استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۲۹ ب.ظ

در ادارات رسمی هنگام مراسمات متن های خیر مقدم آماده می کنند. انتخاب و ارائه یک متن مناسب برای خوش آمدگویی و خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه در شروع سخنرانی از چه جملاتی استفاده شود و عباراتی که بیان می شود در مخاطبان تاثیر فوق العاده ای دارد.

حضار و شنوندگان به تک تک جملاتی که از طرف شما بیان می شود توجه می کنند و ابتدای سخنرانی اگر مثبت و موفقیت آمیز باشد قطعا جلسه ای پربار خواهید داشت. در زیر نمونه ای از متن های خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش را جمع آوری کرده ایم تا شما بدون استرس و نگرانی از این نمونه های آماده استفاده کنید و در مراسم های مختلف این متن ها را به کار بگیرید.

متن های زیبا و جذاب در خصوص خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش

  • به تمام حضار عزیز خوش آمد می گویم و شروع کلامم را به سلامی خدمت شما مزین می کنم. مسئولین عزیزم و خدمت رسان های گرامی آموزش و پرورش خیر مقدم و شادباش های ما را پذیرا باشید. بسیار خوشنودیم که توفیق خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش را داریم و خوشحالیم که توفیق، رفیق راه ما گشته است تا در خدمت بزرگوارانی چون شما باشیم. مسئولین عزیزم امیدواریم که مراسم پیش رو موجبات شادی و خرسندی شما بزرگواران را فراهم آورد.
  • بزرگ وارانی که امروز محفل ما را با آمدنشان نورانی کردید. سلامی تقدیم وجود نازنینتان باد. مسئولین محترم آموزش و پرورش اینک که قدم در محفل ما گذاشته اید بدون شک حضور پر برکت شما در این مکان برکتی بی بدیل از جانب پروردگار است. در گرامیداشت این روز فرخنده و به مناسبت این حضور خجسته سلامت و توفیق روز افزون را برای شما عزیزان خواستاریم.
  • با سلام و صلوات خدمت شما مسئولین محترم آموزش و پرورش ورود شما به این جلسه را خوش آمد می گوییم و برای همه ی شما خدمتگزاران آرزوی توفیقات و موفقیت های فراوان داریم.

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم

خدایی که داننده ی رازهاست

نخستین سرآغاز آغازهاست.

عزیزان و حضار گرامی سلام، از اینکه دعوت ما را پذیرفتید و حضور خودتان را از ما دریغ نکردید سپاسگزاریم.  به تک تک مسئولانی که امروز منت نهادند و تشریف فرما شدند آرزوی توفیق روزافزون دارم و به پاس قدردانی از زحمات شما مراسمی تدارک دیده ایم تا بلکه بتوانیم قطره ای از این دریای بیکران را با تقدیر و تشکر جبران کنیم. قطعا کار آموزش و پرورش مهمترین خدمت در جامعه است. شرمنده ایم اگر این مراسم کاستی های دارد که برای جبران تلاشهای بی شائبه ی همه مسئولان کافی نمی باشد و این را هم می دانیم که بخشندگی و لطف بی کران شما به مانند دریایی بی کران است. برای همه ی شما زحمت کشان روزهای پر از موفقیت و سربلندی را آرزومندیم.

به نام خداوند جان و خرد

  • خدمت شما سروران عزیز خیر مقدم عرض می کنیم . قدم بر دیده ی ما نهادید. خوشحالیم که در خدمت شما بزرگواران هستیم. همه ما قدردان زحمات چندین ساله شما هستیم و از اینکه دعوت ما را پذیرفتید نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
  • به نام هستی بخش زیبا، با سلام سلامی با عطر گل های یاس، خدمت شما مسئولین محترم که با آمدنتان محفل ما را مزین نمودید خیر مقدم عرض می کنیم. به خودمان می بالیم که امروز میزبان خدمتگزاران جامعه هستیم. به اندیشه ی رفیع شما می بالیم و مفتخریم که شما عزیزان را در جمع خود داریم و برایتان سال های سال عمر با عزت آرزومندیم.
  • با تقدیم بهترین سلام ها و درودها بر روح پاک شهدا و سلامی دوباره بر پیامبر رحمت و مغفرت. دوستان و مسئولان عزیزی که امروز دعوت ما را پذیرفتید و قدم رنجه فرمودید آمدید. نهایت تقدیر و تشکر را داریم. زمان در بین شما عزیزان چقدر زود می گذرد. مفتخریم که امروز میزبان انبیاء هستیم و امیدواریم به لطف خدا و با حضور مبارک شما مسئولین بتوانیم تا حدودی از مشکلات و دغدغه های حوزه آموزش و پرورش بکاهیم.
  • بهترین سلام ها و درودها را به روان پاک پیامبر اکرم و طرفداران سرسخت قرآن و عترت تقدیم می کنیم و صلوات می فرستیم به روان پاک امام راحل و شهدای عزیز و آرزوی سلامت سربلندی را برای مقام معظم رهبری خواستاریم. خیر مقدم عرض می کنیم و امیدواریم که سال های سال بتوانیم از خدمات شما عزیزان بهره مند شویم و آرزوی سربلندی و رسیدن به درجات بالای موفقیت را آرزومندیم.
  • خیر مقدم عرض می کنم خدمت تمام مسئولان محترم آموزش و پرورش و کلام آغازین خود را با سلام مزین می کنم. خوشحالیم که در خدمت شما عزیزان هستیم. به همه ی شما بزرگواران به پاس انجام رسالت انسانی خود به بهترین نحو تبریک و تهنیت عرض می کنم و ممنونم که تمام تلاش خود را وقف تعلیم و تربیت کردید و تلاش کردید تا دنیا جای بهتری با وجود علم و دانش باشد. امیدوارم هر روز گام های محکم تر و استوار تری برای تحقق رویاهایتان بردارید.

با سلام، بزرگواران و سروران گرامی عرض خیر مقدم و بهترین شادباش ما را پذیرا باشید. خشنودیم که امروزمان را با حضور

سبز شما شروع می کنیم. امیدواریم این مراسم دره ای از محبت های شما را جبران کند و فرصت را غنیمت می شماریم و به شما فرهیختگان و مسئولان فرزانه به رسم ادب و ارادت و در کمال خضوع و خشوع خیر مقدم عرض می کنیم و بابت حضور فرخنده ی شما ابزار رضایت و خرسندی می کنیم. باشد که خداوند پاداش تمام خوبی های شما را بدهد.

  • بی شک حضور پر خیر و برک شما مسئولین محترم در این مجموعه، برکتی بی بدیل است. سلام و خیر مقدم ما را پذیرا باشید. حضور شما ارزش والایی نزد ما دارد و امیدواریم بتوانیم از حضور شما بهره ببریم و با تشریف فرماییتان بتوانیم به اهداف مشترک که همانا پیشرفت در حوزه تعلیم و تربیت است دست پیدا کنیم.
  • به نام خالق خوبی ها. با کسب اجازه از محضر با سعادت مسئولین محترم آموزش و پرورش، عرض سلام، ادب و احترام خدمت حضار محترم دارم. ضمن آرزوی طول عمر با عزت و کرامت برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون خدمتگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران . مفتخریم که امروز در خدمت عزیزانی هستیم که سرمایه ی جاودانی برای جامعه هستند‌. در ادامه مفتخریم با سخنان رییس آموزش و پرورش مجلس را مزین کنیم.
  • مسئولین محترم آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم بابت حضور شما در مراسم امروز نهایت سپاس و امتنان خود را از قبول این دعوت از جانب شما بزرگواران، ابراز داشته و برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.
  • یا سلام و درود خدمت حضار گرامی، فرصت را مغتنم می شماریم و به مسئولین فرهیخته و فرزانه و شمع سعادت پرتو، آموزش و پرورش به رسم ادب و احترام و با کمال خضوع و خشوع، خیر مقدم عرض می کنیم و از حضورتان خرسندیم.
  • به نام خدا، امروز در این محفل پر مهر گرد هم جمع شده ایم تا از خدمات چندین ساله ی مسئولین کوشا و زحمتکش آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کنیم. همه ی ما امروز میزبان عزیزانی هستیم که عمر خود وقف آموزش و پرورش فرزندان ایران زمین کردند. امیدواریم به لطف خدا و به یمن حضور این عزیزان موفقیت بیشتری را در حوزه ی آموزش و پرورش شاهد باشیم.
  • به نام آفریننده ی خوبی ها، سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، سلام بر روان پاک امام راحل، امام شهدا، سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، درود بی کران بر مقام معظم رهبری و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان بر کف و گمنام پر نام و سلام به مهربانانی که امروز افتخار حضور در جمعشان را داریم. به تک تک مسئولین محترم آموزش و پرورش خیر مقدم عرض می کنیم، شادباش هایمان را که از اعماق دل و جانمان برمی خیزد را پذیرا باشید.
  • به نمایندگی از طرف تمامی حضار ورود مسئولین محترم آموزش و پرورش را خوش آمد می گویم و به مصداق آیه ی شریفه ی ( و من شکر نفسه فانما یشکر لنفسه) از تمامی افرادی که قدم رنجه فرمودند و ما را حضورشان دلگرم تر کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم. این روز باشکوه را خدمت تمامی عزیزان حضار در سالن تبریک می گوییم و سپاس و قدردانی خود را نثار خادمین تعلیم و تربیت می کنیم و با اهدای لوح تقدیری از زحمات چندین ساله ی آن ها قدردانی به عمل می آوریم.
  • خدمات تمامی عوامل آموزش و پرورش خیر مقدم عرض می کنم و از اینکه در این روز امکانی فراهم شده است تا در خدمت این عزیزان باشیم بسیار خوشحالیم. امیدوارم از سخنان و تجربیات دلنشینی که در ادامه ی برنامه از زبان این عزیزان خواهیم شنید بتوانیم نهایت استفاده را داشته باشیم و در جهت بالا بردن کیفیت زندگی از آنها بهره بگیریم به امید اینکه آیندگان قدم در جای پای این بزرگواران بگذارند و در جهت پیشرفت جمهوری اسلامی قدم های هدفمند بردارند.
  • مسئول محترم سازمان آموزش و پرورش ضمن تبریک برای سمت جدید شما آرزومندیم که موقعیت جدید سرشار از لحظه ی خوب برای شما باشد و بستری باشد برای رسیدن به هدف های زندگیتان. خوشحالیم که مفتخر هستیم که در این مجلس سمت جدید شما را تبریک بگوییم و ورود شما به سازمان جدید را خیر مقدم عرض نماییم.

نون و القلم و ما یسطرون

  • مسئولین محترم آموزش و پرورش از اینکه تمام این سال ها در محیط علمی برای ارتقاء علم و دانش و راهکارهای جدید آموزشی تلاش بی وقفه داشتید تشکر می کنیم. شما جزیی از مجموعه ای هستید که بند جهل را گشوده اید و نور معرفت از فروغ شما دمیده است. اگر بخواهم قلم در دست بگیرم و از دانش و معرفت و صداقت شما بنویسم قطعا قلم عاجز خواهد ماند. حضور شما یادآور ریشه کن شدن جهل و بی سوادی است و نور تعلیم و تربیت را به دنبال دارد.
  • به نام آن خدایی که شعله ی عشق به تدریس و تعلیم و تربیت را در فانوس سینه ی پر مهر آموزگاران، معلمان، دبیران و استادان روشن کرد و ستایش و سپاس، کردگاری را سزاست که بر پیوستگی ذرات، بنیاد هستی نهاد و با پیوند جان ها بوستان زندگی را از علم و دانش و پژوهش بارور ساخت. در محفل ما حضور شما اساتید مایه دلگرمی خواهد بود و امیدوارم خیر مقدم ساده و بی آلایش مارا پذیرا باشید.

گل در بر و می در کف و معشوقه به کام

سلطان جهانم به چنین روز غلام است

 

  • عرض خیر مقدم دارم محضر ارزشمند ریاست محترم آموزش و پرورش و مسئولین محترم این سازمان. امروز در روز پر افتخار معلم جمع شده ایم تا یادی کنیم از عزیزانی که زندگی خود را وقف آموزش و پرورش کردن و امروز در جمع ما نیستند و تشکر و قدردانی کنیم از مسئولین توانا که در این مراسم تشریف فرما شده اند و مراسم ما را پر بار و ماندگار کردند تشکر کنیم. ما امروز در این محفل با مسئولین محترم آموزش و پرورش جمع شده ایم تا یاد و یادآور شهدای هشت سال دفاع مقدس را باشد. امیدوارم به لطف خدا و همت مسّولین عزیز بتوانیم طرح های توسعه نظام آموزشی را راه اندازی کنیم. به تمام عزیزانی که شرکت خود در این جنبش توسعه ای علنی کردند تبریک می گویم. امیدوارم قدم شما پر خیر و برکت باشد و بتوانیم در کنار هم روزهای شادی را سپری کنیم.

با سلام و صلوات بر روح مقاومت و ایثار. هنوز در سرای دل جای عزیزان آموزش و پرورش قرص و محترم است. بسیار پیشرفت کرده است. ای عزیزان جمع شدن شما به مانند تسکین است. سلام و احوالپرسی و کم و کاست های این محفل را به بزرگی خودتان ببخشید.

معلمان و تمام دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت روزها وقت خود را صرف تعلیم و تربیت کردند در اینجا جا دارد تا از زحمات چندین ساله ی این عزیزان قدردانی کنیم

معلمان و تمام دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت روزها وقت خود را صرف تعلیم و تربیت کردند در اینجا جا دارد تا از زحمات چندین ساله ی این عزیزان قدردانی کنیم.با سلام و درود بی کران خدمت تمامی مسئولین اداره آموزش و پرورش خیر مقدم  ما را پذیرا باشید و خوشحالیم که از اندیشه و طرز فکر این عزیز خوشحال شده اید

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی