استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن در مورد فهم با عکس نوشته

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

عکس و تکست به روز و جمله های معنادار در طرح های بسیار عالی با عنوان فهم آدم، بی نظیرترین تصویرهای نوشته دار خیلی خاص آموزنده و خیلی خاص، جمله عکسهای فوق العاده، جملات تصویری خیلی زیبای نکته دار راجع به فهمیدن مخصوص پروفایل، دانلود عکسای ناب کم نظیر با موضوع فهم و شعور واسه متن پروفایل، طراحی شده مطابق خواسته های شما.


عکس پروفایل فهم


هرچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو...


عکس درباره فهم


  فهم عاقل را به عاشق، راه نیست… هرچه گویم باز میگویی، که چیست؟ باید اول ، ترک هشیاری کنی… عشق را در خویشتن جاری کنی! هر زمان گشتی تو مست جام عشق… خویش را انداختی در دام عشق! آن زمان شاید بدانی عشق چیست… چون کنی درک یکی را از دویست.

"مولانا" 

تصاویر فهم

تو کَز خاموشی‌ ام فهمی نداری... چه خواهی فهم کردن از کلامم؟!

عکس متن دار فهم

قربون آدم با فهم و شعور!

تصویرنوشته فهم

ریشه های قالی را تا می کنیم تا سالم بماند ولی ریشه ی زندگی یکدیگر را با تبر نامهربانی قطع می کنیم و اسمش را می گذاریم برخورد منطقی دل می شکنیم و اسمش می شود فهم و شعور چشمی را اشکبار می کنیم و اسمش را می گذاریم حق غافل از اینکه اگر در تمام این موارد فقط کمی صبوری کنیم دیگر مجبور نیستیم عذرخواهی کنیم ریشه ی زندگی انسانها را دریابیم و چون ریشه های قالی محترم بشماریم گاهی متفاوت باش بخشش را از خورشید بیاموز محبت را بی محاسبه پخش کن.

****************

" هیچگاه " فراموش نکنیم که هیچکس بر دیگری برتری ندارد، مــــــــگر به " فهم وشعور "... مــــــــگر به " درک و ادب "... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست؛ این " انسانیت" است...

****************

فهم و شعور ربطی به نژاد و رگ نداره

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

  • با تشکر از زحمات شما یه طرحی برا اسمم خواستم اگه میتونید درست کنید ممنون میشم
  • لاله حسینی

    شعر هر چه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو

     

    شاعرش عطار هست نه خیام

    با تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی