استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن کوتاه تشکر از دوستان بابت تسلیت گفتن

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۶ ب.ظ

همیشه در مواقع گرفتاری و عزاداری هستند کسانی که با حضور خود با  فرستادن پیام تسلیت با صاحب عزا در غم و مصیبت همدردی می کند. بیشتر کسانی که غم از دست دادن کسی را می چشند، از فرط ناراحتی و مصیبت به سر آمده در موقع تشییع جنازه و در مجلس ترحیم شاید نتوانند آنچنان که باید و شاید است ، از حضور دوستان تشکر به عمل آورند.

از این رو در گروه های پیام رسان ها نوشتن پیام تشکر و یا فرستادن کارت و یا فرستادن پیام کوتاهی برای تشکر فرد بر خود لازم و ضروری می دانند. در متن زیر نمونه های از پیام تشکر از دوستان بابت تسلیت گفتن را گرد آورده ایم، امید بر آن است متن مورد نظر خود را انتخاب و تایید کنید.

*********

خبرهای ناگوار همواره دل آدمی را به درد خواهد آورد و لحظه ها به کندی می گذرد، پیام های تسلیت شما دلم را به این خوش کرد که در این لحظات عزیزانی به یاد ما هستند با غم ما غمگین هستند. از بودنتان و همراهی تان و فرستادن پیام های تسلیت بسیار سپاس گذاریم ، خداوند به شما طول عمر دهد.

*********

به دین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از پیام های تسلیت شما عزیزان و دوستان گرامی خود را تقدیم می دارن و از درگاه خداوند متعال دوام و سلامتی شما را خواستارم. با تشکر.

*********

همه قدردانی و تشکر ویژه دوستانی است که در این لحظات و روزگار سخت به یاد ما بوده اند و از خداوند آرزوی طول عمر برای شما عزیزان را دارم.

*********

تقدیر و تشکر برای شما دوستان از بابت پیام های تسلیت . از شما عزیزان نهایت تشکر و قدر دانی دارم.

*********

دوستان و عزیزان، ما را در غم و مصیبت پیش آمده با محبت و لطف خود همراهی کردید، سپاس گذاریم. امید دارم در پیشگاه ایزد منان سلامت و پایدار باشید.

*********

برای تمام کسانی که با پیام های تسلیت خود ما را در سوگ عزیزمان همراهی کردند. از خدای بزرگ تقاضای اجر و عطوفت برای دوستان مهربانم دارم.

*********

خداوندا، هنوز دوستانی دارم که در همه لحظات سخت زندگیم مرا تنها نگذاشته اند و با پیام های تسلیت شان با من غمخوار بودند. برایشان طول عمر با عزت خواستارم و از همدردی تان نهایت تشکر را دارم.

*********

روزگارتان بی غم و اندوه

عزیزانتان سلامت و پایدار

محبتتان روز افزون

و از پیام های تسلیتتان در غم سوگ عزیز از دست رفته ، متشکر و سپاسگذارم.   

*********

از دوستانی که با پیام های تسلیت ما را در تحمل بار این غم بزرگ همراهی کردند و از سنگینی این غم که بر شانه هایم داشتم کاستند، سپاسگذارم. و از خدای بزرگ و حق تعالی طول عمر و سلامتی را برایتان خواستارم.

*********

نیکو ترین آرزو ها و دعاها را برای شما از خداوند خواستیم که  در پیام های تسلیت با محبت خود باری از شانه هایمان برداشتید.

*********

همیشه آدم ها در روزهای سخت دوستان خود را می شناسد ، در نا امیدی ها، با پیام ها و حضورتان امید به زندگی پیدا می کنند. پیام ها و حضورتان در مرگ عزیزمان به ما ثابت کرد، هنوز کسانی را در کنارمان داریم که بودنشان تحمل روز های سخت را آسان می کند. با تشکر از پیام های تسلیت دوستان عزیزم.

*********

وظیفه خود می دانم که از همه کسانی که من و خانواده ام را در تحمل روز های سخت یاری کردند و در غم از دست دادن عزیزمان شریک شدند، سپاسگزاریم و قدر دانی می نماییم. از خدای بزرگ آرزوی شادی برای شما خواهیم داشت.

*********

عزیزان، تسلی شما در مراسم سوگ و عزای عزیزمان و فرستادن پیام های زیبایتان، باعث آرامش خاطر ما از بابت غمخواری و همراهی شما شد. از شما نهایت سپاس را دارم.

*********

با نهایت و رعایت احترام و ادب پ با کمال ارادت و با سپاس ، مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما و همکاران، دوستان و آشنایان که در مراسم تشییع و ترحیم عزیز از دست رفته شادروان……. شرکت نموده اید و موجب تسلی روح و خاطر ما شدید و از بابت همدردی تان بسیار سپاس گذاریم. امید دارم خدای بزرگ عنایت فرماید تا لطف یکایک شما عزیزان را جبران نمایم.

*********

به حکم حق شناسی و ادب، از صمیم قلب از همه کسانی که با حضور دلسوزانه و خالصانه و با فرستادن پیام های خود در سوگ ابدی و غم اندوه عزیز مان ما را در تحمل این غم و اندوه بزرگ یاری کردند، بسیار سپاس گذاریم و از حق تعالی طلب طول عمر شما و عزیزانتان خواستاریم.

*********

همراهی تان پایدار

حضورتان سبز همچون بهار باد. بابت همراهی و فرستادن پیام های تسلیت ممنون و سپاس گذار هستیم.

*********

گاهی حضور کسانی همچون آب روی آتش می شود.

گاهی حضور دوستانی همانند آفتاب مهر ماه آرامبخش است.

به قول سهراب؛ دوستانی دارم بهتر از آب روان  دوستانی که با حضور و پیام های دلسوزانه و گرم شان موجب تسلی خاطر ما در تحمل این غم بزرگ شدند. از خداوند باری تعالی طلب شادی و طول عمر برای دوستان و عزیزان دارم.

*********

پیام های تسلی بخشتان زمانی که در اندوه بسیاری بودیم به دستمان رسید و خواندن محبت شما ما را در تحمل این شرایط سخت یاری نمود. سایه تان مستدام و روزگارتان شاد و سبز باشد.

*********

در روز های بسیار سخت زندگی مان از نعمت حضورتان و پیام های تسلی دهنده تان، غم این دوران را برای ما کمتر کرد. امیدوارم در روز های خوب زندگی شما سهیم باشیم.

*********

محبت های شما عزیزان و بزرگواران را در دل داریم که چه با حضورتان و چه با پیام های تسلی بخشتان شریک غم عزیزمان بودید. از طرف خود و خانواده ام سپاس گذار محبتتان هستیم.

*********

با شایسته ترین عبارات، محبت شما عزیزان را بابت پیام های تسلیت که در روز های سخت زندگی به دست ما رسید، می ستاییم. بابت پیام های محبت آمیز تان که باعث تسلی خاطرمان شد ، نهایت سپاس و احترام را داریم.

*********

دوستان و عزیزانم، امیدوارم خداوند به عزیزان شما طول عمر با عزت و سلامتی عنایت بفرماید و رفتگران شما را قرین رحمت و مغفرت قرار دهد. از اینکه در غم و سوگ عزیز از دست رفته  مان شریک و غمخوار ما بودید، بسیار منون و سپاس گذار هستیم.

*********

امروز روزگار بهار باغ ما را به خزان بدل مرد و زندگی مان امروز غرق اندوه زیاد شده است. پیام های تسلیت شما همانند مرهمی بر دل داغ دیده ما شد. بابت همدردی تان از خداوند بزرگ و منان روزگار شادی را برای تان آرزو مند هستیم.

*********

از رفتن  عزیز سفر کرده به دیار باقی و هجران ابدی مرحوم مغفور…… غمی بر دل های ما سنگینی می کند، چاره ای جز پذیرش مشیت الهی و طلب بخشش از خداوند برای مرحوم نداریم. از عزیزان و دوستان و تمام کسانی که در این بحران پیام تسلیت شان تسلی خاطر مان شد، نهایت تشکر و قدر دانی داریم. امیدواریم در روزهای شادی تان جبران کنیم.

*********

زبانم از قدر دانی و به جا آوردن مراتب شکر گذاری در برابر محبت ها و پیام های تسلیت شما عزیزان قاصر است. امید دارم همگان شامل عنایت باری تعالی واقع شوند.

*********

صفا و محبت تان را در پیام تسلیت تان را ارج می نهیم و بهترین دعا ها را نثار شما دوستان عزیزم می کنیم.

*********

پیام های تسلیت شما به وسعت دل هایتان به دست ما رسید، و دل های مهربان شما عزادار و غمگین، اندوه ما شد. خاضعانه ترین و خالصانه ترین سپاس های خود را نثار شما می کنیم.

*********

یقین دارم اگر همراهی و لطف بیکران یاران و عزیزان مهربان نبود، تحمل بار غم و اندوه از دست دادن عزیز مان بسی سخت و دشوارتر می شد. به عد و حد سپاس گزاریم.

*********

عزیزی که از دست دادیم و فقدان حضورش در زندگی مان سومی را بر دل ما انداخته است که بسی طاقت فرسا است. اکر حضور و پیام های دلنشین شما نبود این تحمل و غم به مراتب سخت تر می شد. سپاس ما را برای محبت تان بپذیرید.

*********

قلبم لبریز از محبت همه دوستانی است که با ارسال پیام تسلیت با ما در غم و اندوه در گذشت عزیزمان همدردی نمودند. قدر دان مهر وجودتان هستیم.

*********

دوستان مهربانم، ما را در این مصیبت به وجود آمده و با ارسال پیام هایتان مورد لطف و مهربانی خود قرار داده اید، ممنون و سپاس گزار هستیم و آرزو مندیم دل های شما مالامال از سلامت و شادمانی باشد.

*********

به وسعت قلب هایتان برای ما پیام های تسلیت فرستادید و با وسعت قلب هایتان  در غم ما شریک بودید. از اینکه در غم فقدان عزیز دست رفته شریک و غمخوار ما بودید، بی نهایت سپاس گزاریم و بودنتان را ارج می نهیم.

*********

آرزو دارم در محافل و مجالس شادمانی شما حضور پیدا کنم و جبران زحمت کنم. دوستان عزیزم بودنتان و پیام های تسلی بخشتان به ما در صبر و تحمل این روز ها یاری نمودید. از خداوند منان برای شما آرزوی شادکامی و طول عمر دارم.

*********

خداوند را شاکرم که در غم انگیز ترین و سخت ترین روز های زندگیم ، دوستان عزیزی دارم که با بودنشان و پیام های محبت آمیزشان به یاد آوردم هنوز عزیزان بهتر از جانی دارن که دلخوش به بودنشان هستم. امیدوارم خداوند بزرگ به شما عزیزان طول عمر با عزت دهد.

*********

از دوستای با معرفتم که همیشه بودنشان سبز بوده و محبتشان بی نهایت است، و با حضور مهربانشان در مراسم ختم و فرستادن پیام های تسلیت شان با ما در این غم ابراز همدردی کردند، بی نهایت سپاس گزارم.

*********

باور کردن از نبودن و رفتن ابدیش بسیار سخت است، خارج از حد توان ما بود. اما تحمل این روز های سخت و این مصیبت به بار آمده با پیام های شما که باعث تسلی خاطر ما شد، آسان تر گذشت. بودنتان را ارج می نهیم و نهایت سپاس را از محبت های شما را داریم.

*********

از اینکه قلب های مهربان شما با غم و اندوهمان ، اندوهگین شد و پیام های تسلیت تان را با همه حس همدردی به دست ما رسید، ممنونیم. و از خداوند بابت وجود دوستای همچون شما شاکریم.

*********

دوستان بهتر از جانم از اینکه منت بر سر من گذاشتید و با نهایت توان و محبت خود حضور پیدا کردید و با پیام های زیبا یتان در کنارم بودید، سپاس گزارم و قدر دان محبتتان خواهم بود.

*********

غمی در دل دارم که قامتم از سنگینی بارش راست نمی شود. روز های را می گذرانم که برای دشمن هم آرزویش را ندارم. بندی از وجودم برای همیشه به هجران رفته است. خدایا در برابر حکمت و مشیتت چاره ای جز قبولش ندارم. دوستان مهربانم ، پیام های که برای تسلیت فرستادید دلم را از بودنتان خوش می کند و از اینکه دوستانی دارم که با غم من اندوهگین هستند ، خود را خوشبخت می دانم. بابت تمام بودن هایتان از خداوند و از شما سپاس گزارم.

*********

کاش همه کسانی که در زیر بار مصیبت هستند دوستانی همچون دوستان من داشتند. سبز تر از برگ درخت، پاک تر از آب روان ، با محبت از مادر. فرستادن پیام های تسلیتتان همچون آب روی آتش می شد وقتی از غم و اندوه گریان بودم . از بودنتان و از مهربانی و نگرانی هایتان بسیار ممنونم. خداوند عمری دهد تا در شادی ها جبران زحمت کنم.

*********

من دلم به بودن دوستانی خوش است که بودنشان مانند بودن در سبزه زار بهار زیبا و آرامبخش است. دلم به دوستانی خوش است که درد و اندوه من را با تمام وجود خود به جان می کشند تا شاید کمی از غم و اندوه بر شانه هایم بردارند.  سپاس خدایی را دارم که دوستان مهربانی همچون شما دارم. سایه تان مستدام و روزگاران بر شما به شادی و خوشی باد.

*********

برای همه کس درد و مصیبت هست و برای همه کس رنج و عذاب از دیت دادن عزیزی هست، اما برای هر کسی دوستانی خوبی نیست تا در غم ها و ناراحتی ها همچون کوهی بتوان به آن تکیه کرد تا تحمل ناراحتی ها آسان تر شود. پیام های تسلیتتان به دستم رسید، ممنون از محبت بی شائبه تان.

مطلب پیشنهادی :

عکس پروفایل و متن فوت شدن دوست

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی