استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن کوتاه و زیبای تبریک به دنیا آمدن نوزاد دختر و پسر

شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۴۰ ب.ظ

به دنیا آمدن انسان خود شبیه معجزه ای است که به علت تکرار، آن را امری عادی می پنداریم. پدر شدن و یا مادر شدن نیز از نعمت های خداوند است که همراه با بهترین حس ها می باشد. به دنیا آمدن بچه از جمله اتفاق های بسیار خوشایند است که نا خودآگاه لبخند بر لب های همه می آورد.

نوزادان همانند فرشته های کوچکی هستند که بوی آسمانی بودنشان را به همه وجود می توان حس کرد و با خود بهترین و قوی ترین انرژی ها را دارند. پدر و مادر و همه اطرافیان به نوعی دلخوش به دنیا آمدن بچه نی شوند و خوشحالی های خود را با جملات زیبا نشان می دهند.

همه ما به اینکه این معجزه و این اتفاق خوشایند را به اطرافیان و فامیل و دوستان تبریک بگوییم، در جست و جویی جملات و متن های کوتاه و زیبای تبریک به دنیا آمدن نوزاد دختر و پسر هستیم. در مطلب زیر، برخی از جملات زیبا و ناب و همچنین متن های زیبایی تبریک به دنیا آمدن نوزاد را نوشته ایم. امیدوارم این جملات زیبا مورد پسند و مقبولیت شما عزیزان باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

فرشته ات به دنیا آمد و تو زیباترین حس ها را با تمام قلب و روحت لمس کردی، زیباترین حس ها را برایت آرزو دارم و مادر یا (پدر) شدنت را تبریک می گویم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

دخترها فرشته های آسمانی هستند که خداوند به پدر و مادر ها می دهند تا در دنیا نگهدار و همراه شان باشد، به دنیا آمدن فرشته ات را هزاران بار تبریک می گویم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تولد زیباترین معجزه خدا که همانند نسیمی روح بخش به زندگیتان روحی دوباره بخشیده است، تبریک می گویم.

جملات شیرین و کوتاه در وصف به دنیا آمدن نوزاد دختر و پسر

قدم قدم تا عرش آسمان رفته ای

بغل بغل شعر و نغمه را در بر گرفتی

با به دنیا آمدن گل پسرت (دخترت) فرشته ها را مهمان خودت کردی. تولدت فرزندت مبارک عزیزم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

شمعدانی های باغچه میلاد عزیزی را جشن گرفته اند، قدم نور رسیده تان مبارک باد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

می گویند قشنگ ترین حس دنیا مادر شدن است، امروز این حس را لمس کردی و من برایت آرزو دارم که دختر (پسر) زیباییت را همیشه در سایه مهر خودت و همسرت باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

پسر برکت خداوند است، به دنیا آمدن پسرت را تبریک می گوییم. برکت خانه ات بر دوام باد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

زیبایی های دنیا

به دنیا آمدن دختر زیباییت را به تو و (مادر یا پدرش) تبریک می گوییم و امیدوارم زیر سایه پدر و مادرش زندگی سرشار از عشق و موفقیت داشته باشد. امید دارم روزهای قشنگ زندگیش را ببینید و برای یکدیگر بمانید.

«««««««««««

نم نم باران باریدن گرفت، غنچه های رز شکوفا شدند، همه زندگی بوی گل و خاک نم گرفته می دهد، چه شور و عشقی است در روز میلاد فرشته آسمانی، قدم نو رسیده مبارک و میمنت.

«««««««««««

رسیدن به روز های پر استرس و رسیدن شب های بی خوابی و خرید مای‌ بی بی تون مبارک. قدم نو رسیده فرشته تون مبارک باشه.

«««««««««««

روز و ماه و سال تولد زیباترین موجود دنیا را باید در تقویم ها نوشت. قدم فرشته هایتان پر خیر و برکت باشد.

«««««««««««

هر یک از قدم هایت بر روی بال فرشته هاست، چون فرشته ای را به زمین آورده ای که زندگی را زیباتر کرده است. امیدوارم زندگیت پر از خنده های فرشته کوچکت باشد، قدم فرشته ات مبارک باد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تولد دختر (پسر) شیرینت را تبریک می گوییم و امید دارم که خداوند روز های شاد و پر انرژی را برای خود و کوچولو تازه از راه رسیده ات رقم زند.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

به دنیا آمدن بچه مثل روان شدن آبی زلال در باغ زندگی است، قدم نو رسیده ات مبارکا باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

زیبا ترین و با شکوه ترین هدیه را از خداوند گرفته اید، به دنیا آمدن نو گل شکفته شده را تبریک می گوییم. امیدوارم در سایه پدر و مادرش موفق و موید و سلامت باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قلب آدم ها تند تر خواهد زد وقتی پای عشقی در میان باشد و چه زیبا و ستودنی است عشق به موجودی از گوشت و خون خود، قدم نو رسیده و عشق تازه تان مبارک باد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قاصدک ها پیغام رسیدن شور و اشتیاقی را از خانه شما به من رسانده اند، گفته اند رد پای فرشته ای کوچک را در جای جای خانه تان دیده اند، گویا فرشته ای به خانه تان قدم گذاشته است، قدمش گلباران.

««««««««««««

عاشقانه ترین نوای روز هایتان صدای خنده های دختر (پسر) کوچک تان باشد، زندگیتان پر از خنده های کودکانه اش باشد، قدمش مبارک باد.

««««««««««««

زمینی شدن فرشته کوچکتان را مبارک باد و ورود قدم های مبارکش را با آسمانی ترین آرزو ها برای خانواده پر مهرتان خواستارم.

««««««««««««

چشمتان روشن

قلبتان گرم و پر از عشق

لب هایتان آذین به شکوفه خنده باد، قدم نو رسیده عزیزمان مبارک باد.

««««««««««««

دل‌ها نزدیک به هم می شوند وقتی پای فرشته ای وسط باشد، قدم فرشته کوچکتان مبارک و میمون باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خداوند بخشنده را سپاسگذارم که دل دوستانم را با دادن هدیه ای آسمانی شاد کرد. قدم دختر کوچولیتان را تبریک می گویم. امید دارم همیشه مورد لطف و عنایت خداوند متعال باشد.

««««««««««««

امروز که زیباترین هدیه خدا را در دستانت دیدی، آرزو کردم خداوند به تو و فرشته ات عمری طولانی دهد تا فرزندش را نیز همچون خودش در آغوش بگیری. قدمش پر برکت باشد.

««««««««««««

زندگی زیبا تر شد، آسمان آبی تر، دریا زلال تر و پرنده ها خوش آواز تر شدند، فرشته ای پاک به خانواده مان قدم گذاشته است که وجودش پر برکت و مبارک است. قدم نو رسیده مبارک باد.

««««««««««««

پسر نعمت است و دختر برکت خداوند، می گویند؛ خداوند نعمتش را به کس می دهد، ولی برکت خود را فقط به کسانی که لیاقت دارند، می دهد.

قدم برکت زندگیت مبارک رفیق.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

لحظه به دنیا آمدن فرزند، لحظه ای است که بارها در ذهنت مرور می کنی و دلتنگ لحظاتش خواهی شد. خاصیت مادر شدن است. قدم نو رسیده ات مبارک باشد عزیزم.

«««««««««««

هیچ عشقی بالاتر از مادر (پدر) شدن نیست. عاشقی کردن با فرشته ای کوچک از خون خود هم عالمی دارد. قدم نو رسیده گلباران.

«««««««««««

شیرینی های عالم به پای لحظات شیرین به دنیا آمدن فرزند نمی رسند، رسیدن قدم های شیرینی زندگیت مبارک باشد.

«««««««««««

دنیا را به پایت بریزند هم ارزش اولین دیدار با فرشته کوچولو زمینی شده را ندارد، خوش اومدی فرشته کوچک.

««««««««««

فرشته ها طبق طبق خوشی را به زمین هدیه می دهند، وقتی که زیباترین آفریده خدا به زمین قدم می گذارد، رسیدن زیباترین هدیه خدا را به شما تبریک می گوییم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

صمیمانه ترین تبریکات در وصف به دنیا آمدن نوزاد دختر و پسر

صمیمانه ترین تبریک ها را از من پذیرا باش عزیزم، روز شادمانی تو برای من نیز پر از شادی و شور است. قدم گذاشتن فرشته کوچک و آسمانی به زندگیت را با تمام قلبم خوشحال و تبریک می گویم.

«««««««««««

ای کاش وقتی فرزندت بزرگ شد، بداند برای به دنیا آمدنش چگونه خوشحالی خود را بروز دادی و چگونه همگان را به یمن آمدنش سور دادی. قدمش مبارک و پر از برکت باشد. امید دارم در پناه خداوند سلامت و سالم باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

دختر پسر بودنش فرقی ندارد، هدیه خداوند است. عزیز و زیبا و دوست داشتنی است. پسر باشد نعمت است و دختر باشد، برکت زندگی می شود. امید دارم قدمش مبارک باشد.

««««««««««««

قدم های کوچکش را به زندگیتان آورده، نرم نرمک همه زندگیتان خلاصه می شود در وجودش، در خنده ها و خوشحالی اش. آرزو می کنم زندگیتان با فرشته کوچکتان پر از لبخند باشد.

««««««««««««

روز وصال تو و دلبند کوچکت است. چه روز شیرین و مبارکی است امروز، قدمش مبارک باشد.

««««««««««««

صورتی ترین رویاها را برای تو و دختر کوچولوت آرزو کردم، قدمش مبارک و صمیمانه ترین تبریک را از من بپذیر.

««««««««««««

آبی ترین دریا ها را برای پسر کوچکت آرزو کردم، شادی ترین روز های برای خانواده ات از خداوند خواستارم. قدمش گلباران.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تق تق فرشته ها به در زدند، شادی را به خانه آوردند، فرشته ای کوچک و زیبا هدیه آوردند به نام (اسم نوزاد) قدمش مبارک و میمون باد.

«««««««««««

دریا دریا شور و عشق را به تو هدیه داده اند با وجود نازنینم چون کودک زیباییت، رد قدم هایش را در زندگیت تبریک می گویم.

«««««««««««

پسر داشته باشی، پدر قهرمان زندگی و مادر نامه زندگیش می شود، پسر دار شدنت و قهرمان (ملکه) شدنت مبارک باشد. قدم پسر کوچولوت مبارک باشد.

«««««««««««

دختر داشته باشی، انگار یه مادر کوچک داری که با هر غمت هزاران بار غم می خورد، دختر داشته باشی انگار همیشه ته دلت گرم به بودن کسی است که تکیه گاهت می شود. خوشحالم که دختر دار شدی عزیزم، قدمش همچون وجودش مبارک است.

«««««««««««

طلائی ترین روزی بود که تو به دنیا آمدی، فرشته کوچکم. آمدنت شبیه به معجزه بود بهترینم. هزاران بار قدمت سر چشم دلبندم.

«««««««««

عاشقانه ترین شعر را برای به دنیا آمدنت می سرایم، فرشته ها را به حضورت دعوت می کنم ای زیباترین هدیه خداوند. قدمت مبارک باشد، بهترینم.

«««««««««

باز شدن چشم هایت برابر شد با زیبا ترین طلوع خورشید در زندگیم. به دنیا آمدی و جان و جانان من شدی ای همه وجودم. خوش آمدی دلبند مادر.

«««««««««««

از خداوند یک چیز را برایت خواستم عزیزم، خداوند طول عمری دهد تا بتوانی فرشته کوچک و تازه از راه رسیده را در سایه حمایت و عشق خود قرار دهی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

دل هایمان با حضورش شاد شد، چشم هایمان آمیخته با اشک شوق شد، قدم های کوچکش بارانی، شد،

حیاط زندگی مان از یمن قدمش سیراب شد. قدم نو رسیده مبارک.

«««««««««

کوچه را آذین ببندیم

همسایه و دوست و آشنا را سور دهیم

نقل و شیرینی ببخشیم

امشب، مهمان ما فرشته ای آسمانی و کوچک است. قدمش مبارک باشد.

««««««««««««««

تمام لحظات ناب دنیا، فدای لحظه دیدن فرشته آسمانی بهترین دوستم. مادر (پدر) شدنت مبارک رفیق.

««««««««««««««

باران باریدن گرفت، گویا فرشته گان آسمان می گیرند چون امروز یکی از آن فرشته ها به زمین مهاجرت کرده است. قدم فرشته کوچک تازه رسیده از سفر مبارک باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

بوی یاس همه جا را پر کرده است، شبنم صبح روی گلبرگ ها رقصیدن گرفتند، زیبا ترین موجود عالم پا به زمین نهاده است. قدمش مبارک باشد.

««««««««««««««

دوست عزیزم، شنیدن درباره فرزند به دنیا آمده ات چنان خوشحالم کرد که برای دیدنش سر از پا نمی شناسم. قدمش مبارک باشد و از صمیم قلب از خدا می خواهم فرشته کوچکت در سایه و پناهت سالم و شاد زندگی کند.

««««««««««««««

آرام تر بخوانید گنجشک ها که فرشته ای تازه از راه رسیده در گهواره اش خواب بهشت را می بیند. مبادا بر هم زنید خواب فرشته را. قدم نو رسیده مبارک باشد.

«««««««««««««««

گلهای باغچه امروز شکفته شدند

ماهی حوض نقاشی امروز می رقصیدند

گویا خبر رسیدن هدیه خدا را شنیده بودند. قدم فرشته ات مبارک باشد.

«««««««««««««««

نهایت نعمت خدا فرزندی سالم است که اکنون در آغوش داری، شکران نعمت کنیم که عزیزمان امروز مادر (پدر) شده است. قدم نو رسیده مبارک.

«««««««««««««

همیشه خنده هایت از ته دل و قلبت مالامال از عشق باشد. فرشته نازنینم را به سلامت در آغوش گرفتی، قدمش مبارک باشد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

بهاران را با چشم خود در دل زمستان دیدم، بهار شدن یمن قدم های کوچک تو بود نازنینم. زمینی شدنت مبارک فرشته.

«««««««««««««

پروانه ات از پیله در آمد، زندگیش به زیبایی و پاکی پروانه باشد و عمرش به درازای یک قرن، قدم نو رسیده ات مبارک باشد و از خداوند آرزوی شادمانی را برای سراسر عمرش خواستارم.

«««««««««««««

تاریخ امروز را در تقویم نشان کردم، ماه تابانی در آسمان زندگیمان می درخشد. قدم هایش چون نم باران بهاری خیر و پر برکت است. امیدوارم عمری با عزت و بختی بلند داشته باشد. قدمش بر همه مبارک باشد.

مطلب پیشنهادی :

دلنوشته کوتاه و زیبا برای تولد خودم کپشن تولدم

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی