استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دیدن خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله، تعبیر و تأویل نیکو دارد. تقریبا برای همه ما اتفاق افتاده است که خواب اجنه را ببینیم و اکثر در خواب و پس از بیدار شدن در خواب احساس ترس می کنیم. این امر بدیهی است و کاملا عادی می باشد. شکی نست که دیدن جن در بیداری و در خواب برای هر کسی ترسناک می باشد.

دیدن جن در بیداری قابلیت رخ دادن را دارد و دیدن آن در  خواب نیز امری غیر قابل انکار می باشد. به گفته معبرین بزرگ اسلامی ؛ دیدن خواب جن همیشه با احساس ترس همراه است و تعبیر نهائی این خواب به شرایط و حالات دیدن خواب بستگی دارد. باید دید خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله، چه تعبیر دارد.

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن به روایت ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله چنین روایت شده است؛ دیدن جن در خواب باعث ترس در خواب خواهد شد و در بیداری نیز باعث  حس ترس و احساس نگرانی خواهد شد. اگر شخصی در خواب خود جن را دید و از شدت ترس بسم الله گفت، تعبیر خواب او خوب است و دلیلی برای نگرانی و ترس نیست.

دیدن جن در خواب بر دو حالت می باشد، جن به شخص در خواب حمله کند و یا او را اذیت کند و یا جن در خواب سفید باشد یعنی بی آزار باشد. در حالت اول تعبیر خواب نشان از وجود پلیدی و زشتی دارد که زندگی شخص را فرا گرفته است و روح او را تسخیر می کند.

گاه شخص در این حالت از خواب بسم الله می گوید و یا از دست جن فرار می کند، تعبیر این رویا هم نشان از توبه شخص و جبران اشتباهات خود می شود. به روایت از این معبر بزرگ اسلام؛ اگر فردی در خواب ببیند که جنی سفید پوش به نزد او آمد ، تعبیر خوابش خوب است و دلیل بر گشایش در کار ها و گره از مشکلاتش می باشد. اگر از دیدن جن سفید همچنان بترسد و بسم الله گفت، تعبیر خواب وی نشان از از دست دادن فرصت ها می باشد.

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن به روایت از جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله چنین روایت شده است؛ چنانچه شخصی در خواب خود جنی را دید و به شدت ترسید، تعبیر خواب او نشان از وجود دشمنی است که در زندگی اوست. اگر پس از دیدن جن بسم الله گفت، تعبیر خوابش خوب است و کار ها و فتنه های دشمن بر وی سازگار نخواهد بود.

در حالتی دیگر اگر شخص در خواب خود جن های زیادی را دید که اطراف وی را گرفته اند و خیلی می ترسید، تعبیر خواب وی نشان از کسانی است که در اطراف وی هستند و بر علیه او ماری را انجام می دهند. اگر بعد از دیدن جن در خواب فورا بسم الله گفت، تعبیر خواب او خوب است. گفتن بسم الله در خواب و بیداری بسیار خوب است و همه کس را در برابر هر چیزی ایمن خواهد کرد. اگر خواب معنی و تأویل بدی داشته باشد با گفتن بسم الله رفع و رجوع خواهد شد و تعبیر بر عکس می شود.

تعبیر خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله به روایت شیخ طوسی

از شیخ طوسی درباره تعبیر خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله چنین می گوید؛ دیدن جن در خواب نشان از وجود فریبکاری در عالم بیداری است. اگر شخصی در خواب ببیند که جن به سوی او آمد و او از این جن احساس ترس کرد، تعبیر خوابش بر وجود نیرنگ و فریب است که زندگی وی را احاطه کرده است. اگر از دیدن جن نترسید و با او سخن گفت تعبیر خواب خوب نیست و تعبیر آن کج شدن از راه راست است.

و به کار های اشاره دارد که شخص در عالم واقعیت آن را انجام داده و روح او دچار زشتی و پلیدی خواهد شد. به روایت از شیخ طوسی اگر شخصی به خواب خود جنی یا جن های را ببیند و فورا بسم الله گفت، تعبیر خواب او بر توبه است و دور شدن نیرنگ و فریب از زندگی وی است. ممکن است این نیرنگ و فریب و دروغ گویی از جانب کسانی باشد که در حق وی انجام می دهند. در هر صورت شخص به خدا پناه برد حتی در خواب و او قطعا از این بدی و زشتی ها در امان خواهد ماند.٫

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن به روایت امام جعفر صادق (ع)

از امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب ترسیدن از جن و گفتن بسم الله چنین روایت شده است؛ دیدن جن در خواب و ترسیدن از آن و سپس گفتن بسم الله ، تعبیر نیک و خوبی دارد. زیرا دیدن جن در خواب نشان از وجود روح و روان پریشان است. روح انسان هر چقدر پریشان و سرگردان باشد بیشتر خواب ارواح و اجنه را خواهد دید. گاهی دیدن خواب جن دلیل بر وجود پلیدی است که در اطراف شخص و یا در درون شخص است.

تعبیر خواب گلاویز شدن با جن و بسم الله گفتن

 به روایت از امام جعفر صادق اگر شخصی در خواب دید که جن به سوی او آمد، تعبیر خوابش دلیل بر آمدن پلیدی  به زندگی اوست. اگر از دیدن جن در خواب ترسید، تعبیر خواب او کوچک شدن و شکست در برابر این پلیدی است. در حالتی دیگر از دیدن جن در خواب بترسید و بسم الله گفت ، تعبیرش خوب است و شخص از لبه پرتگاه باز می گردد.

حال چنانچه شخصی در خواب خود دید، جن به سوی او پرت شد و شخص از این حالت در خواب ترسید و فورا از خواب پرید، تعبیر خوابش بر پرت شدن به درون مشکلات بسیار است. در ادامه از ایشان چنین نقل شده است؛ اگر شخصی در خواب ببیند که جن ها اطراف او را گرفته اند و او از شدت ترس مدام ذکر می گوید، تعبیر خوابش بر پاکی روح شخص است که بر پلیدی ها و فریب ها اجازه تسخیر نمی دهد و یا از مرتکب شدن به گناهی در امان خواهد ماند.

مطلب پیشنهادی :

همه چیز درباره تعبیر خواب مرده را در آغوش گرفتن

  • با سلام
    من دیشب ی خوابی دیدم و واقعا نگرانم کرده
    اگه میشه سریع جواب بدید
    تو خواب اول دیدم ی جایی هستم نشناختم بعد که گذشت دیدم اتاق خودم هست که ی دختر قد بلند با موهای بلند و ی پسر قد کوتاه غمگین رو زمین نشسته خیلی ترسیدم ولی انگار دوست داشتم که باهاشون آشنا بشم نمی دونم چرا گوشی مو در آوردم عکس ی نوزاد خوشگلو نشون دادم و پسره خیلی اعصبانی شد و در اتاقمو بست منو زندانی کرد خودشونم تو دستشویی قایم شدن به زور شیشه درو شکستم اومدم بیرون رفتم اتاق مادرم اینا اونجا دیدم رخت خواب منم پهنه سریع دراز کشیدم بلند جیغ میزدم صلوات می فرستادم بعد ی چند دقیقه دستو پام خشک شد یکی اومد با صدای خیلی بلند تو گوشم جیغ می‌کشید بعد می خندید از خواب پریدم صبح که پا شدم گوشم آنقدر صوت می کشید که دقیقا همون گوشم که جیغ می‌کشید دستو پام خیلی درد میکرد از ترس
  • مهدیه معتمدی
    سلام ...
    شما هروقت چنین خوابهایی دوباره دیدی باتوجه به اینکه جن باعث ایجاد ترس در شما شده یادتون بیفته بسم الله و اعوذ وبالله بگید توی خواب . گاهی اوقات توی خواب سخته و ادم حس میکنه داره خفه میشه ، با نهایت توان تون سعی کنید داد بزنید و بسم الله رو بگید ولی این کارو بکنید چون از خواب میپرید از طرفی دیگه تعبیر خواب بد نمیشه وقضا بلا ازتون دفع میشه . :)

  • سلام من ی بار خواب دیدم دارم وارد خونمون میشم از در ورودی که خواستم برم تو ی جن شبیه انسان از جنس مونث جلوم ظاهر شد و تو دستش ی لباس مجلسی توری قرمز بود و گفت اگه اونو نپوشم منو میکشه منم مجبور شدم لباسو بپوشم بعد منو وارد خونه کرد بعد مشغول کاری شد و هر وقت که عصبانی میشد قیافش خیلی وحشتناک میشد منم دیدم حواسش پرت شده دوویدم سمت در ورودی و از پله ها رفتم پایین طبقه پایین شده بود خونه مادربزرگ مادریم درحالی که مادربزرگم اصلا تو این ساختمون زندگی نمیکنه خواستم از در برم بیرون که همون جن جلوی در ظاهر شد بعد خواستم برم سمت خونه مادربزرگم که از ترس پریدم.
    یه بارم خواب دیدم خونه مادربزرگ پدریم هستم و چندتا جن اونجان منم هی فرار میکردم و اونا دنبالم میومدن از پله ها اومدم پایین و از خونه زدم بیرون پدرم جلوی خونه مادربزرگم نشسته بود و خیلی ریلکس داشت با یکی حرف میزد رفتم پیشش گفتم بابا کلی جن دنبالمه تروخدا کمکم کن جوابمو نداد و بهم اهمیت نداد خودم فرار کردم و تو خیابونا داشتم میدوویدم بعد از خواب پریدم.
    میشه بگید تعبیرشون چیه من به ندرت خواب جن میبینم.
    ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی