استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ترسیدن از مار قرمز ، زرد ، سیاه و سفید و سمی

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۴۸ ب.ظ

در حالت کلی تعبیر خواب ترسیدن از مار خوب نیست. اما تعبیر نهایی این خواب به حالت های دیدن خواب بستگی دارد. به گونه ای که می توان گفت عوامل، حالات و موقعیت های بسیاری در خواب هستند که می توانند تعبیر نهائی خواب را تحت تاثیر قرار دهند. به روایت برخی  معبرین بزرگ اسلامی دیدن مار در خواب بر دو وجه است؛ یکی داشتن دشمن و دیگری سلامتی می باشد.

گاهی خواب مار های با رنگ سفید یا سیاه می بینیم، چنین خوابی چه تعبیری دارد؟ دیدن مارهای زرد و قرمز در خواب نماد چه امری در بیداری هستند؟ در این مطلب سعی بر آن شده که تمامی تعابیر وجوه خواب ترسیدن از مار را از معبرین بزرگ را داشته باشیم.

تعبیر خواب ترسیدن از مار سیاه و سفید به روایت یوسف نبی (ع)

از یوسف نبی (ع) درباره تعبیر خواب ترسیدن از مار سیاه و مار سفید چنین روایت شده است؛ دیدن مار در خواب از نشانه های دشمنی در عالم بیداری است. مار با هر رنگی در خواب، همین امر را تداعی می کند. به روایت از ایشان؛ اگر شخصی در خواب ماری را دید که به شدت از آن ترسید، تعبیر خواب او بر وجود دشمنانی دلالت دارد که باعث آزار رساندن به فرد در عالم بیداری هستند.

اگر در خواب مار های بسیار دید، دلیل بر وجود دشمنان بسیاری است که سعی در شکست او در زندگی  را دارند. اگر مار های بسیاری را در نزدیک خود دید و شخص بسیار بترسید، ولی مار ها به وی آسیب نرساندند، تعبیر خواب او نشان از نزدیک بودن دشمن به اوست. شاید این دشمنان از اعضای خانواده وی باشند و یا از لحاظ فیزیکی در نزدیکی او قرار دارند.

تعبیر خواب ترسیدن از مار سیاه

همچنین از یوسف نبی درباره تعبیر این رویا چنین آمده است؛ اگر شخصی در خواب خود ماری سیاه را دید و مار به سمت او حمله کرد، تعبیر خوابش وجود دشمنی بد ذات و کینه توز است. اگر مار را شکست داد و یا از مار فرار نمود، تعبیر خواب وی بر ظفر است، یعنی بر دشمن خود غلبه می کند. اگر مار سیاه به سوی شخص حمله کرد و او را نیش زد ، تعبیر خوابش بر ضرر است.

حال اگر در خواب خود ماری سفید را دید و از مار ترسید، تعبیر خواب او بر وجود کسی است که در دل با وی دشمن است. به اصطلاح او را دوست ندارد ولی به شخص هم صدمه نخواهد رساند. در عالم بیداری نگرانی برای دیدن خواب مار سفید وجود ندارد.

تعبیر خواب ترسیدن از مار زرد به روایت از جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب ترسیدن از مار زرد چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ماری زرد رنگ را دید و به شدت از مار ترسید، تعبیر خواب وی بر این موضوع دلالت دارد که در آینده دچار بیماری خواهد شد. اگر مار او را نیش زد تعبیر خوابش بر سلامتی است و اگر از مار فرار کرد تعبیر خواب وی بر دوام بیماری خواهد بود. همچنین از این معبر بزرگ چنین روایت شده است؛ اکر شخصی به خواب ببیند که ماری زرد رنگ به دور او حلقه زده است و شخص از مار ترسی نداشت، تعبیر این خواب نشان از به خطر افتادن سلامتی او بر اثر حادثه ای می باشد.

اما چنانچه از مار زرد رنگی که به دور وی حلقه زده است و یا به دور وی می چرخد ترسید، تعبیر خواب وی بر حادثه ای دلالت دارد که شخص از آن جان سالم به در خواهد برد. همچنین از ایشان نقل شده است؛ دیدن ترسیدن از مار زرد رنگ در خواب شاید نمادی بر بیمار شدن یکی از اعضای خانواده باشد.

تعبیر خواب ترسیدن از مار قرمز به روایت از ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ترسیدن از مار قرمز چنین روایت شده است؛ دیدن مار در خواب دلیل بر دشمنی در عالم بیداری است. اگر شخصی ماری را در خواب دید و از آن بترسید، دلیل خوابش بر دشمنی کسانی با شخص اوست. حال اگر شخصی در خواب خود از ماری قرمز ترسید، تعبیر خوابش بر دشمنی است که وی را به شدت آزار می رساند و به شدت به وی آسیب خواهد رساند. اگر مار قرمز رنگی را در حالت پرش کردن دید که به سوی وی پرش می کند یا به اصطلاح به وی حمله می کند و شخص در خواب بسیار ترسید و نگران است، تعبیر خواب او بر ضرر مالی جبران ناپذیری است که از سوی دشمن به وی خواهد رسید.

تعبیر خواب ترسیدن از مار قرمز به روایت از ابراهیم کرمانی

 به روایت از ابراهیم کرمانی ؛ چنانچه شخصی در خواب خود دید، از ماری قرمز رنگ ترسید ولی مار به وی آسیب نرساند، تعبیر خوابش بر حیله و نیرنگ است. اگر شخص سر یک مار قرمز رنگ را له کرد ولی باز در آن حالت هم در خواب احساس ترس کند، تعبیر خوابش بر شکست دشمن است.

احساس ترس پس از شکست و یا کشتن مار در خواب نمادی از نبود آرامش پس از این شکست می باشد.ممکن است نمادی از این موضوع باشد که شخص دشمن خونی یا قسم خورده خود را از میدان به در کند ولی تبعات آن همواره در زندگی او باشد و مانع از آرامش و آسایش شخص باشد.

تعبیر خواب ترسیدن از مار سمی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

از منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب ترسیدن از مار سمی چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود مار یا مارهای سمی زیادی را دید و در خواب احساس ترس کرد، تعبیر خوابش نشان از وجود مشکلاتی است که برای شخص به وجود خواهد آمد.

دیدن مار در خواب در حالت کلی تعبیر بدی ندارد، اما احساس ترس داشتن این موضوع را نفی می کند. ممکن است این مشکلات، مشکلات اقتصادی برای شخص و یا مشکلاتی مانند از دست دادن سلامتی باشد. همچنین به روایت از ایشان دیدن مار سمی در خواب نشان از وجود دشمن است. منظور از دشمن کسی است، که خیر و صلاح شخص را نخواهد و همواره منتظر شکست و ضعف وی در عالم بیداری است.

ترسیدن از مار سیاه در خواب دلیل بر دادن نقطه ضعف به دست دشمن است. چنانچه شخص مار سمی با خال های سفید و یا برعکس دید، تعبیر خوابش نشان از وجود دوستی در زندگی شخص است که به وی ضرری می رساند. اگر از مار سمی با رنگ سیاه ‌سفید در خواب احساس ترس داشت، تعبیر خوابش به دشمن به ظاهر دوست است که از دشمن خونی بسیار خطرناک تر و بدتر است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ترسیدن از ارتفاع

تعبیر خواب ترسیدن از گربه

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی