استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب عوض شده چهره چیست؟

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

تعبیر خواب عوض شده چهره چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ گاهی در خواب خود می بینیم که در آینه می نگریم و چهره خود را عوض شده می بینیم ممکن است در خواب چهره خود را زشت یا زیبا ببینیم و شاید اتفاق افتاده باشد که در خواب ببینیم که چهره یکی از عزیزان ما یا اطرافیان ما عوض شده است .

تعبیر این خواب چگونه می باشد؟! اگر در خواب مرده ای را ببینیم که چهره اش زشت با زیبا یا در واقع عوض شده است تعبیر آن چه می شود. در ادامه خواهیم داشت تعبیر اینچنین خواب را از معبرین بزرگ اسلامی و غربی که در اینباره ارائه داده اند.

تعبیر خواب عوض شده چهره خودم  به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب عوض شده چهره چنین می گوید؛ دیدن خواب هایی که شخص در خواب خود ببیند چهره اش عوض شده است تعبیر خواب او دلیل بر وقوع اتفاقاتی است که به زودی در زندگی او رخ خواهد داد و این اتفاق ممکن است خوب یا اتفاقی بد و ناگوار باشد که به دیدن عوض شده چهره زیبا یا عوض شده چهره زشت بستگی دارد.

پس چنانچه شخصی در خواب خود بدید که چهره وی به زشت عوض شده خواب وی تعبیر خوبی نخواهد داشت و دلیل بر اتفاق افتادن اتفاقی ناگواری است که به زودی در زندگیش رخ خواهد داد و اگر شخص در خواب خود  دید که چهره او زیبا عوض شده است و در خواب دید که بسیار راضی از این تغییر چهره باشد دلیل بر اتفاق خوبی است  که باعث خوشحالی وی در دنیای واقعی می شود است.

تعبیر خواب عوض شده چهره خودم در خواب به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی درباره تعبیر خواب عوض شده چهره خودم در خواب چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند چهره اش عوض شده است تعبیر خواب وی موقعیتی می باشد که در زندگی برای وی پیش خواهد آمد که از دست دادن یا به دست آوردن این موقعیت بسته به نوع دیدن خواب و شخص خواب دیده می باشد.

شیخ طوسی در اینباره چنین آورده است اگر زنی در خواب خود بدید که چهره او زیبا عوض شده است و او در خواب احساس خوبی دارد تعبیر او دلیل بر به دست آوردن موقعیت عالی در زندگی وی می باشد که باعث شادی و خوشحالی او در دنیای واقعی می شود و اگر در خواب بدید چهره وی زشت شد به عبارتی چهره او تیره یا پر از چین و چروک شد تعبیر خوابش برعکس خواهد شد و در دنیای واقعی موقعیت عالی را از دست خواهد داد، و در ادامه شیخ طوسی در تعبیر خواب  عوض شده چهره چنین می گوید اگر مردی در خواب خود ببیند چهره اش زشت شده و او بسیار از این موضوع اندوهگین است تعبیر خوابش نشان از ایجاد مشکل و اختلاف در میان خانواده اش و یا بین او و همسرش در دنیای بیداری می شود که از این بابت بسیار غمگین و افسرده خواهد شد.

تعبیر خواب عوض شده چهره مرده به روایت جابر مغربی

جابر مغربی  درباره تعبیر خواب عوض شده چهره مرده  چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود مرده ای ببیند که چهره او عوض شده باشد تعبیر خواب وی دلالت بر اتفاق افتادن حادثه ای ناگوار می باشد که باعث عزادار شدن شخص خواب دیده می باشد همچنین جابر مغربی در ادامه تعبیر اینچنین خوابی می گوید اگر فردی در خواب  خود مرده ای را دید چهره او عوض شده است چه زیبا و یا چه زشت و مرده را ناراحت و عبوس بدید تعبیر خوابش این است که به زودی کسی از نزدیکان یا اقوام وی که جوان نیز هست عمر خود را از دست خواهد داد و وی عزادار خواهد شد.

تعبیر خواب عوض شده چهره همسر به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب عوض شده چهره همسر در خواب چنین می گوید؛ دیدن خواب عوض شدن چهره دیگران تعبیری متفاوت دارد و تعبیر این خواب بستگی به شخص خواب دیده است مثلا اگر زنی در خواب خود بدید که چهره شوهرش عوض شده است و چهره مرد در خواب زیبا به نظر می رسید تعبیر خواب او بر خوب شدن رابطه میان خود و شوهرش دلالت دارد و به سبب انجام دادن کاری شوهر او خوشحال و شادمان خواهد شد.

و اما اگر در خواب خود بدید شوهر او چهره  اش به زشتی عوض شده باشد تعبیر خواب وی دلیل بر تیره و تار شدن رابطه بین خود و شوهرش می باشد. از ابراهیم کرمانی روایت شده است اگر مردی در خواب خود اینچنین خواب را ببینند تعبیر خواب وی اینگونه است که چهره همسر وی زیبا بود تعبیر نیکی دارد و اگر چهره همسر او زشت شد تعبیر خواب وی بر رسیدن غم و غصه در دنیای بیداری برای وی می باشد.

تعبیر خواب عوض شده چهره دیگران به روایت معبرین غربی

معبرین غربی  در رابطه با تعبیر خواب عوض شده چهره خودم و دیگران چنین می گویند؛ دیدن خواب عوض شده چهره خود دلیل بر ناراحتی در بیداری می باشد به عبارتی زشت شدن چهره خودمان در خواب تعبیری خوبی ندارد همانگونه که در واقعیت و بیداری زیبایی چهره خود را از دست بدهیم خوشحال نخواهیم شد در خواب نیز باعث ناراحتی در بیداری می شود و برعکس  و چنانچه شخص در خواب بدید چهره وی زیبا و نورانی شد دلیل بر موفقیت در زندگی و شادمانی در دنیای واقعی خواهد شد.

در ادامه معبرین غربی درباره دیدن خواب عوض شدن چهره دیگران در خواب چنین می گویند اگر شخصی در خواب خود بدید چهره دیگران یا از عزیزانش عوض شده است تعبیر خواب وی تعبیر خواب وی نشان از به بزرگی رسیدن او در زندگی می شود و در زندگی خود موقعیت های عالی به دست خواهد آورد همچنین کار های وی نظم و ترتیب خاص خود را پیدا خواهد کرد.

در کل دیدن خواب عوض شده چهره و تعبیر این خواب بستگی به احساس ما در خواب است اگر خوشحال باشیم در بیداری نیز خوشحال می شویم و برعکس اگر حس بدی از عوض شده چهره داشته باشیم در بیداری نیز احساس بدی پیدا خواهیم کرد.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه

  • سلام خسته نباشید من خواب دیدم که همه منو با شخصی که نمیشناسم اشتباه میگیرن و حتی موقعیتی که توش بودم مربوط به اون شخص بود ولی من ن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی