استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

در حالت کلی تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر به مثابه اتفاق این امر در بیداری ، نشانه فساد و گناه در جامعه می باشد. به گفته معبرین اسلامی دیدن چنین خوابی نشان از افکار پلیدی است که همواره شخص در ذهن خود می پروراند. ازدواج با محارم و یا داشتن رابطه جنسی در خواب به گفته معبرین تعبیر و طالع نحس و بدی در بیداری خواهد داشت.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر به روایت امام جعفر صادق (ع)

از امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که با خواهر یا برادر خود پیمان ازدواج بست، تعبیر خواب وی نشان از مفسد شدن فرد در عالم بیداری است.

چنانچه شخص در خواب دید که با برادر و یا خواهر خود ازدواج کرد و بین آنها رابطه برقرار شد، تعبیر خواب او نشان از انجام عمل زنا در عالم واقعیت از سوی شخص خواب دیده و همچنین مرتکب انجام گناهان کبیره دیگران بیداری است.

امام صادق می فرماید؛ اگر شخص در خواب خود را مشتاق این امر دید ، تأویل آن بر نبود حس وجدان و یا حس گناه کاری در بیداری است و از انجام اعمال ناپسند خود هیچگاه درس عبرت نخواهد گرفت.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر به روایت یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر چنین می فرماید؛ دیدن خواب ازدواج با محارم در خواب، همانند این موضوع در بیداری بسیار رقت انگیز و اشتباه می باشد.

دیدن چنین خواب های در ذهن و روح انسان های پلید و گناهکار رخ خواهد داد. به روایت از ایشان؛ حال اگر ازدواج محارم، ازدواج خواهر با برادر باشد، تعبیر این خواب نقش فرد در به گناه کشیدن کسانی دیگر از اطرافیان خود است.

در ادامه اگر شخصی در خواب خود دید که خواهر با برادری ازدواج کردند و شخص ناظر بود، تعبیر خوابش بر مشارکت شخص در انجام کاری است که باعث ایجاد گناه می شود و همچنین از نشانه گسترش گناه و فساد در دنیا می باشد.

تعبیر خواب ازدواج اجباری خواهر با برادر به روایت جابر مغربی

درباره تعبیر خواب ازدواج اجباری خواهر با برادر جابر مغربی چنین می گوید؛ ممکن است شخصی در خواب خود دید که با خواهر و یا با برادر خود به اجبار ازدواج کرد و این اجبار از سوی خانواده باشد، تعبیر خواب او نشان از بی دینی و زنا کاری اعضای خانواده اش است.

همچنین در حالت دیگر اگر شخصی در خواب  خود ببیند که به اجبار خواهر یا برادر با وی ازدواج کرد و در خواب از اتفاق این امر ناراحت بود، تعبیر خوابش به گناه کشیدن فرد توسط کسی از نزدیکانش است.

تعبیر خواب ازدواج پنهانی خواهر با برادر به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر این خواب  این چنین گفته است؛ چنانچه شخصی در خواب خود دید که با خواهر یا برادر  خود به دور از چشمه همه  رابطه برقرار کرد و به طور پنهانی با هم ازدواج کردند، تعبیر خوابش بر انجام گناه و فساد توسط شخص چه پنهانی و چه آشکارا است.

به روایت از محمد ابن سیرین ؛ شخص خواب دیده علاوه بر مفسد شدن بی قید و لاابالی است، زیرا فساد و گناه به قدری به روح وی نفوذ کرده است که از انجام هر عملی سر باز نمی زند.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر ناتنی به روایت ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر ناتنی چنین روایت شده است؛ دیدن خواب ازدواج با خواهر یا برادر دلیل بر ظلم و فسق است.

اگر شخص خواهر و برادری را دید که باهم ازدواج کردند، تعبیر خوابش بر خوردن حرام و ایجاد فساد است. همچنین اگر در خواب دید که با برادر یا خواهر ناتنی خود ازدواج کرد؛ دلیل بر خوردن مال یتیمان است. به گفته ایشان ازدواج خواهر با برادر ناتنی مرتکب شخص به گناه کبیره است.

 تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر و بچه دارشدن از وی به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب ببیند که با بردار و یا خواهر خود ازدواج کرد و با او رابطه جنسی برقرار کرد و در پی این ازدواج و رابطه بچه دار شدند، تعبیر خواب او بر آبروریزی و برملا شدن کارهای که شخص تاکنون انجام داده است و از دیده همه پنهان بوده است.

در آینده نه چندان دور تمامی کار های شخص بر دیده خانواده و اطرافیان مسجل خواهد شد. همچنین به روایت ایشان باعث لعن و نفرین دیگران نسبت به خود می شود.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با بچه برادر به روایت امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب ازدواج خواهر با بچه برادر چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود دید که خواهر خودش و یا کس دیگه با برادر زاده خود ازدواج کرد، یعنی ازدواج عمه با برادر زاده بدین معنی می باشد که شخص باعث به گناه افتادن دیگران می شود.

همچنین از ایشان روایت شده است؛ اگر کسی در خواب ببیند که خواهرش با پسرش ازدواج کرد، تعبیر و تأویل خواب او به این موضوع اشاره دارد؛ شخص شاهد مرتکب گناهی کبیره از طرف دیگران در دنیای واقعی است و شخص هیچ کاری مبنی بر سعی کردن در نهی از منکر انجام نمی دهد. و این سهل انگاری و بی تفاوتی به مثابه گناه کردن می باشد.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر مرده به روایت یوسف نبی (ع)

از یوسف نبی درباره تعبیر خواب خواهر با برادر مرده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود دید که با خواهر یا برادر خود که در عالم واقعیت مرده است ، ازدواج کرد، تعبیر خوابش نشان از از دست دادن آبرو و پاکی روحش است.

ازدواج با مرده در خواب نشان از دست دادن چیزی با ارزش در بیداری است. حال اگر در خواب ببیند که با خواهر یا برادر مرده خود ازدواج کرد، دلیل بر از دست دادن آبرو و شرف است و یا برملا شدن راز های سر مهر شخص است که موجب بی احترام شدن شخص در میام مردمان است که احترام و آبرو از با ارزش ترین دارایی هر انسانی است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ازدواج با پسر عمو

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

تعبیر خواب ازدواج با پسر خاله

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی