سقف نمادی از حد و مرز و قلمروی است که برای خود مشخص کرده اید.او در تعبیر دیگری چنین می گوید: دیدن خواب خراب شدن و ریزش سقف خانه نشانگر این است که آرزوها و اهداف بالایی که دارید از بین می رود و شما نیاز دارید دوباره در مورد اهداف و آرزوهای بزرگی که برای خود داشتید دوباره فکر کنید.

خراب شدن و ریزش پشت بام خانه از نگاه کارل یونگ

کارل یونگ می گوید:اگر خواب ببینید که دارید از یک پشت بام به پشت بام دیگری می پرید و پشت بام قبلی خراب می شود و فرو می ریزد تعبیرش این است که شما دارید به سوی اهداف و آرزوهایتان پیش می روید و باید به پیشرفت ادامه دهید.

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه کوچک به روایت از ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی چنین روایت شده است: اگر خواب دیدید که سقف خانه ی شما خراب شده است بدین معناست که بهتر است روی کمک دیگران حساب نکنید و شما دیگر کمک حال و پشتیبانی ندارید و سعی کنید که فقط روی توانایی های خودتان حساب کنید چون ممکن است شکست بخورید.

تعبیر خواب خراب شدن و ریزش سقف خانه خود از نگاه منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:اگر خواب ببینید که سقف خانه ای که در آن زندگی می کنید خراب شده است آینده ای نامعلوم و متزلزل را خبر می دهد،بخصوص اگر در خواب با دیدن سقف خراب شده دچار ترس و وحشت شوید تعبیرش این است که این ترس و وحشت دقیقا  به زندگی واقعی شما در حالت بیداری منتقل می شود.

تعبیر خواب منفجر شدن و خراب شدن سقف خانه

اگر کسی در خواب ببیند که سقف خانه منفجر می شود و ریزش می کند نشان دهنده ی اتفاق بزرگی است که برای او در آینده پیش می آید و شاید در آینده نه چندان دور آرامش و آسایش خود را به طور کامل از دست بدهد.

تعبیر خواب سقف خراب و سوراخ شدن آن به روایت از محمد بن سیرین

از محمد بن سیرین چنین آمده است: اگر در خواب دیدید که سقف خانه ی شما سوراخ و در حال ریزش است تعبیرش آن است که آرامش و آسایش شما به خطر می افتد.پس بهتر است به جای مبارزه با دوستان و دشمنان خود تلاش کنید که روی پای خود بایستید و به توانایی های خودتان تکیه کنید تا آرامش از دست رفته را به زندگی خود بازگردانید.

به تعبیر دیگری از ایشان خراب شدن و ریزش سقف خانه از جمله خواب های رایجی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد و تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن بیان شده است.

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف اتاق خانه از دید ابن سیرین

ابن سیرین می گوید: دیدن خواب خراب شدن جایی که محل زندگی شخصی آدم ها است نشانه ی به وجود آمدن مشکلات و یا به بیراهه رفتن بیننده خواب در کار و شغل خود است.

تعبیر خراب شدن و ریزش سقف خانه همسایه

جابر مغربی می گوید اگر کسی خواب ببیند که سقف خانه ی همسایه اش بر سرش ریزش می کند بدین معناست که مال و ثروت زیادی به  او می رسد و اگر ببیند که سقف ریزش کرد و افرادی زیر آوار مردند بدین معناست که تمام مال و اموال خود را از دست می دهد و به حالت فقر و تنگ دستی دچار می شود.

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه از نگاه منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی می گوید:اگر خواب ببینید که سقف خانه ای خراب و ویران شد و از دیدن آن صحنه خوشحال شوید تعبیری ندارد ولی اگر ناراحت شوید نشانه ی اندوه و غم و غصه است.

از دید منوچهر مطیعی خواب خراب شدن و ریزش سقف خانه چه برای زن و چه برای مرد خوب نیست و اگر جای که ریزش کرده است را بشناسد در محیط خانواده برخوردی ناشایست خواهد داشت که به او صدمه خواهد زد. و اگر نا آشنا بود زیان کمی متوجه او خواهد شد.

اما اگر سقف خانه ی خودش خراب شود و ریزش کند از مقام خود عزل و ارزش و جایگاه خودش را در میان مردم از دست می دهد.

تعبیر خواب خراب شدن و ریزش سقف خانه روی سر

اگر شخصی در خواب بیند که سقف خانه روی سرش ریزش می کند بدین معناست که برای پیش بردن کارهایش و رسیدن به اهداف و آرزوهایش به دروغ و حیله گری و خیانت روی می آورد.

تعبیر خواب خراب شدن سقف و ریزش آن به روایت محمد العنبری

محمد العنبری این چنین روایت می کند که دیدن سقف در خواب بر مردی عالی قدر و بلند پایه دلالت دارد.

همچنین می گوید اگر شخصی در خواب ببیند که سقفی دارد بر سر او ریزش می کند از یک مرد عالی قدر و والامقام دچار وحشت و تشویش می شود و اگر سقف ریزش کرد و بر سر او افتاد مورد آزار و اذیت واقع می شود.

تعبیر خواب خراب شدن و ریختن سقف خانه ی پدری

شیخ طوسی این چنین روایت می کند که اگر در خواب ببینید که سقف خانه ی قدیمی پدرتان ریزش کرده است اموال و دارایی تان را از دست می دهید و اگر خواب ببینید که به خانه ی پدرتان می روید که خراب شده است و دیگر به شما تعلق ندارد به بیراهه کشیده می شوید و به گناه آلوده می شوید.

تعبیر خواب ریزش سقف از دیدگاه شیخ طوسی

شیخ طوسی این چنین بیان می کند که اگر شخصی خواب ببیند که سقف خانه اش ریزش کرده است نشان دهنده ی مشکلات مالی است و اگر سقف خانه روی سر خودش و خانواده اش ریزش کند و خود تماشاگر  شاهد ریزش آن باشد  تعبیر آن این چنین است که اموال خود را از دست می دهد و بدهکار می شود.

تعبیر خواب خراب شدن و ریزش سقف کاهگلی

اگر شخصی خواب ببیند که در یک خانه ی قدیمی  و کاهگلی  با خانواده اش زندگی می کند و سقف بر اثر بارش باران ترک خورده و ریزش می کند تعبیر آن این چنین است که که سقف کاهگلی و سست نشان دهنده ی جنگ اعصاب و و ناراحتی های جدیدی است که در خانواده ی شخص اتفاق می افتد و البته به زودی رفع خواهد شد.

ولی اگر سقف  خراب نشد و فقط بر اثر باران چکه کرد نشان دهنده ی پریشانی حواس و و تأثیرات ناخواسته روی افکار و اعتقادات شما است و امکان دارد کسی خواسته های خودش را به شما تحمیل کند.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کاشتن گل کاکتوس در گلدان

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه چیست؟

تعبیر خواب مرده از زنده چیزی خواستن چیست؟

تعبیر خواب کمک خواستن مرده از زنده چیست؟

تعبیر خواب چای خوردن با مرده چیست؟

  • سلام خسته‌ نباشید خواب دیدم با مادرم به جایی رفتیم و سقف اون خانه از چوب بود مثل خونه های قدیمی
    و خراب شده بود و کچ اون دیوار ریخته شده بود من کاملا چوب دیوار رو می‌دیدم و احساس میکردم میخواد خراب شه و من ترس اینو داشتم که روی سرمان خراب بشه
    و من سریع با ترس مادرمو از اون خانه بیرون کشیدم
    و توی راه روح دوستمو دیدم که میدونستم مرده و به شروع کردم به گریه کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی