استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن زیبا و جدید برای تشکر از خداوند + عکس نوشته

جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

شکرگزاری از خدا حالت رو بهتر میکنه و در وجودت احساس خوب و فوق العاده می آفرینه که بی نظیره. اگه میخوای وجودت رو غرق از عشق به خدا کنی، اگه میخواهی حالت بهتر از همیشه ات بشه، لیستی از دلایلی که براشون از خدا شکرگزاری رو تهیه کن و بابت شون از اون سپاسگزاری کن اون موقع میبینی که چطور در حس و حالی که داری معجزه شکل میگیره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و جدیدی برای تشکر و سپاسگزاری از خداوند تهیه کردیم که می تونید با استفاده از اونها از او سپاسگزاری کنید و احساس خوب و بی نظیری در وجودتون ایجاد کنید. همراه ما باشید.

جملات تشکر از خدا

خدایا، تو را برای اینکه به من فرصت تجربه دنیایی به این زیبایی را دادی شکر میکنم. وقتی به عظمت و بزرگی دنیا فکر میکنم، میبینم که در چه جهان بزرگی قرار دارم که میتوانم هر لحظه و هر دم به سویی بروم و تجربه ای زیباتر از تجربه قبلی ام را برای خودم رقم بزنم. خدایا، در تمام این ها قدرت و توانایی تو را میبینم، قدرتی که فرای تمام قدرت هاست. تو را شکر میکنم که گذاشتی ما آدمها اوج قدرتت را در دنیایی تجربه کنیم که بی نهایت زیباست و بی نهایت فوق العاده است.

****************

خدای من، تو را برای زندگی خوبی که به من دادی سپاس میگویم. من برای زندگی خود از تو ممنون و سپاسگزارم چرا که میدانم من می توانم این زندگی را همانطور که خود میخواهم خلق کنم و همانطور که خود می خواهم آن را به پیش ببرم. اگر زندگی را یک صفحه سفید در نظر بگیریم، تو قلم را به دست خودم دادی تا هر شکلی و طرحی که میخوام را در آن طراحی کنم و این شکر و ثنای بسیاری دارد، پس بی نهایت شکرگزارت هستم.

****************

خدایا، تو را شکر میکنم که می توانم نفس بکشم، می توانم راه بروم، می توانم حرف بزنم، می توانم ببینم، می توانم بشنوم و می توانم غذا بخورم. گاهی ما آدم ها فراموش میکنیم که برای دارایی هایی که بسیار بزرگ هستند سپاسگزاری کنیم چرا که آنها جزو بدیهی ترین قسمت زندگی مان می شوند. اما امان از روزی که در کارکرد یکی از نعمت هایی که خدا به ما داده خللی به وجود بیاید، آن موقع است که به بزرگی آن دارایی هایمان پی میبریم. خدای من، برای تمام دارایی های کوچک و بزرگ زندگی ام از تو سپاسگزارم و شکرت را به جا می آورم.

****************

می گویند با شکرگزازی گویی خداوند را در رودربایستی قرار میدهی و او خواسته ات را زودتر برآورده میکند. اما خدایا، این بار من خواسته ای ندارم، این بار من آرزویی ندارم و هیچ دعایی نیست که به درگاه تو بکنم، این بار فقط میخواهم از ته دلت برای هر چیزی که به من دادی و هر چیزی که به من ندادی چرا که می دانستی به صلاح من نیست تو را سپاس بگویم. من نمیخواهم این دفعه از شکرگزاری به عنوان ترفندی استفاده کنم که خواسته ام را زودتر برآورده کنی، من این بار شکر تو را می گویم چرا که طعم شیرین زندگی را با همان خواسته هایی که از قبل برآورده کرده ای می توانم احساس کنم و این اکنون برایم کافیست.

****************

خدایا شکرت که افسار زندگیم را در دستان خودم دادی تا بتوانم هر طور که میخواهم زندگی کنم و زندگی بگذرانم. اما خدایا، مبادا مرا در مسیر زندگی تنهایم بگذار، زندگی اسبی تربیت نشده است و اگر استاد بزرگی چون تو کنار من نباشد قطعا به بیراهه خواهم رفت. مسیر درست زندگی را به من الهام کن، راه درست را به من نشان بده و بگذار که هیچوقت از مسیر بندگی و زندگی خارج نشوم.

****************

خدایا، قدرت و توانایی تو را در قدرت و توانایی های خودم میبینم. وقتی که با خودم فکر میکنم میبینم منکه یک آفریده از آفریده های تو هستم اینقدر قدرت در وجوم دارم، پس تویی که خالق من هستی چقدر قدرت داری. وقتی به این فکر میکنم تمام وجودم غرق در حس سپاسگزاری از تو می شود، حسی که می گوید تو قدرتمندترین هستی و من در برابرت ضعیف ترین هستم اما با این حال توجه ات را از من بر نمیداری و نگاهت به زندگی من است.

****************

خدایا، برای تک تک چیزهایی که به من دادی تو را شکر میکنم. یقیناً اگر بخواهم لیستی از چیزهایی که بابت شان از تو شکرگزار هستم را تهیه کنم باید تا ابد به تهیه این لیست بپردازم چرا که نعمت هایی که تو به بندگانت ها می دهی بی انتهاست و نمی توان آنها را به شماره آورد. خدایا، اکنون تو را برای تمام نعمت هایت شکر میگویم و قدرتت را برای خودم یادآوری میکنم که چی بی نهایت بزرگ هستی که بی نهایت نعمت را در اختیار آفریده هایت قرار داده ای.

****************

خدا را شکر میکنم که در زندگی ام در سایه او هستم. وقتی که در سایه خدا باشی آرامش تمام وجودت را در بر می گیرد و حس خوب در تمام زندگی ات لبریز می شود. ممکن است بعضی ها بگویند که از کجا می دانی که در سایه خدا هستی، من از همین آرامش و حس خوبی که دارم به این نتیجه دسته یافته ام. یقیناً تنها وقتی که خدا سایه اش را بر زندگی ات بیندازد می توانی آرامش و حس خوب را با تمام وجود تجربه کنی. خدایا باز هم برای این شکر و ثنایت را به جا می آورم و از تو میخواهم که تک تک ما انسان ها را لایق سایه ات در زندگی بدانی و ما را که تشنگان آرامش در زندگی هستیم در سایه ات راه دهی.

****************

در زندگی خدا را که شناختی خوشبختی، در مسیر او که قرار گرفتی سعادتمندی و خدایا شکرت میکنم که مرا خوشبخت و سعادتمند ساختی. من از احساسی خوبی که وجودم را فرا گرفته و احساس سپاسگزاری و شکرگزاری بسیاری که در وجودم ایجاد شده میفهمم که در مسیر تو هستم، میفهمم که جویای سعادتم و چه خوب کم کم آن را می یابم و تمام زندگیم را غرق در خوشبختی و کمال می کنم.

****************

خدای من تو را شکر میکنم که هستی، تو را شکر میکنم که حواست به من هست، فقط باش، همین برای من کافیست. تو قدرت هایی به من داده ای که با آنها خود می توانم زندگی ام را بسازم اما خدای من تو باش و مراقبتم را کن که مبادا به بیراهه زندگی بروم، مبادا راه تو را گم کنم و در گمراهی گرفتار شوم. من مسیری که به سوی توست را در پیش گرفته ام و با قدرت و توانایی هایم هر کدام از موانع راه را بر میدارم اما برخی موانع قدرتی فراتر از من دارند، تو باش که مراقبتم میکنی و آن موانع را از سر راهم بر میداری.

****************

روزی هزار بار خدایا شکرت رو به زبون میارم چون هزارتا دلیل برای شکرگزاری پیدا میکنم. چه خوبه آدم شکرگزاری کنه، شکرگزاری برای سلامتیش، برای روابط خوبش، برای شغل مناسبش، برای سبک زندگی ایده آلش و برای خیلی از چیزهای دیگه که برای ما آدما به خصوص و منحصر به فرده، چه خوبه که ما برای اینها شکرگزاری کنیم چون این کار حس و حالی بهتر در وجود ما می آفرینه و همین باعث میشه با لذت و شادی بیشتری از اون نعمت خاص در زندگی استفاده کنیم. خدای من، برای تمام زندگیم شکرت.

****************

شکر میکنم خدایی را که شایسته شکرگزاری است، شکر میکنم خدایی را که لحظه ای از من و زندگی ام و جهانی که در آن زندگی می کنم غافل نمی شود. مگر چنین خدایی که عظمتی فراتر از حد تصور دارد قابل شکرگزاری نیست؟ خدایی که همه چیز را در نظم و منطقی درست آفریده، هزاران بار شایسته سپاسگزاریست! من به عنوان مخلوقی از خدا، در جهانی که زندگی میکنم بی نهایت نعمت دارم و همین ها هم دلیل دیگری برای شکرگزاری هایم از خدا هستند.

****************

خدای من، بخشندگی و مهربانی تو بر هیچکس پوشیده نیست، لازم نیست دلیل های شکرگزاری ام را لیست کنم چرا که تو بر هر همه چیز آگاهی. خدایا، دلایل بسیاری در ذهن دارم که برای همه آنها احساس خوشبختی می کنم، برای تک تک آنها شکرت را به جا می آورم. خدای من، با خود می گویم اگر خدا آنها را به تو نمیداد اکنون در چه جایگاهی بودی و بعد بخشندگی تو به یادم می آید و دوباره با خود میگویم مگر می شود مهر و محبت خدا از بنده اش سلب شود؟ اگر نعمتی از او گرفته شود یقینا حکمتی دارد که بنده از آن در جریان نیست پس لازم نیست نگران جایگاه زندگی ات باشی! خداوند همواره به واسطه توانایی هایت تو را در جایگاهی که لیاقت آن را داری قرار خواهد داد و این به نعمت هایی که داری یا نداری ارتباطی ندارد.

****************

خدای من، شکر و ثنای توست که حال مرا خوب نگه می دارد. دوست دارم که هر روز و  هر شب شکرت را به جا آورم چرا که وقتی این کار را میکنم میبینم که چقدر غرق در نعمتم، میبینم که چقدر غرق در ثروتم و برای همین ها هیچگاه از زندگی نالان نیستم، هیچگاه برای نعماتی که در زندگی ام نیست ناراحت نمی شوم چرا که بی نهایت نعمت دیگر دارم که برایشان از تو شکرگزاری میکنم. خدایا شکرت، خدایا هزاران بار سپاس که به من زندگی دادی و در زندگی نعمت های فراوانی به من عطا فرمودی.

****************

خدای من، تو را شکر میکنم که فرصت زندگی در دنیایی به این بزرگی را به من عطا فرمودی. یقیناً تو در بنده ات لیاقتی می بینی که او را به جهانی می آوری که سراسر زیباست، یقینا تو در بنده ات رسالتی می بینی که او را به جهانی می آوری که فوق العاده است. خدای من شکرت که در من لیاقتی دیدی که به این جهان بیایم و برایم رسالتی در نظر گرفتی تا آن رسالت را انجام دهم.

****************

خدایا به هر گوشه که مینگرم دلیلی برای شکرگزاری از تو پیدا میکنم. همسرم، فرزندانم، زندگی ام، شغلم، خانواده ام، دوستانم و تمام انسان ها و کائنات نشان دهنده قدرت تو هستند و من با دیدن این قدرت ها وجودم لبریز از حس شکرگزاری می شود. شکر که مرا لایق داشتن این نعمات دانستی، شکر که با قدرتت نعماتی وارد زندگی ام کردی که با بودن با آنها خوشحالم و هر لحظه احساس خوشبختی می کنم.

****************

احساس خوشبختی می کنم چرا که خدا مرا لایق دید که در این دنیا زندگی کنم و هنوز هم در من لیاقتی می بند که نفس بکشم و زندگی کنم. ما انسان ها گاهی نعمت زندگی را فراموش میکنیم، گاهی آنهایی که به خاک سپرده می شوند را از یاد میبریم و حس میکنم زندگی بخش جدا نشدنی از ماست و تا همیشه با ماست در صورتی که اینطور نیست و روزی می رسد که فرصت ما پایان یافته و با این فرصت زندگی هم به پایان خواهد رسید. همین نشان می دهد که زندگی چه نعمت بزرگیست که هر لحظه برای داشتنش باید خدا را شکر کرد. کسی که زنده است خوشبخت هم هست چرا که خدا لیاقت زنده بودن را در او می بیند برای همین این خوشبختی جای شکرگزاری دارد و من برایش خدا را شکر میکنم.

****************

امیدواریم که از خواندن متن های مربوط به تشکر و شکرگزاری از خدا لذت برده باشید. شما می توانید در کنار خواندن این متن ها، خودتان نیز اگر متن یا جمله ای برای شکرگزاری و تشکر از خدا دارید که فکر میکنید اگر دیگران آن را بخوانند می توانند احساس فوق العاده ای با خواندنش داشته باشند از بخش نظرات یا همان دیدگاه ها برای ما به اشتراک بگذارید.

****************

شما همچنین می توانید این متن ها و جملات را با دوستان و آشنایان تان به اشتراک بگذارید تا آنها هم حس بی نظیری را که شما موقع خواندن این جملات شکرگزاری داشتید تجربه کنند. به یاد داشته باشید که اگر چیزی که باعث خوشحالی و حال خوب تان می شود را با دیگران به اشتراک بگذارید، کارمای آن را در زندگی خواهید دید و برای همین دلایل بیشتری برای شکرگزاری به زندگی تان وارد خواهد شد پس از این کار سر باز نزنید. در نهایت متشکریم که تا به اینجای محتوا همراه ما بودید.

در ادامه ببینید :

عکس نوشته خدایا مرسی عشقم رو آفریدی برای پروفایل

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی