استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۲۴ ب.ظ

 تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم چیست و دیدن چنین خوابی بیانگر چه موضوعاتی است؟ اگر خواب دیدید که یک مجلس عقد و نامزدی بهم می خورد معنی خواب شما این است که باید قدرت تحمل شکست ها و ناامیدی ها را داشته باشید.

تعبیر خواب عقد و  نامزدی از نگاه امام صادق(ع):

به روایت از امام صادق (ع) نامزدی دلالت دارد بر:

1-بزرگی و مقام بالا داشتن

2-زیاد شدن مال

3-سرحالی و آسایش

4-خرمی و شادی

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم:

برای تعبیر خواب بهم خوردن مراسم نامزدی و یا عقد بدون شک یک معنی مسلم و روشن  وجود دارد و آن این است که شما کاری را در زندگیتان انجام داده اید که مدت ها است به خاطرش عذاب وجدان دارید ،در واقع دیدن خواب بهم خوردن مراسم های جشن و شادی بیانگر کارهای غلط و بیهوده ی ما در زندگی و در دنیای خارج از رویا است.

بهم خوردن عقد خود بخاطر درگیری اقوام و فامیل از نگاه امام صادق(ع):

امام صادق(ع) این چنین روایت می کند که: اگر شخصی خواب ببیند که مراسم عقد خودش به هم می خورد و بحث و مشاجره بین اقوام و فامیل  و خانواده ی خودش و همسرش سر می گیرد و به خاطر این اتفاق بسیار اندوهگین می شوند تعبیر آن این است که آن شخص باید به گذشته ی خود بازگردد و کسی را که در گذشته از خود رنجانده است پیدا کند و از او دلجویی کند. خاطرات تلخ و یا اشتباه گذشته ،بدی کردن در حق دیگران و یا آزار و اذیت دوستان و آشنایان از معانی این خواب است.

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم توسط افراد غریبه:

اگر خواب ببینی که غریبه ها و افرادی که آنها را نمی شناسی مراسم عقدکنان تو را بر هم می زنند دلالت بر این دارد که زن و مردی به خاطر اختلاف سلیقه و یا عدم تفاهم در زندگی زناشویی در دادگاه برای گرفتن طلاق حاضر می شوند.

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم به خاطر دعوا در وسط مراسم:

اگر خواب دیدی که میان جشن نامزدی تو دعوایی حسابی و پر سر و صدا بلند می شود به معنی شنیدن خبر ناگوار و یا شکست در برنامه ریزی های زندگی ات می باشد.

تعبیر خواب بهم خوردن مراسم عقد خودم به روایت جابر مغربی:

جابر مغربی درباره ی تعبیر خواب به هم خوردن و از هم پاشیدن مراسم عقد نوشته اند : بیماری،افسردگی، بی اعتمادی و در بعضی موارد خیانت نتیجه  و معنی چنین خوابی است.

در جای دیگر این چنین روایت می کند که اگر خواب  دیدی مراسم عقد یا نامزدی خودت بیخود و بی جهت به هم می ریزد اگر در عالم بیداری متاهل باشی با همسرت دچار اختلاف می شوی و کار به جاهای باریک می کشد. اگر دیدی این بی نظمی و یا بهم خوردن با دلیل موجه بود دلالت بر جدایی طرفین از یکدیگر دارد.

تعبیر خواب بهم خوردن عقدم توسط  شخصی که مرده:

اگر شخصی خواب ببیند که مراسم عقدش توسط شخصی که قبلا مرده است به هم بخورد به هیچ وجه معنی خوب و نیکوی ندارد و باید خودت را منتظر فرا رسیدن روزهای سخت و ملال آور نمایی زیرا شومی و نحسی این خواب بسیار زیاد است.

تعبیر خواب برهم خوردن عقد خودم توسط مادر:

اگر شخصی خواب ببیند که مراسم عقد خودش توسط مادرش بهم می خورد نشانه ی رفتار نادرستی است که در آینده ای نزدیک از او روی می دهد که باعث ناراحتی اقوام و نزدیکان و پدر و مادرش می شود. در واقع مخالفت مادرش با جشن عقد او دلالت بر تنبیه و سرزنش او دارد.

تعبیر خواب بهم خوردن نامزدی و عقد خود به روایت کتاب سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویاها این چنین روایت شده است که اگر در خواب دیدید که مراسم نامزدی و عقد خودت به هم می خورد معنی خواب شما این است که باید تحمل شکست ها را داشته باشید.

اگر در خواب نامزدی خودتان را دیدید معنی خواب شما این است که باید منتظر مشکلات در زندگی خود باشید. اما اگر خواب دیدید که به شما قول نامزدی دادند معنی خواب تو این است که مشکلات عشقی برای شما پیش می آید.

تعبیر خواب عقد کردن خودم:

اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما عقد کند و یا اگر زن باشید شما را برای مردی عقد می کند چنانچه مراسم عقد شما به یکباره بهم خورد بجاست که نگران حوادث آینده باشید.

تعبیر خواب بهم خوردن عقد و نامزدی از نگاه معبران:

اگر خواب دیده اید که با فردی نامزد کرده اید و از این وصلت پشیمان هستید و به وی علاقه ای ندارید و احساسات منفی را در خواب خود تجربه می کنید ؛ به گفته ی معبران، خواب بهم خوردن نامزدی و عقد خود نشان از آن است که بابت کاری که در زندگیتان کرده اید حس پشیمانی و عذاب وجدان دارید .دیدن برهم خوردن مراسم جشن و شادی در خواب ، نشان از کارهای بیهوده ای است که در عالم بیداری انجام داده اید.

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم به خاطر مرگ یکی از خانواده یا بستگان:

اگر شخصی خواب ببیند که  شب قبل از مراسم عقد خودش یکی از افراد خانواده یا یکی از بستگان نزدیکش بمیرد و مراسم عقد بهم بخورد تعبیر آن این است که مرگ قبل از جشن شادی به نشانه ی تضمین خوشبختی و سعادت است.

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم و خوشحال بودن از این کار:

اگر شخصی خواب ببیند که خانواده اش بدون رضایت او میخوان اونو به عقد کسی که نمیشناس در بیارن و او خیلی ناراحت باشد و در آخر عقد خود را بهم بزند و از بابت بهم خوردن عقدش بسیار خوشحال باشد تعبیر آن ورود به محیطی جدید است و آینده ی او دستخوش تغییر و تحولی مثبت خواهد شد.

تعبیر خواب بهم خوردن مراسم عقد خودم به دلیل دیر رسیدن به مجلس عقد:

اگر شخصی خواب ببیند که مراسم عقد خودش است و به خاطر دیر رسیدن به جشن، مراسم عقدش بهم خورد تعبیرش این است که دیر رسیدن به مجلس شادی و بهم خورد مراسم تعبیر برعکس دارد یعنی همه چیز به درستی پیش خواهد رفت و شما در کارهایتان موفق می شوید.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی