استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خواب بچه دار شدن یکی از خواب های رایجی است که در بین زنان و دختران مجرد اتفاق می افتد که از معبران اسلامی و غربی تعابیر زیادی در مورد آن بیان شده است.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از نگاه معبران اسلامی و غربی:

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از دید امام صادق(ع):

امام صادق(ع) این چنین روایت می کند:که اگر دختر مجردی خواب ببیند که حامله است تعبیر آن این است که به اندازه ای که شکم او بزرگ شده باشد به او خیر و برکت فراوانی می رسد.

به تعبیر دیگری از ایشان اگر دختر مجردی خواب ببیند که باردار است و بلافاصله پسری به دنیا بیاورد و با او حرف بزند بدین معنی است که او از دنیا می رود. ولی اگر خواب ببیند که دختری به دنیا آورده است بدین معناست که از نسل او فرزندی به دنیا می آید که بزرگ طایفه می شود.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد به روایت آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که اگر دختر مجرد و پاکدامنی خواب ببیند که باردار شده است تعبیرش این است که اگر سهل انگاری کند به بدبختی و رسوای کشیده می شود و باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از نگاه حکیم محمد ابن سیرین:

از دیدگاه حکیم ابن سیرین اگر دختر مجردی خواب ببیند که باردار شده است و یک فرزند دختر یا پسر به دنیا می آورد تعبیر آن ازدواج یکی از دوستان خودش می باشد.

بچه دار شدن دختر مجرد از نگاه ابن سیرین نوید یک ازدواج بین دوستان و یا آشنایان نزدیک خودش می باشد.همچنین مادری کردن دختران مجرد را در خواب دلیل بر برکت و افزایش روزی و فراوانی مال و ثروت می داند.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از دیدگاه کرمانی:

کرمانی این چنین روایت می کند:اگر دختر مجردی خواب ببیند که حامله است و فرزند پسری را به دنیا می آورد تعبیر آن این است که وصلی در میان است یعنی پسری در میان خانواده ی خودش یا دوستان و نزدیکانش داماد می شود.

اما اگر بچه ای به دنیا بیاورد و جنسیت آن را نداند یعنی کار خوبی انجام می دهد که به خاطر آن نامش به خوبی و نیکی منتشر می شود.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد به روایت ادوارد:

ادوارد این چنین روایت میکند که اگر دختر مجردی خواب ببیند که بچه دار شده است و فرزندش را در آغوش گرفته است بدین معناست که صاحب مال و نعمت زیادی می شود  و فراوانی نعمت و برکت از دیگر تعابیر آن است.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد به روایت کتاب سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویاها این چنین روایت شده است که اگر دختر مجردی خواب ببیند که بچه دار شده است تعبیرش این است که عشقش او را ترک خواهد کرد.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از نگاه کارل یونگ پروفسور سوئیسی:

کارل یونگ این چنین بیان می کند که تعبیر خواب کودک یا نوزاد نشانه ی دلگرمی و شروع جدید است به عبارت دیگر اگر دختر مجردی خواب ببیند که باردار شده است بدین معناست که بخش جدیدی از تواناییهای بالفعل یا شخصیت او در حال ایجاد و گسترش است.

از دیدگاه ایشان اگر دختر مجرد خواب ببیند که بچه دار شده است و بچه به او لبخند می زند بیانگر این است که لذت زیادی را در زندگی تجربه می کند. اگر بچه ای زیبا را به دنیا بیاورد نشانه ی شادی و سلامتی است.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد از نگاه حضرت یوسف(ع):

از حضرت یوسف روایت شده است که اگر دختر مجردی خواب ببیند که حامله شده است و فرزند پسری به دنیا می آورد تعبیر آن غم و غصه است.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد و شیر دادن به نوزاد:

اگر دختر جوانی که هنوز ازدواج نکرده است خواب ببیند که باردار است و نوزاد دختری را به دنیا می آورد و به او شیر می دهد تعبیرش این است که کرم و بخشش خداوند تعالی شامل حال او می شود و آبروی کسانی را که می خواستند او را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد آشنا:

اگر شخصی خواب ببیند که دختر مجردی که او را می شناسد حامله شده است و بچه دار می شود بدین معنی است که با یک دوست قدیمی که مدت ها از او بیخبر بوده است رابطه ی تازه ای برقرار خواهد کرد.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد در خانواده:

اگر شخصی خواب ببیند که دختر جوانی در خانواده ی خودش(خواهر)که هنوز ازدواج نکرده بچه دار شده است بدین معنی است که با کسی اختلاف پیدا می کند و ممکن است کار به مشاجره و درگیری بکشد و سعی کنید که مشکل خود را از طریق گفتگو حل و فصل کنید و از دعوا پرهیز نماید.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد و به دنیا آوردن فرزند پسر:

اگر دختر مجردی که هنوز باکره است خواب ببیند که بچه دار شده است و خداوند به او یک پسر داده است بدین معنی است که به زودی رابطه ی عاشقانه ای را شروع می کند و به تعبیر دیگر پسر دار شدن دختر مجرد نشانه ی آرامش و به پایان رسیدن مشکلات و رسیدن به آرزو های دیرینه است.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد و خوشحال بودن از به دنیا آوردن آن بچه:

اگر دختر مجردی خواب ببیند که بچه دار شده است و یک فرزند پسر به دنیا آورده که از به دنیا آمدن او خیلی خوشحال است بدین معنی است که در یک دوره ی زمانی کوتاه رنجور و ناامید می شود و روحیه ی خود را از دست می دهد.

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد جلوی اعضای خانواده:

اگر دختر مجردی خواب ببیند که حامله شده است و جلوی چشم همه ی اعضای خانواده اش پسر بچه ای رو به دنیا بیاره اما بچه نفس نکشه و بعد از گریه کردن مادرش شروع به نفس کشیدن کند بدین معنی است که دست به رفتار یا کاری خواهد زد که خانواده و اطرافیانش او را سرزنش خواهند کرد و او را محدود می کنند.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد

تعبیر خواب زنی که ریش درآورده

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی