استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب پرنده سفید بزرگ

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

رسیدن به آرزوهای دیرینه عقد دختر و پسر جوان و رسیدن خبرهای خوب معنی و تعبیر خواب پرنده به رنگ سفید در خواب ماست اگر کسی خواب ببیند پرنده ی سفید و بزرگی را در خانه نگهداری میکند بزودی خبرهای خوبی بدستش میرسد اگر دیدی پرنده سفیدی را آزاد کردی دلیل بر اینکه یکی از جوانان در بین خانواده شما ازدواج میکند

تعبیر خواب پرنده ی سفید و زیبا در داخل قفس چیه؟

احساس می کنی تغییر مخرب و ویران کننده ای را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که مصیبت بار خواهد بود. نیاز به شناسایی این چنین مشکلاتی داری که می تواند منجر به ایجاد مسیرهای جدید در زندگی ات شود که هرگز امکان بوجود آمدن آن ها را هم در خواب نمی بینی، بطور ناخود آگاه خواستار تغییراتی هستی، اما اغلب موضوع آن طور نیست که انتظارش را داری، در ارتباط با اموالت با مشکلاتی روبرو هستی یا اگر به فکر خرید یک دارایی جدید یا نقل و انتقال خانه هستی اقدامات تو با مشکل روبرو خواهد شد.

تعبیر خواب پرنده ی سفید بزرگ و مرده چیست؟

کارت ها می گویند آنچه که بیش از هر چیز دیگر می خواهی، رسیدن به موفقیت پس از تلاش های زیاد است. بسیار خب، زمان آن نزدیک است. الان زمان کسب رضایت و موفقیت است. تغییر نهایی همین جا است و حداکثر تلاشت را برای موفقیت بکار گرفته ای.

تعبیر خواب پرندگان سفید

شما از اینکه تنها هستی و برای خودت ز ندگی می کنی می ترسی، نمی دانی که چه کار می خواهی بکنی، عجله نکن و آرام باش، به موقع به جواب خواهی رسید. علائم مرد پارسا نشان دهنده خطر در اخذ تصمیم های عجولانه است. بنابراین سعی کن بیش از حد به خود استرس وارد نکنی و چنانچه بیماری داشته ای الان وقت استراحت و تجدید قوا است.

تعبیر خواب هدیه گرفتن و یا هدیه دادن پرنده های سفید چیست؟

اگر دیدی به دیگران به عنوان هدیه پرنده میدهی دلیل بر اینکه صاحب فرزند پسر شوی

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی