استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن زیبای خوش آمدگویی به انواع گروه در واتساپ

جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۷ ب.ظ

استفاده از فضای مجازی همیشه مضر و زیان بار نخواهد بود. بلکه با استفاده درست و به جا می توان از آن ها بهره های فرآولنی برد. تشکیل گروه واتساپ هم یکی از این فواید است.

متن خوش آمدگویی به گروه واتساپ دوستانه:

دوست خوبم…. به گروه واتساپ ما خوش آمدید. این گروه یک دورهمی دوستانه است. امیدوارم که از مصاحبت با دیگر دوستان لذت ببرید.

******

دوست عزیز و محترمم از آنجایی که خیلی دوستت دارم. با اجازه خودت تو را در گروه واتساپ دوستانه خودمان عضو کردم. امیدوارم که از آشنایی ومصاحبت با دیگر اعضای گروه نهایت لذت  را ببرید.

******

دوست عزیز…..جان عضو شدنت در گروه، ما را بسیار خوشحال کرد. از شما خواهشمندم که قبل ازانجام هر گونه فعالیتی در گروه واتساپ ما قوانین مربوط به آن را مطالعه فرمایید. وبه همه آن ها پایبند باشید.

******

دوست من به گروه واتساپ دوستانه ما خوش آمدید. این گروه هیچ قانون مقرراتی ندارد و صرفا برای گپ زدن و شاد بودن با دوستان راه اندازی شده است.

******

دوست عزیز به گروه ما خوش آمدید. گروه ما یک گروه دوستانه می باشد. پس لطفا احترام دیگر دوستان را نگه دارید. تا اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنیم.

******

به گروه شوخی و خنده خوش آمدید. این یک گروه دوستانه است. تا می تونید بخندید. شوخی کنید‌. پس لطفا با جنبه باشید. چون این تنها قانون گروه ما است.

******

پیوستن شما به گروه دوستان را خیر مقدم عرض می نمایم. امیدوارم از هم صحبتی با ما نهایت استفاده را ببرید. گروه ما یک قانون مهم و اساسی دارد و آن هم رعایت احترام دیگر اعضای گروه است. لطفا برای ادامه دار بودن دوست یمان این قانون را رعایت فرمایید.

******

دوست خوبم ….از این که وارد گروه ما شدید سپاسگذارم. هدف از تشکیل این گروه گذراندن لحظاتی شاد و مفره در کنار همدیگربدور از مسائل روزمره است. لطفا از بیان مسائل نارحت کننده که باعث آزردگی خاطر سایر دوستان شود جدا خود داری فرمایید.

******

به گروه دوستان ….. خوش آمدید. این گروه یک گروه بی قانونه پس هرچه می خواهد دل تنگت بگو. اگرم خواستید می توانید به ادمین گروه فوش بدید. پس لطفا با جنبه باشید.

******

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ خانوادگی:

…. جان به گروه خانوادگی …. خوش آمدید. هدف از ایجاد این گروه با خبر شدن از حال هم در این روزهای سخت کرونایی است. چون این گروه یک جمع خانوادگی است. پس لطفا از بیان مطالب متفرقه جدا پرهیز کنید.

******

…. عزیز به گروه خانوادگی ما خوش آمدید. سعی کردیم از همه اعضای خانواده دعوت کنیم تا به جمع ما بپیوندند. لطفا دیگر اعضای خانواده را در گروه عضو کنید.

******

….جان از این که به جمع خانوادگی ما پیوستید سپاس گذاریم‌. این گروه چون یک جمع خانوادگی است. می توانید به بیان هر مطلبی بپردازید. تنها قانون این گروه احترام به شان و جایگاه بزرگ تر های خانواده است. لطفا این قانون مهم را رعایت فرمایید.

******

…. جان به گروه خانوادگی …. خوش آمدید. هدف از ایجاد این گروه بودن در کنار هم دیگر است. امیدوارم از بودن در کنار دیگر اعضای خانواده راضی و خشنود باشید.

******

پیوستن شما به گروه خانوادگی …. را خیر مقدم عرض می نماییم. ما این گروه را برای با خبر شدن از احوال همدیگر تشکیل داده ایم. امیدوارم این گروه بتواند یک پارچگی خانواده را تا حد زیادی حفظ کند.

******

خانواده محترم جناب آقای …. به گروه خانوادگی ما خوش آمدید. امیدوارم روزهای شادی را در کنار هم سپری کنیم. این گروه چون یک جمع خانوادگی است. هیچ قانون خاصی ندارد. پس خواهشا در این گروه راحت باشید‌ تا از بودن در کنار هم استفاده کنیم.

******

سلام و عرض ادب خدمت همه اعضای محترم خلنواده …. از این که گروه خانواد گی ما را قابل دانستید و به جمع آن پیوستید بی نهایت ممنونیم. امیدوارم از بودن در کنار ما شاد و خوشحال باشید.

******

…. عزیز از این که به گروه خانوادگی ما وارد شدید خوشحالیم. لطفا از دیگر اعضای محترم خانواده برای عضو شدن در  گروه دعوت کنید.

******

خواهر عزیزم از پیوستند به گروه خانوادگی خودمان بی نهایت ممنونم. عضو شدن شما در این گروه باعث دلگرمی دیگر اعضای خانواده است.

******

داداش…. عزیز از این که با همه مشغله های کاری که داشتید. به گروه واتساپ خانوادگی وارد شدید بی نهایت سپاسگذاریم. امیدواریم همه اعضای گروه از حضور شما استفاده لازم را ببرند.

******

از پیوستن شما به گروه واتساپ خانوادگی ممنونم. از اعضای محترم خواهشمندم که ار عضو کردن بزرگ تر های خانواده پرهیز کنند. چون این گروه برای اعضای جوان خانواده تشکیل شده است و ممکن است بیان برخی مطالب در حضور بزرگ ترهای خانواده شایسته نباشد.

******

سلام و عرض ادب خدمت همه اعضای خانواده. هدف از ایجاد این گروه جویا شدن از حال همدیگر و ساختن لحظاتی خوش در کنار هم دیگر است. این گروه چون یک جمع خانوادگی است. قانون خاصی ندارد. تنها قانون مهم آن رعایت حضور کوچک ترهای خانواده است. لطفا از بیان مطالبی که مناسب آن ها نیست بپرهیزید.

******

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ آشپزی:

از پیوستن شما دوست عزیز به گروه اشپزی …. بسیار ممنون و سپاس گذاریم. هدف از ایجاد این گروه استفاده از تجربیات همدیگر در زمینه آشپزی است. عضو شدن در این گروه چند قانون مهم دارد. لطفا قبل از درج هر گونه مطلب در گروه این قوانین را مطالعه فرمایبد.

******

 عضویت شما در گروه آشپزی … را به فال نیک می گیریم. امید واریم  بودن  در کنار هم و استفاده از دانسته ها و تجربیات هم دیگر به نفع همه ما باشد. قبل از هر چیز خواهشمندیم قوانین گروه که عبارتند از: نپرداختن به مسائل غیر آشپزی. نرفتن در پی وی دیگر اعضا. توهین نکردن به دیگر اعضا. ایراد نگرفتن از دستور پخت غذاهای همدیگر. تبلیغات غیر آشپزی را رعایت فرمایید.

******

دوست عزیز از این که به گروه آشپزی….. وارد شدید بی نهایت خوشحال هستیم. این گروه برای آشنایی با آشپزی همه اقوام ایرانی است. پس لطفا به همدیگر احترام بگذارید چون همه ما عضو یک خانواده بزرگ به نام ایران جان هستیم. با سپاس.

******

حضور شما سر آشپز معروف و بزرگ شیف….. در گروه آشپزی …. باعث مباحات همه اعضای گروه است. لطفا تجربیات و دانش خود را در زمینه آشپزی در اختیار اعضای گروه قرار بدهید. تا همه از  اندوخته های گران بهای شما نهایت استفاده را ببرند.

******

از پیوستن شما دوست عزیز به گروه واتساپ  آشپزی … بسیار خوشحالیم. امیدوارم در کنار هم لحظات خوبی را همراه با کسب تجربه در زمینه آشپزی داشته باشیم. این گروه برای به اشتراک گذاشتن دانسته های آشپزی است. لطفا از درج موارد متفرقه پرهیز کنید.

******

سلام و عرض ادب. پیوستن شما شیف … به گروه آشپزی …نهایت خوشبختی برای همه ما است. امیدواریم از راهنمایی های ارزنده شما استفاده های لازم را ببریم. حضور شما در گروه  به عنوان یک مدرس آشپزی مهر تاییدی بر موثر بودن گروه آشپزی ما است. لطفا همیشه در کنار ما بمانید. تا از تجربه و دانش شما بهره مند شویم.

******

دوستان عزیزی که تازه به گروه آشپزی … پیوسته اند. ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی از شما خواهشمندم قبل از آغاز فعالیت خود در گروه قوانین مربوط به آن را مطالعه فرمایید. با تشکر.

******

دوستان و همراهان گروه آشپزی…. سلام . از حضور شما در این گروه بی اندازه خوشحالیم. امیدواریم نهایت استفاده را از تجربیات هم دیگر داشته باشیم.

******

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ مدرسه:

دانش آموز عزیز…. پیوستن شما به گروه مدرسه را خوش آمد می گوییم. امیدواریم از حضور در این جمع استفاده های لازم را ببرید. این گروه برای آگاهی شما از برنامه های مدرسه تشکیل شده است. احترام گذاشتن به معلمان و دانش آموزان دیگر نشانه اجتماعی بودن و متمدن بودن هر یک از اعضای محترم است. با سپاس مدیریت مدرسه ….

******

حضور همه دانش آموزان عزیز در گروه واتساپ مدرسه را خیر مقدم عرض می نماییم. امیدواریم در سال جدید با توکل بر خداوند متعال و عزم راسخ شما به اهداف بزرگمان دست پیدا کنیم.

******

دانش آموز عزیز …. وارد شدن شما را به گروه مدرسه …  خوش آمد می گوییم. امیدواریم از مطالب عنوان شده در این گروه استفاده های لازم را ببرید. لطفا قبل از شروع فعالیت خود قوانین گروه را مطالعه فرمایید. با تشکر فرآوان مدیریت مدرسه …

******

پیوستن اولیای محترم دانش آموزان عزیز را به گروه واتساپ مدرسه …. خوش آمد میگوییم. امیدواریم در کنار هم و با هم فکری همدیگر مسیر پیشرفت فرزندان دلبندتان را فراهم کنیم. هدف از ایجاد این گروه همکاری در جهت پیش برد اهداف تحصیلی دانش آموزان است. از شما خواهشمندیم قبل از فعالیت گروه قوانین مرتبط را مطالعه فرمایید.

******

دانش آموزان عزیز حضورتان را در گروه واتساپ مدرسه خوش آمد می گوییم. اولیای مدرسه این گروه را برای  ارتباط بین دانش آموزان و معلمان ایجاد کرده است. انتظار ما از همه دانش آموزان عزیز رعایت قوانین مربوط به گروه ایجاد شده می باشد.

******

دانش آموز عزیز …. عضو شدن شما را در گروه واتساپ مدرسه … را به فال نیک می گیریم.

حضور دانش آموزی ساعی و کوشا چون شما  در این گروه مایه ی سربلندی و افتخار است. امید است وجود شما باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان دیگر شود.

******

ورود اولیای محترم دانش آمزان را به گروه واتساپ مدرسه… خوش آمد می گوییم. امید واریم با یاری هم سالی پر از موفقیت برای همه دانش آموزان رقم بزنیم. جهت اطلاع اولیا باید عرض کنیم این گروه صرفا جهت مطلع شدن شما از روند پیشرفت تحصیلی فرزندتان می باشد. لذا خواهشمندیم از درج مطالب غیر جدا خودداری فرمایید.

******

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ دکتر…. متخصص …

پیوستن شما به گروه واتساپ دکتر… را خوش آمد می گوییم. امید است مطالب عنوان شده در گروه مورد استفاده شما واقع شود.

******

خدمت همه اعضای محترم گروه واتساپ دکتر… عرض سلام و خوش آمد داریم. لطفا برای استفاده بهتر و بیشتر ازافرادی که دارای این بیماری بخصوص هستند دعوت کنید تا در این کانال عضو شوند. وارد شدن در این کانال و عضویت در آن می تواند ما را درجهت کمک به درمان بیماری شما تشویق و ترغیب نماید.

******

جناب آقای… پیوستن شما را به گروه واتساپ دکتر… خوش آمد می گوییم. هدف از ایجاد این کانال استفاده هر چه بهتر از دانش و علم دکتر … در خصوص درمان بیماری شما است. لطفا قوانین مربوط به عضویت در گروه را مطالعه فرمایید. و نسب به رعایت آن نهایت سعی خود را به کار بگیرید.

******

از پیوستن شما دوست عزیز به گروه واتساپ دکتر…. بسیار خرسندیم. امید واریم از حضورتان در این گروه نهایت استفاده را ببرید.

******

وارد شدن شما دوست عزیز به گروه واتساپ دکتر …. مایه ی خوشحالی ما است. هدف از تاسیس این گروه کمک به درمان  هر چه بهتر بیماری شما  می باشد. لطفا در کانال فقط به بیان مطالب مربوط به بیماری خود بپردازید.

******

دوستان عزیزی که تازه به کانال واتساپ دکتر… پیوسته اید. ضمن عرض خوش آمد گویی خواهشمندیم همه قوانین مربوطه را رعایت فرمایید. تا از حضور در این گروه استفاده لازم را ببرید.

******

دکتر… حضور شما دوست عزیز را در گروه واتساپ خود خوش آمد می گوید.

******

حضور شما در گروه واتساپ دکتر … مایه ی دلگرمی ما می باشد. لطفا برای کمک به روند درمان بیماری سایر اعضای گروه مطالب و تجربیات مفید خود را با ما درمیان بگذارید.

******

از شما برای عضویت در گروه واتساپ دکتر … سپاس گذاریم. هدف از ایجاد این گروه توسط دکتر … کمک به روند درمان بیماران عزیز می باشد. لطف قبل از انجام هر گونه فعالیت در گروه قوانین گروه را مطالعه فرمایید.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی