استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن زیبای تشکر بابت هدیه تولد

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

هدیه تولد یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین هدیه هایی است که تا ابد در یاد و خاطر هر فردی باقی خواهد ماند. حال اگر هدیه دادن توام باشد با تشکر و قدر دانی شخص هدیه گیرنده ارزش کار صد چندان خواهد بود. زیرا قدردانی برای انجام کار هایی که افراد برای هم دیگر انجام خواهند داد. باعث صمیمیت و دوستی هر چه بیشتر خواهد بود.

******

از این که در روز تولدم مرا با هدیه های زیبایت مرا خوشحال کردی سپاس گذارم. امیدوارم توان جبران این همه محبت تو را داشته باشم.

******

هدیه هایی که من از تو هدیه می گیرم جزء زیبا ترین و به یادماندنی ترین هدیه هایی است که در طول زندگیم از کسی دریافت کرده ام. به خاطر ساختن این خاطرات زیبا از تو ممنونم.

******

مادرم تو بهترین و بزرگ ترین هدیه ی خداوند برای من هستی. وجود تو از هر هدیه ای زیباتر و ارزشمند تر است. به خاطر هدیه ای که با مناسبت روز تولدم برایم فرستادی دستت را می بوسم.

******

دوست خوبم تو بهترین رفیق و یار من در روزهای خوشی و ناخوشی هستی. هدیه ی زیبایت مرا بی نهایت خوشحال کرد. به خاطر این انتخاب زیبا و دلنشین تا ابد ممنونت خواهم بود.

******

خواهر نازنینم جشن تولد های من بهترین روزهای عمرم هستند. چون نازنینی مانند تو را در کنارم دارم که با هدیه هایش مرا همیشه سورپرایزخواهد کرد. برای هدیه ی باارزشت سپاس گذارم.

******

داداش جان از این که با همه گرفتاری ها و مشغله هایی که داشتید هدیه ی تولد من را فراموش نکردید ممنونم. زیباتر از هدیه  وجود با ارزش خودتان است. درکنارم بمانید که شما بزرگ ترین پشت و پناهمی.

******

بابا جونم. همیشه بهترین هدیه های تولدم را از دست تو دریافت کرده ام. هیچ هدیه ای به زیبایی هدیه تو نبوده و نیست. برای بازکردن هیچ هدیه ای به اندازه هدیه ای که از طرف شما باشد هیجان نداشته و ندارم. ممنونم به خاطر هدیه ی با ارزش تان.

******

عموی عزیزم به خاطرهدیه نفیسی که برای روز تولدم گرفتید از تو ممنونم. برای من وجود پربرکت شما یادآور یاد و خاطر پدرم است. همین که هستی از صمیم قلب قدردان تان هستم.

******

حضور شما در روز میلادم بهترین هدیه ای بود که دریافت کرده ام. تا ابد در کنارم بمانید. بابت هدیه جالبی که در نظر گرفته بودید کمال تشکر را دارم.

******

ممنون بابت هدیه ای که فرستاده بودید. بودن شما برای من مایه ی دلگرمی است. همین که در کنارم هستید از هر هدیه ای برای من با ارزش تر و گران بها تر است. به خاطر هدیه تولدم که زحمتش را کشیده بودید بی نهایت متشکرم.

******

حضور شما در جشن تولدم باعث شور و شعف من است. ممنون به خاطر حضورتان و ممنون بابت هدیه با ارزشی  که زحمت کشیده بودید.

******

من از داشتن دوستانی مانند شما به خودم افتخار می کنم. به خاطر هدیه ی با ارزش تان سپاس گذارم. امید وارم لایق این همه دوست داشتن باشم.

******

دوستان خوبم افتخار دوستی با شما بهترین هدیه ای است که در روز تولدم می توانم دریافت کنم. به خاطر هدیه ای که زحمت آن را کشیده بودید ممنونم.

******

پسرم تاج سرم داشتن تو از هر هدیه ای در این دنیا زیباتر و دلنشین تر است. ممنونم که در این روز مادرت را از یاد نبردی و ممنونم به خاطر هدیه ای که زحمت هن را کشیده بودی.

******

دخترم  ای همه وجودم. آیا هدیه ای دل فریب تر و زیباتر از تو خداوند خلق کرده است؟ حضورت. وجودت بهترین هدیه برای من است. تو همیشه با هدیه هایت مرا خوشحال کرده ای این بارهم هدیه ای که برایم خریده بودی زیباترین چیزی است که هدیه گرفته ام. ممنونم جان مادر.

******

امیدوارم من لیاقت این همه محبت و دوست داشته شدن را داشته باشم. با همه این عشقی که در بودن تان موج می زند دیگر نیازی به هدیه دادن نیست. با این حال شما مثل هر سال بهترین هدیه ها را برایم تدارک دیده بودید. از این همه محبت ممنونم.

******

مادر شوهر عزیزم به خاطر زحمت های فرآوانی که برای من و نوه هایت کشیده اید سپاس گذارم. جشن تولدم همیشه بهترین جشن تولدی است که در کل فامیل گرفته می شود و این به خاطر زحمت هایی است که شما در این روز متحمل می شوید. ممنونم به خاطر هدیه باارزشی که برایم خریده بودید.

******

پدرجان. پدر شوهر عزیز و مهربانم. شما حق پدری به گردن من دارید امیدوارم بتوانم گوشه ای از محبت شما را جبران کنم. ممنونم به خاطر هدیه زیبایی که برای روز تولدم گرفته بودید.

******

خواهر شوهرعزیزم. تو برای من از خواهر نداشته ام عزیزتر بوده و هستی. به خاطر هدیه باارزشت که برای روز تولدم رخمت آن را کشیده بودی سپاس گذارم.

******

زن داداش گلم وجود تو برای خانواده ما از هر هدیه ای با ارزش تر است. ممنونم که روز تولدم را فراموش نکرده اید و بازهم ممنون به خاطر هدیه زیبایی که برایم فرستاده بودی. از راه دور می بوسمت.

******

امروز بهترین روز زندگیم بود زیرا همین که چشم باز کردم پیام تبریک تولدم را از سوی شما دریافت کردم. این بهترین و باارزش ترین هدیه تولدی بود که تا به امروز گرفته بودم ممنون به خاطر این همه لطف و محبت.

******

من با همه وجودم قدر دان عشق و محبت شما هستم. ممنونم به خاطر هدیه زیبایی که برایم فرستاده بودید. امیدوارم بتوانم محبت های تان را جبران کنم.

******

روز تولد برای هر کس مهم ترین روز زندگی او است. تو امروز را به بهترین شکل ممکن برایم ساختی. از هدیه ی زیبایت سپاس گذارم.

******

بهترین اتفاق زندگیم را امروز تو رقم زدی. با حضور عاشقانه ات و با هدیه با ارزشت‌.

******

همسر مهربان یار و یاورم عشق اول و آخرم با بودن در کنار تو من هر روز متواد خواهم شد. به خاطر هدیه همراه با عشقت سپاس گذارم.

******

زیبا ترینم عشق زندگیم آشنایی با تو بهترین هدیه زندگیم است. ممنونم به خاطر هدیه تولدی که برایم گرفته بودی.

******

زیبا ترینم. تو زیبا ترین هدیه الهی هستی که برای من خلق شده ای. بابت هدیه باارشت سپاس گذارم.

******

تشکر و قدردانی من را به خاطر هدیه نفیسی که به مناسبت روز تولدم هدیه داده اید پذیرا باشید. به خاطر حضور پر مهرتان سپاس گذارم.

******

هدیه ای که از مادر دریافت خواهد شد بی شک سراسر محبت و عشق است. مادر عزیزتر از جانم ممنونم به خاطر بودنت و خاطر لطف بی پایانت.

******

همه دنیا سراسر نور و روشنایی خواهد شد. اگر تو در کنارم باشی تا روز میلادم را با هم جشن بگیریم. همه دنیا یک طرف هدیه زیبای تو یک طرف نمی دانی چقدر خوشحالم به خاطر یادگاری زیبایی که به من هدیه داده ای.

******

اگر همه زیبایی های دنیا را برای روز تولدم یک جا به من هدیه بدهند. به اندازه هدیه ای که تو برایم آورده ای با ارزش و خوشایند نخواهد بود. ممنونم که در این روز من را فراموش نکرده ای.

******

 قطعا شاخه گل زیبایی که تو برای تولدم هدیه آورده ای نظرم زیبا تر و دلنشین تراز همه زیبایی های جهان است. به خاطر این زیبایی ناب بی نهایت سپاس گذارم.

******

دریافت هدیه تولد از دست عزیز ترین دوستم از هر چیزی در این دنیا  خوشایند ترو دلچسپ تر خواهد بود. دوست نازنینم به خاطر این هدیه با ارزش کمال تشکر را دارم.

******

روز تولدم به بهترین شکل ممکن ساخته خواهد شد اگر تو را به عنوان هدیه تولدم در کنارم داشته باشم. لطفا این هدیه با ارزش را از من دریغ نکن.

******

عشقم. عزیزم. در مقابل این همه لطف نمی دانم چه بگویم. تو سراسر وجود مرا از عشق لبریز کرده ای. دیگر چه حاجت به دادن و گرفتن هدیه. ممنونم که در این روز مهم مرا فراموش نکرده ای.

******

نامزد زیبایم از تو به خاطر حضورت و به خاطر هدیه با ارزشت سپاس گذارم. لطفا در همه لحظات زندگی در کنارم بمان. چرا که بودنت مایه ی آرامش و دلگرمی من است.

******

همه هستی من. پاره تنم فرزند رشیدم از این که در این روز مادرت را فرآموش نکردی ممنونم. من بهترین هدیه را زمانی دریافت کردم که افتخار مادری کردن برای تو را پیدا کردم. به خاطر هدیه زیبایت سپاس گذارم.

******

دختر زیبا رویم. دیدن چشمان زیبای تو بهترین هدیه برای تولد من است. به خاطر هدیه بی نظیرت سپاس گذارم.

******

من چیزی جز خوشبختی عزیزانم از خداوند طلب نخواهم کرد. دل خوشی های زندگیم به خاطر هدیه ی فاخری که در روز میلادم از شما گرفتم بی نهایت سپاس گذارم.

******

دوست مهربانم به خاطر هدیه ای که برایم در نظر گرفتی بی نهایت ممنونم.

******

ممنون از تو یار و یاور همیشگیم. که در این روز مرا به یاد داشتی. از هدیه ای که برایم فراهم کرده بودی متشکرم.

******

عطردسته گل زیبایی که برای هدیه تولدم فرستاده بودی. من را به تماشای باغ های بهشتی برد. به خاطر این حسن سلیقه از شما متشکرم.

” ” “

شاخه گل رزی که برای تولدم هدیه دادی به اندازه همه باغ های جهان با ارزش و زیبا بود. تو همیشه بهترین هدیه ها را برایم در نظر خواهی گرفت. به خاطر این حس زیبایی که در روز میلادم به من منتقل کردی متشکرم.

******

جان جانانم. زیبا ترین واژه هستی مادرم. تو مرا در چنین روزی به دنیا آوردی تا من از نعمت وجود مادری چون تو بهره مند باشم. به خاطر بخشیدن این هدیه ناب از تو ممنونم.

******

پدر بزرگوار و با گذشتم. فداکاری های تو برای بزرگ کردن من زبان زد خاص و عام است. از این که در این روز مرا یاد کردید. و مطابق هر سال بهترین هدیه را برایم در نظر گرفته بودید. سپاس گذارم. همیشه قدر دان زحمت های بی پایانت هستم.

******

برادرم. امید روزهای دلواپسیم. پشت و پناهم. هر چند از هم دیگر دوریم اما هر روز و هر لحظه یاد  تو همراه من است. هدیه ای که برای روز میلادم فرستاده بودی به دستم رسید. بابت این حسن توجه ازتو ممنونم.

******

ابجی گلم. خواهر دلسوز و فداکارم. تو همه چبز را در حق من تمام کرده ای. از این که روز تولدم را به یاد داشتی و هدیه ای با ارزش برایم در نظر گرفتی از تو ممنون و سپاس گذارم.

******

همکار گرامی از این که در این روز مرا به یاد داشتی و با هدیه با ارزش تان روز تولدم را به بهترین نحو ممکن ساختید کمال تشکر و قدر دانی را از محضرتان دارم.

******

همکاران محترم به خاطر هدیه بسیار زیبا و نفیسی که برای روز تولدم در نظر گرفته بودید ممنونم. امیدوارم بتوانم به بهترین شکل ممکن جبران زحمت نمایم.

******

معلم دلسوزم زحمت های تو به هیچ وجه برای من  قابل جبران نخواهد بود. از این که در روز تولدم در کنارم بودید و بهترین هدیه تولدم را هدیه دادید سپاس گذارم.

******

استاد بزرگوارم جناب آقای…. به خاطر زحمت های فرآوانی که به خاطر حضور در جشن تولد من متحمل شدید بی نهایت ممنونم. همچنین به خاطر هدیه ای که برایم تدارک دیده بودید. کمال تشکر و قدرشناسی را دارم.

******

جبران زحمت های شما استاد عزیزبرای من بسیار دشوار خواهد بود. زیرا شما مشقت های زیادی را به واسطه من متحمل شده اید و به خود زحمت حضوردر جشن تولدم را داده اید. همچنین به خاطر هدیه ای که زحمت کشیده بودید و برای من آماده کرده بودید نهایت تشکر را دارم.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی