استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب مرده مریض باشد چیست؟

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ

تعبیر خواب مرده مریض باشد چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ می دانیم که برادر خواب مرگ است. خواب ها و رویا ها اکثر مواقع تفسیر حالات و روحیات مختلف ما می باشند زیرا روح هنگام خواب دیدن هم چون مرگ  از جسم ماده جدا می شود و قدرت روح در دیدن احوالات و دیدن آینده بسیار زیاد است.

گاهی تاثیر تعبیر خواب به قدری زیاد است که ما را از انجام بعضی کار ها وا می دارد و یا ترغیب به انجام کاری می شود. دیدن خواب مرده مریض به کرات برای هر یک از ما شاید اتفاق بیفتد. گذری داشته باشیم بر تعبیر خواب مرده مریض  به روایت معبران بزرگ ، که راجع به این خواب چه می گویند.

تعبیر خواب مرده ای مریض باشد به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در تعبیر خواب مرده مریض چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود بیند مرده نالان است و از دردی می نالد یا به عبارتی مریض احوال است دلیل بر بد کار بود وی است. منظور از (وی) شخص خواب دیده است. هم چنین از محمد ابن سیرین چنین روایت شده است که در خواب اگر مرده از عضوی در بدن خود نالان بود برای هر عضو مشخص تعبیر متفاوت دارد.

اگر در خواب مرده از سر درد نالید دلیل بر غرور و تکبر او بر مردم است و با تکبر با مردم رفتار می کند. اگر مرده در خواب از چشم درد بنالد نشان بر آن است که بسیار غیبت مردم می کند و اگر در خواب ببیند مرده از دندان درد می نالد دلیل بر آن است فحشا انجام داده است و اگر مردی در خواب مرده ای مریض ببیند که از درد پهلو بنالد دلیل بر آن است با زنان گناهکار مراوده داشته است. و اگر هر کس در خواب خود ببیند مرده مریض احوال از دل درد به ستوه آمده دلیل بر خوردن مال حرام است.

تعبیر خواب مرده ای مریض باشد به روایت امام جعفر صادق(ع)

امام جعفر صادق در تعبیر خواب مرده ای مریض باشد چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند مرده ای مریض احوال است و در بستر بیماری افتاده است و شخص در حال مراقبت و پرستاری از وی است تعبیر آن این گونه است که کسانی که در گذشته و یا در حال حاضر به آن ها بدی کرده اید و به ایشان آسیب رسانده اید شخص را مورد لعن و نفرین قرار داده اند.

به تعبیر دیگری از ایشان اگر شخصی در خواب خود ببیند مرده ای کسالت دارد و بر اور آن فوت کند نشان بر آن است که آبروی به زمین بریزد و بی آبرویی به بار بیاورد. به فرمایش امام صادق دیدن خواب مرده مریض احوال چند تأویل دارد شاید دلیل بر عذاب دادن دیگران و آسیب رساندن به آن ها باشد و یا آزار دادن پدر و مادر و اذیت کردن آن ها باشد و یا شاید تعبیر آن دلخور شدن و ناراحتی دوستی صمیمی و نزدیک باشد. به هر حال دیدن چنین خوابی تعبیر خوبی ندارد.

تعبیر خواب مرده ای مریض باشد به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در تعبیر خواب مرده ای مریض باشد چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که مرده ای مریض احوال باشد تعبیر و تفسیر خوبی نخواهد داشت و دلیل بر گرفتار زیان و تحمل ضرر بسیار زیادی خواهید شد که احتمالا شخصی بر سر شما کلاه می گذارد لذا باید به شدت در تصمیمات خود احتیاط لازم را داشته باشید. هم چنین از جابر مغربی در تعبیر این خواب روایت شده است که دیدن مرده مریض احوال دلیل بر آن است که دوست نزدیک شما را ترک کند و قطع ارتباط کند.

تعبیر خواب فامیل مرده که مریض باشد به روایت امام جعفر صادق

امام جعفر صادق در تعبیر خواب فامیل فامیل مرده که مریض باشد چنین فرموده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند یکی از اعضای خانواده و یا فامیل نزدیک وی که فوت شده است در بستر بیماری است نشان بر آن دارد که خواهر یا برادر و یا شخص نزدیکی تان از شما به خاطر عملی که انجام داده اید یا سخنی که گفته اید به شدت رنجیده است.

تعبیر خواب مردی یا پسری  که خواب پدر مرده خود را دید که سخت مریض احوال است  به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در تعبیر خواب  مردی یا پسری که پدر مرده خود را در خواب ببیند که مریض احوال است چنین می گوید؛ مردی در خواب خود ببیند پدر مرده اش مریض احوال است اصلا نشانه خوبی ندارد و تعابیر زیادی خواهد داشت شاید دلیل بر ضرر مالی قابل توجه باشد و یا نزاع خانوادگی در پیش است و یا دلیل بر گرفتن بیماری لاعلاج باشد .همچنین محمد ابن سیرین در تعبیر این خواب به بیننده خواب سفارش می کند که خشم خود را کنترل کنند تا از پیامد های بد آن جلوگیری نمایند و اگر سفری در پیش دارند رفتن را به تعویق بیاندازد  هم چنین مراقب صحت و سلامتی خود باشند.

تعبیر خواب زن یا دختری که پدر مرده  خود را دید که سخت مریض احوال است

محمد ابن سیرین در تعبیر خواب زن یا دختری که پدر مرده خود را دید که سخت بیمار است چنین می گوید؛ اگر زنی خواب  پدر مرده مریض احوال خود  ببیند تعبیر بسیار خوب است دلیل بر محبت و صمیمیت او و همسرش است و اگر دختری  خواب پدر مرده مریض احوال دید دلیل بر سر و سامان گرفتن زندگی عاطفی اوست و به زودی کسی به خواستگاری وی می آید.  پس دیدن خواب این چنینی جنسیت بیننده خواب مهم است هر چقدر دیدن این خواب برای مردان تعبیر بد دارد برای زنان بالعکس تفسیر و تعبیر نیکو دارد.

تعبیر خواب مرده مریض باشد و لبخند می زند به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در تعبیر خواب مرده ای که مریض باشد و لبخند می زند چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که مرده در خواب مریض است و لبخند می زند تفسیر خوبی ندارد و نشان بر آن است که اشخاصی که در گذشته به آن ها آسیب رسانده است از وی انتقام می گیرند.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب خرده شیشه در دهان چیست؟

همه چیز درباره تعبیر خواب مرده را در آغوش گرفتن

همه چیز درباره تعبیر خواب زنی که عورت مردانه دارد

تعبیر خواب اگر مرده دوباره بمیرد چیست؟

  • سلام من پدر بزرگم چند سالی میشه فوت کرده دیشب تو خواب دیدمش تو یه اتاقه و چند نفر با لباسه پاره و سر و وضع داغون از پیشش میرن موقعی که من پیشش رسیدم مریض احوال و زیر چشماش گود شده بود کمی پیشش دراز کشیدمو از خواب بیدار شدم خواستم بدونم تتعبیرش چی میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی