استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب پرنده های رنگارنگ

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دیدن پردنگان با رنگ های مختلف و زیاد در خواب معنای خوبی ندارد و تعبیر آن بیشتر سردرگمی و یا کلافه شدن در امور زندگی است اگر در آسمان و یا در منزل خانه تعداد زیادی از پرنده ها را با رنگ های مختلف دیدی دلیل بر اینکه تصمیمی در زندگ یات میگیری که با گذشت زمان بخاطر انجام ان بشدت کلافه و یا خسته میشوی

تعبیر خواب پرنده های رنگی

احساس پریشانی و ضعف می کنی و بسیار به او مشکوک هستی، به هر حال همه چیز آن طور که به نظر می رسد نیست، ترس را احساس کن ولی به هر حال کارت را انجام بده چون سرانجام کار خوب است. منتظر موفقیت های جدید و غیر منتظره در زندگیت باش، هیجانات شدید آّب را برای تو گل آلود کرده بنابراین برگرد و سعی کن بطور شفاف فکر کنی، چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

تعبیر خواب گرفتن پرنده رنگارنگ

کارت ها می گویند که بیشترین چیزی که می خواهی، موفقیت، برنده بون و تسلیم نشدن است. شما در اکثر کارها موفق و درست اندیش هستی و اگر کاملا به موفقیتی که می خواهی دست پیدا نکردی، به آن موفقیت می رسی، الان زمان حرکت و تغییر است. انتظار یک مسافرت در رابطه با کار داری و اگر به فکر ماشینی که می خواهی داشته باشی، آن را خواهید خرید.

تعبیر خواب پرنده بزرگ رنگی

از اینکه کاری را می خواهی انجام دهی ترس داری و احساس عدم اطمینان می کنی و فاقد اراده هستی، اما الان زمان آن است که برای مثبت بودن و فعال تر شدن قدم برداری، در غیر اینصورت زیان شکست، معوق ماندن و رکود را تجربه خواهید کرد. موفقیت و تکامل فقط در چند قدمی توست. دست از تلاش بر ندار، دل به کار بده یا در حالیکه آن قدر به پایان راه نزدیک هستی در زندگی ات تغییر روش بده.

تعبیر خواب هدیه دادن یا گرفتن پردنده های رنگی

یک کمک در دسترس است، فقط باید آن را در خواست کنی، چنانچه در خصوص یک تصمیم درست نگران هستی، کسی هست که می تواند اخلاقاً تو را کمک کند. می توانید یک مشاوره عقلانی و مطمئن از یک معلم، روحانی یا والدین یا کسی که احترام زیادی برای او قائل هستی داشته باشی، آن ها بیش از آن چه که تو فکر می کنی تمایل به کمک کردن به تو دارند.

تعبیر خواب پرنده رنگی که مرده است چیه

دلالت بر این دارد که بزودی بر اثر بیماری سخت یکی از نزدیکانت را از دست خواهی داد

تعبیر خواب پرنده کوچک رنگی

قدرت دانستن تو در سطح بالایی قرار دارد، فقط به دقت گوش کردن و اطمینان کردن کامل می تواند قدرت شما را بالاتر ببرد. این کار را انجام بدهد و در نتیجه تصمیمات قوی، روشن و با اعتماد به نفس خواهید گرفت. در زندگی انعطاف پذیر باش و منتظر نتایج نوید بخش باش.

برای دیدن مطالب بیشتر مرتبط با این موضوع روی لینک زیر کلیک کنید

استیکر

تعبیر خواب پرنده سفید بزرگ

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی