استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا درباره درک کردن + عکس نوشته

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

زمانی که می توانیم همدیگر را دوست بداریم و در سختی ها و نارحتی ها به جای قضاوت کردن هم دیگر را درک کنیم. چرا باید این امر مهم را نادیده بگیریم. با درک کردن هم دیگر می توانیم دنیایی شادتر و بدونه سختی و مشقت را بسازیم و همه از آن لذت ببریم. درک همدیگر باعث به وجود آمدن پیوند های محکمی بین افراد خواهد شد.

درک کردن و فهمیدن هم دیگر کار سختی نیست کافی ست که دست از نصیحت کردن هم دیگر برداریم و به حرف های هم دیگر گوش دهیم و مرهمی بر روی زخم های هم دیگر بگذاریم.

*************

درک کردن یعنی زود قضاوت نکردن دیگران یعنی خود را در موقعیت دیگران تصور کردن. یعنی با کفش دیگران راه رفتن قبل از آن که درباره طرز راه رفتنش نظر بدهیم.

*************

وقتی انسان ها خودشان را به خاطر یک اشتباه نمی توانند ببخشند و هر روز خود را به خاطر آن سرزنش می کنند و نمی توانند موقعیتی که در آن قرار گرفته بودند را درک کنند  چگونه می توانند دیگران را درک کنند و آن ها را ببخشند.

*************

هرگز برای توجیه اشتباهات تان به دنبال دلیل و بر هان نگردید اما خودتان را درک کنید. خیلی ساده است خود را در موقعیتی که مجبور به یک انتخاب اشتباه یا یک حرکت اشتباه شده اید تصور کنید آن وقت خواهی دید که بسیاری مواقع چاره ای جزآن   کاری که انجام داده ای نداشته اید.

*************

 مهربانی های دیگران را درک کنید حتی اگر یک لبخند ساده باشد. تمام مشکلات و سوء تفاهم های بین انسان ها از درک نکردن مهربانی های هم دیگر است.

*************

همه چیز را از خودت شروع کن حتی درک کردن را وقتی توانستی خودت را در موقعیت های مختلف درک کنی. درک کردن دیگران کار مشکلی نخواهد بود زیرا درک کردن مانند عادت کردن به روزمرگی ها ست.

درک نکردن هم دیگر خطرناک است. باعث و بانی همه دلخوری ها و دور افتادن ها و دشمنی ها درک نکردن هم دیگر است زیرا هر کس به دنبال منفعت خود است و درد کشیدن و سختی دیگران برایش مهم نخواهد بود.

*************

نقطه ضعف های دیگران را مانند چماق بر سرشان نکوبید. بلکه می توانید با درک کردن و کمک کردن به آن ها این ضعف ها را به نقطه قوت تبدیل کرد.

هنگام نارحتی و عصبانیت حرمت ها را نگه دارید. تا کاری نکنید که بعدا پشیمان شوید و انتظار داشته باشید طرف مقابلتان شما را درک کند چون شما در حالت عادی نبوده اید. این نوع درک کردن خیلی سخت است در واقع انتظاری غیر واقعی از دیگران است.

*************

به خاطر انجام هر کاری و هر رفتاری دیگران را مورد مواخذه قرار ندهید. تواز نارحتی ها و گرفتاری های دیگران اگاه نیستی شاید اگر کمی طرفمان را درک کنیم همه چیز بهتر شود حتی حال کسانی که در بدترین شرایط زندگی شان قرار دارند.

*************

خودت را دوست داشته باش. دوست داشتن خود کار زیاد سختی نیست لازم نیست که بهترین لباس ها را برای خودت بخری. بهترین خوراک را برای خودت آماده کنی و یا پولی قرض کنی و خودت را به یک مسافرت خارج از کشور دعوت کنی. دوست داشتن خودت را با درک کردن خودت آغاز کن باور کن تا خودت را درک نکنی دیگران یک قدم برای درک کردنت برنخواهند داشت.

*************

درک کردن همیشه برای باور کردن انسان ها نیست وقتی نتوانی زندگی خودت  را دوست بداری و از آن لذت ببری یعنی هنوز به یک درک کامل از زندگی نرسیده ای. سعی کن خودت را بشناسی تا شناخت و درک زندگی برایت آسان شود.

*************

دنیا را درک کن زیبایی هایش را درک کن. در پشت پرده زندگی هر کس دلیل و رازی پنهان شده است. به این درک که برسی زندگی کردن برایت آسان خواهد شد و دیگر مدام زندگی دیگران را دید نخواهی زد و آن ها را خوشبخت تر از خودت نخواهی دید.

مدیریت زندگی کار راحتی ست. وقتی بتوانی دنیای درونت را مدیریت کنی و به درکی کامل از خودت برسید آن وقت اداره کردن زندگی آن قدر آسان خواهد بود که فکرش راهم نمی توانی بکنید.

*************

اتفاقات دنیا را بپذیر چون این گونه دنیا را پذیرفته ای وقتی نمی توانید چیزی یا قانونی را در دنیا تغییر بدهی آن را بپذیر این نهایت احترام گذاشتن به خودت است زیرا زمانی که دنیا را همان طور که هست پذیرفتی یعنی به یک درک بالایی از خودت رسیده اید و این یعنی نهایت احترام به خودت و به دنیا.

*************

درک کردن کار مهم و شاقی ست زیرا عشق زاییده درک متقابل دو نفر از هم دیگر است. انسان ها وقتی بتوانند هم دیگر را درک کنند میانشان عشق به وجود خواهد آمد این یکی شدن و دوست داشتن حاصل همان چیزی است که ما آن را درک کردن هم دیگر می نامیم.

*************

عاشق شدن نیاز  به درک متقابل هر دو طرف دارد. وقتی می گوییم عشق منظور عشق واقعی ست نه وابستگی و عادت. نه روزمرگی های تکراری.

قبل از این که وارد یک رابطه شوید و بخواهید زندگی مشترک خود را آغاز کنید سعی کنید هم دیگر را آن طور که هستید درک کنید. سعی کنید به درکی مناسب از باهم بودن و زندگی مشترک برسید. برای یک زندگی مشترک ایده ال عشق به تنهایی کافی نیست ابتدا باید هم دیگر را درک کرد بعد کم کم عشق هم خواهد آمد.

*************

اولین قدم برای عاشق شدن درک کردن طرف مقابلت است. هر وقت توانستی طرفت را آن طور که هست درک کنی و دوست بداری می توانی ادعای عاشق شدن بکنید.

عشق را اگر در ساده ترین شکل ممکن بیان کنیم باید بگوییم عشق یعنی درک کردن متقابل دو نفر که به هم علاقمند باشند و هم دیگر را دوست دارند.

*************

بعضی از آدم ها هر رفتار و هر حرفی که بزنند مهم نیست. هر جور که بخواهند درباره ات قضاوت کنند مهم نیست توقع ما از نزدیک ترین آدم های دور و برمان است که انتظار داریم ما را درک کنند.

*************

انتظار دارم درکم کنی هر جور که هستم با هر شکل و شمایلی با هر طرز فکری و با هر موقعیتی.

*************

اگر نمی توانی گره از کار کسی باز کنی. اگر نمی توانی دست کسی را هنگام گرفتاری و سختی بگیری حداقل کاری که می توانی بکنی درک کردن است. اگرنمی توانی او را درک کنی حداقل تمارض به درک کردنش کن تا باعث نارحتی و عذابش نشوی.

*************

از قضاوت دیگران دست بردارید. شما که در عمق زندگی آن ها نیستید. از قضاوت دیگران دست بردارید شما که از سختی ها و ناملایمات زندگی شان خبر ندارید. به جای همه این قضاوت های بی جا کمی آن ها را درک کنید. درک کردنشان کار سختی نیست. کافی ست دست از سرشان بردارید و کاری به کارشان نداشته باشید. این اوج درک کردن افرادی ست که نمی توانی کاری برای حل مشکل شان انجام دهی.

*************

درک کردن دیگران کار هر کسی نیست فقط آن هایی می توانند دیگران را به معنای واقعی درک کنند که دارای شعور و شخصیت بالایی باشند.

*************

درک کردن آدم ها ربطی به سن و جنسیت افراد ندارد بلکه به شعور و شخصیت آن ها بر می گردد. هر چقدر که سرت تو کار خودت باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشی و آن ها را مورد قضاوت نابجا قرار ندهید یعنی به شعور بالایی دست یافته اید.

وقتی نمی تواند کسی را از انجام کاری که می خواهد انجام دهد باز دارید بهترین کار این است که بی سرو صدا از او واز زندگیش دور شوید این اوج شعور و درک شما را خواهد رساند.

*************

احترام گذاشتن به تمام انسان ها با هر نژاد و دین و مذهب و ملیتی  که دارند نشانه درک و شعور بالای شماست.

*************

برای این که دیگران شما را درک کنند لازم نیست که خودتان را به آن ها ثابت کنید. درک کردن کار شما نیست. آن هایی که باید درک کنند خودشان باید به این نتیجه برسند.

*************

بعضی از آدم ها نمی توانند دیگران را درک کنند و برای این کارشان هزار دلیل و بهانه می آورند. اما من در جواب آن ها می گویم مگر خداوند همه ما را مثل هم آفرید که انتظار دارید همه مثل شما فکر کنند و مثل شما زندگی کنند. دلیل هایتان فقط به درد خودتان می خورد. چون کسی که دارای شعور و شخصیت باشد هرگز برای درک نکردن دیگران بهانه تراشی نمی کند.

*************

بسیاری از زندگی ها فقط به خاطر یک درک نکردن ساده از هم پاشیده شده اند. درک نکردن هر چند به ظاهر ساده است اما می تواند حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

*************

وقتی نمی توانی در حق کسی خوبی کنی یا حتی نمی توانی گره ای از مشکلات شان را باز کنی دیگر چه حقی داری که او را مورد قضاوت قرار می دهی. سرک نکشیدن در زندگی دیگران  نهایت درک کردن است لطفا آن را یاد بگیرید.

*************

عشق های واقعی و ناب حاصل اولین نگاه نیستند بلکه حاصل درک کردن متقابل هستند. هروقت دو نفر را یافتید که عاشق واقعی بودند بدانید که به درکی کامل و متقابل از هم دیگر رسیده اند. این جور آدم ها جزو موفق ترین انسان ها هستند.

*************

باخبر شدن از از نارحتی ها و مشقت های دیگران هرگز درک کردن نخواهد بود بلکه درک کردن دانستن و کمک کردن و دست گیری کردن دیگران است. تفاوت بزرگی میان این دو مسئله وجود دارد.

*************

زندگی را  با قضاوت ها ی بی جا به کام هم دیگر تلخ نکنیم. زندگی را با کمک  کردن به هم دیگر و درک کردن هم دیگر آسان و شیرین کنیم. این حداقل کاری ست که می توانیم در حق هم دیگر انجام دهیم.

*************

بلوغ انسان های واقعی زمانی اتفاق خواهد افتاد که به یک درک جامع و کامل از خودشان و دیگران رسیده باشند.

*************

درک نشدن  بدترین کاری هست که دیگران می توانند در حق یک نفر انجام بدهند. لطفا در حق هم دیگر بدی نکنید این دیگر کار سختی نیست همه می توانند آن را انجام دهند.

همیشه کسانی که در زندگی درک نشده اند بیشتر از دیگران انسان های دیگر را درک خواهند کرد. زیرا این درد را با پوست و گوشت خود احساس کرده اند برای همین است که هیچ وقت دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهند داد.

*************

کسانی را که دوست دارید درک کنید تا محبت بین تان بیشتر شود.

*************

شناختن خود به دیگران برای درک کردنت اشتباه محض است زیرا شناخت هیچ گاه باعث درک افراد نخواهد شد.

*************

به بهانه درد دل کردن با دیگران همه زندگی تان را برای شان باز گو نکنید زیرا اغلب آدم ها به جای درک کردن تان قضاوت تان خواهند کرد.

*************

دوست داشتن های واقعی هرگز بدونه درک کردن هم دیگر به وجود نخواهند آمد.

*************

زیباترین شکل دوست داشتن دوست داشتن از روی درک متقابل است. زمانی می توانیم ادعای دوست داشتن هم دیگر را بکنیم که با وجود همه تفاوت ها و اختلاف نظرها باز بتوانیم هم دیگر را درک کنیم .

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته کسی درک نمیکنه با متن پروفایل

متن در مورد فهم با عکس نوشته

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی