استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

همه چیز درباره تعبیر خواب ماه محرم

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ

تعبیر خواب ماه محرم چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ تقریبا تمامی معبرین بزرگ تعبیر خواب ماه محرم، عزاداری و گریه کردن در ماه محرم برای سید الشهدا را بسیار نیک می دانند تعبیر این خواب نشان از ریزش گناهان و سبکبالی روح معنوی انسانی را می دانند و تأویلی که برای این خواب روایت کرده اند رسیدن به آرزو و حاجت روا شدن است.

ماه محرم قبل از اسلام و همچنین بعد از اسلام از ماه های مهم است که در ادیان مختلف نیز مورد احترام بوده است. دیدن خواب در این ماه بستگی به زمان خواب دیدن تعبیر متفاوتی دارد. تفاسیر معبرین بزرگ را از دیدن خواب در ماه محرم و یا خواب دیدن ماه محرم داشته باشیم.

تعبیر خواب ماه محرم به روایت امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب دیدن ماه محرم چنین می فرماید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که ماه محرم فرا رسیده است تعبیر خوابش نشان از شرف و جاه است یعنی تعبیری خوب دارد و شخص در زندگی خود به ارج و قرب نزد مردم خواهد رسید و در دنیا آدمی با آبرو می باشد.

تعبیر خواب ماه محرم به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب ماه محرم چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند در ماه محرم است تعبیر خواب او اشاره به این موضوع دارد که به شخص خواب دیده از طرف انسان یا انسان های بزرگی به وی شادی خواهد رسید به این معنی است که برای وی کاری بسیار مهم انجام می دهند و او بسیار خوشحال و خرسند خواهد شد.

تعبیر خواب ماه محرم به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ماه محرم چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند ماه محرم فرا رسیده است یا ماه محرم است و او خوشحال و شادمان است و با صدای بلند می خندد تعبیر خواب او بر این موضوع دلالت دارد که از کسی یا کسانی فریب می خورد یا خرده است و یا ممکن است تفسیر خواب وی این باشد که خطری یا بلای در پیش روی اوست. بیشتر مواظب خود و کارهایش باشد و در ارتباط با دیگران احتیاط کند.

تعبیر خواب عزاداری در ماه محرم به روایت خالد اصفهانی

خالد اصفهانی درباره تعبیر خواب عزاداری در ماه محرم چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که ماه محرم است و او برای سیدالشهدا و یارانش عزاداری و گریه می کند تعبیر خواب وی این است شخصی از نزدیکان و خانواده او ممکن است همسر پدر مادر و با فرزندش باشد بیمار است و در بستر بیماری از بدی احوال خود در عذاب است به زودی شفا می یابد و به مراد دل خود خواهد رسید.

تعبیر خواب عزاداری در ماه محرم به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب عزاداری در ماه محرم چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند که در ماه محرم و در روز تاسوعا عاشورا برای امام حسین (ع) عزاداری و مویه می کند تعبیر بسیار خوبی دارد و مژده باشد که به آرزو های دیرین خود می رسد و حاجتش روا می شود.

تعبیر خواب زنجیر زنی در ماه محرم به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب زنجیر زنی در ماه محرم چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که در ماه محرم و در زمان عزاداری امام حسین ( ع) و یارانش در کربلای معلی زنجیر زنی می کند تعبیر خواب وی بسیار خوب است و به آرزو یا آرزو های که مدت هاست در ذهن و قلب دارد خواهد رسید.

تعبیر خواب زنجیر زنی در ماه محرم به روایت خالد اصفهانی

خالد اصفهانی درباره تعبیر خواب زنجیر زنی  در ماه محرم چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که در ماه محرم برای شهادت امام حسین و همراهانش مشغول به عزاداری و زنجیر زنی است  تعبیر خوابش بسیار خوب است و دلیل بر رسیدن به آرزو است  و شخص به مراد و آرزویی که دارد دست پیدا می کند.

تعبیر خواب سینه زنی در ماه محرم به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب سینه زنی در ماه محرم چنین می گوید؛ چنانچه شخصی شب  قبل از اذان صبح و در آمدن ‌سپیده خواب ببیند که در ماه محرم سینه زنی و عزاداری می کند تعبیر خواب او رسیدن به آرزو و مراد دلش است.

تعبیر خواب امام حسین در ماه محرم به روایت خالد اصفهانی

خالد اصفهانی درباره تعبیر خواب امام حسین در ماه محرم چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در ماه محرم خواب ببیند که با امام حسین ملاقات کرد تعبیر بسیار خوبی دارد و دلیل بر داشتن ایمان و دین راستین و دوستی و حب اهل بیت در دل است، و دیدن امام حسین (ع) در خواب به این موضوع اشاره دارد که پیروزی در زندگی خواهد رسید و دلیل آن رسیدن به آمال و آرزو های است که مدت هاست در دل دارد هر آرزویی در دل دارد چه کوچک و بزرگ به لطف خدا به آن خواهد رسید.

همان طور که گفته شد تعبیر خواب ماه محرم و عزاداری برای امام حسین و یارانش بسیار خوب است و همه معبرین بر این عقیده می باشند که تعبیر دیدن چنین خوابی خیلی خوب است و رسیدن به آرزو ها می باشد.  دیدن خواب در اول ماه باطل و دهم ماه به بعد تعبیر درست  و بی نقص می باشد البته از معبر معتبری چنین گفته ای نقل نشده است اما در بین عموم مردم این تعبیر بسیار رایج است.

دیدن خواب در چهارم و پنجم ششم ماه و تعبیر آن به زودی اتفاق نخواهد افتاد امکان دارد با تاخیر باشد.دیدن خواب در روز های سیزده و چهارده و پانزده تعبیری ندارد به عبارتی نه شر است و نه خیر. دیدن خواب در روزها ی بیست و یک، بیست و دو و بیست  و سه، تعبیری شادی و فرح برای شخص دارد .اما دیدن خواب ماه محرم چه در ماه محرم  در هر روزی از ماه  و یا چه در هر ماهی دیگر یک تعبیر دارد و آن این است که به مراد دل خواهید رسید.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب نوزادی که قرآن می خواند

تعبیر خواب ملاقات با سید علی خامنه ای رهبر چیست؟

  • سلام

    اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین نوروز رو خدمتتون تبریک میگم

    ان شاء الله سال پر خیر و برکتی در پی رو داشته باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی