استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته مادیات + متن

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

یادداشت های تصویری خیلی زیبای معنادار، تصاویر در کنار تکست هایی با تیکه های ناب، دانلود جملات تصویری فوق العاده زیبا با موضوع مادی بودن، عکسای آموزنده جدید و متنهای خواندنی با عنوان مادیات مخصوص متن پروفایل، جمله عکسهای بی نظیر در مورد مادیات واسه پروفایل، طراحی شده مناسب برای خواسته های شما عزیزان.


عکس پروفایل مادیات


به جای اینکه برای بچه هات همه چیزایی رو که هیچوقت (خودت) نداشتی بخری، بهتره به بچه هات همه چیزایی رو که هیچوقت بهت یاد ندادن ، یاد بدهی مادیات (اجسام) فرسوده می شن اما دانش و آگاهی است که باقی می مونه.

عکس درباره مادیات

تعلق نداشتن به مادیات خیلی حرفه... گاهی آدم یه چیزی میینه،در موردش حرف میزنه،میشنوه یا... شاید خیلی ساده هم باشه ولی بعد حس میکنه قلبش کدر شده.. وقتی رجوع میکنه میبینه یکم محبت اون تو دلش جا خوش کرده... حالا تا دوباره بخواهد این قلب رو صاف کنه طول میکشه... سختی داره... البته میانبر هایی هم هست...

******************

گران قیمت ترین تختخواب جهان کدام است؟ بستر بیماری … شما می توانید کسی را استخدام کنید که به جای شما اتومبیلتان را براند، یا برای شما پول در بیاورد. اما نمی توانید کسی را استخدام کنید تا رنج بیماری را به جای شما تحمل کند. مادیات را می توان به دست آورد. اما یک چیز هست که اگر از دست برود دیگر نمی توان آن را بدست آورد و آن زندگی است. ..

"استیو جابز"

******************

سعی کن دلبسته ی مادیات نباشــــی خودت هم گاهی خواهی شکست همراه شکستن دلبستگیهای مادیت...

******************

دلم تنگه... دلم تنگه واسه عادی بودن واسه دور از چیزای مادی بودن

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی