استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن تشکر از دوستان بابت سورپرایز تبریک تولدم

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۳۵ ب.ظ

هنگامی که پیامی تبریک تولد را از دوستی یا همسر و یا خانواده دریافت می کنیم، دوست داریم بهترین پیام تشکر را در جوابشان ارسال کنیم. یا روز بعد را از اینکه ما را در روز تولد مان با پیام ها و یا تولد گرفتنشان سورپرایز کردند، با همه محبت و عشق به آن ها جواب های زیبایی برای پیام هایشان بدهیم. گاهی هیچ لغت و جمله ای به ذهنمان نمی رسد و از طرفی هم برای چیدن کلمات و جملات وسواس به خرج می دهیم.

دوست داریم، محبت ها را به زیباترین جملات پاسخ گو باشیم ، تا کمی از محبت های آنان را جبران کنیم. 

 از این رو در این متن تعدادی جملات تشکر زیبا و محبت آمیز بابت سورپرایز شدن از تبریک تولد نوشته ایم. امیدوارم برای شما عزیزان قابل استفاده باشد.

*********

دوستان عزیز و مهربانم بابت تبریک های قشنگ تان برای تولدم بسیار ممنونم و به خود می بالم که دوست های دارم به قول شاعر بهتر از برگ درخت و پاک تر از آب روان.

*********

از اینکه روز تولدم را برایم به یاد ماندنی کردید و تبریک پر مهرتان باعث خوشحالی بسیار من شد، ممنون و سپاس گزارم.

*********

عزیزم ، بهترینم ؛ پیام تبریک تولدم بسیار زیبا بود. چه کلمات زیبایی را کنار هم چیده بودی تا جمله ای بی نظیر و زیبا برای تولدم بسازی. من امروز در تولدم، خودم را خوشبخت می دانم که چون تویی در زندگی دارم و شادی خود را با تو تقسیم می کنم.

*********

همسر عزیزم پیام تولدت بی نظیر و غافلگیر کننده بود، با هر واژه ای که نوشته بودی دلم همچون مو های زیبای تو بر باد می رفت.

دوستت دارم و ممنون از بودنت در زندگیم.

*********

دلبرکم، پیام “ تولدت مبارک” مثل دوست دارم های در گوشیت زیبا و دلنشین بود. تولدم با وجود تو هزاران بار مبارک باشد.

*********

پیام تبریک تولد ، زیبا و دلنشین بود ، مثل نگاه های پر مهرت همه چیز های خوب دنیا از آن ساطع می شد. مرسی از بودنت و پیام زیبایت عزیزم.

*********

پیام تبریک تولد تو فقط یک پیام ساده تبریک نبود،

زندگی زیباست

بهاران نزدیک است

نعمت های خداوند بسیار است

عزیزان در دل

و دل عزیزان سراسر از مهر تو

این پیام های بود که از تبریک تولدم خواندم . بابت همه بودن هایت ممنونم.

*********

روز های خوب و حرف های خوب از چیز های است که هیچ گاه از خاطر و ذهن انسان پاک نمی شود.

امروز را برایم با حرف های خوبت ، خوب کردی . ممنون از اینکه تولدم را به یاد داشتی و پیام زیبایت را از من دریغ نکردی.

*********

اکر به من بگویند یکی از زیبا ترین احساس ها چیست، بی شک می گوییم زیبا ترین احساس ، حس با ارزش بودن است. در روز تولدم با پیام سراسر پر مهرت این حس را به من دادی . خوب من ممنونم.ً

*********

همسر بی نظیرم، از اینکه امسال تولدم را با تو بودم و تبریک گفتن تو برای من از هر چیزی زیبا تر و با ارزش بود ، ممنون که هستی .

*********

حضور زیبایت در روز تولدم ، عشق است.

تولدت مبارک گفتند، عشق است.

کیک  تولد فوق العاده ات، عشق است.

تو خود عشقی بهترینم. ممنون از بابت گفتن ها و بابت بودن هایت.

*********

زیباترین جملات در وصف تشکر از دوستان بابت سورپرایز تولد

بعضی از رفاقت ها یادت نمیاد که کی شروع شد، اما همیشه شادی های که با دوستان تجربه می کنی به یادت می ماند. شادمانی من با تو بودن است. دوست خوبم ممنون از پیام های تبریک تولدت.

*********

اگر هر سال روز تولدم حضورت در زندگیم باشد، من از خدای بزرگ دیگر چه می خواهم. جز اینکه صد سال دیگر باشم و تو صد بار به من بگویی تولدت مبارک و هر بار اولین تبریک را از زبان تو بشنوم. ممنونم که بودی و تولدم را تبریک گفتی.

*********

معجزه آب به نام دوستی وجود دارد که مأمن آن قلب ها است. و سخنش آواز پرنده ها

بودنشان بهاران

شادمانی اش موهبت خدا

دوست عزیزم از اینکه با پیام زیبایت تولدم را تبریک گفتی . معجزه دوستی را در مقابل خود دیدم. ممنون از بابت بودنت.

*********

به این دلخوشم که دوستان من دلی به آسمان و گرمای خورشید دارند. پیام های تبریک تان که به دستم رسید به این دلخوشی بسنده می کنم. تا آخر عمر که دوستانم ، مرا دوست دارند. سپاس خدای که دوستانی چون شما را به من عنایت کرد. ممنون از لطف و مهربانی هایتان

*********

دوستان عزیزم مرسی از بابت پیام های تبریک تولدم. بی شک زیبا ترین هدیه ، توجه و محبت شما دوستان خوبم است که همچون همیشه به من روا دانستید. دوستتان دارم و ممنون از پیام های زیبایتان.

*********

خداوندا، به عزیزانی که در این وانفسای زندگی مرا به یاد داشتند و پیام تبریک تولدم را از من دریغ نکردن ، به زندگیشان شور و عشق عنایت فرما. از پیام های بی نظیرتان بی نهایت سپاسگزارم.

*********

یک تبریک ساده تولدت مبارک به اندازه ای مسرت بخش است که لحظه ها را برای مان ماندگار و زیبا می کند. پیام تولدت مبارک شما برایم خیلی زیبا و با ارزش بود. سپاس بی کران مرا بپذیرید.

*********

قبل از تو حتم دارن هیچ کدام از تولد هایم به یاد ماندنی نشد تا اینکه تو آمدی،

با حضورت

هدیه هایت

تبریک گفتن هایت

هر روزم تولدی شد و دوباره از نو‌ متولد شدم. عزیزم بابت تولد و تبریکت ممنونم.

*********

روز تولد من آن روزی نیست که زاده شده ام.

روز تولد من زمانی است که تو را برای اولین بار دیدم.

چشمانت معجزه من شد.

آن روز را به من تبریک بگو ، بهترینم.

*********

امروزم را به یک روز خاص بدل کردی با پیام تبریک تولدت بسیار خوشحال شدم ، ممنونم

*********

جنس تبریکات با هم فرق دارد ، تبریک تولدی که برایم فرستادید به دلم نشست. ممنون از تبریک زیبایتان.

*********

روز تولد هر کس یکی از روز های مهم هر کسی است و کسانی که در این  روز به یاد مان هستند. قطعا آدم های عزیزی هستند و تو دوست مهربانم؛ تویی که به روز تولدم مرا به یاد داشتی ، بی شک از عزیزانم هستی .  

برای پیام تبریکت بسیار ازت ممنون هستم.

*********

چه زیباست حس عزیز بودن برای کسانی که در قلب و جانت هستند. با پیام های تبریک تولد که برای من فرستاده شد، این حس را در من به وجود آورد که عزیزانم ، بودن من برایشان با ارزش است. بابت این حس ممنونم.

*********

تولدم وقتی مبارک می شود که دوستان مهربانم در کنار من باشند. پیام های تبریک تان به دستم رسید و هزاران بار تولدم مبارک شد. ممنون عزیزم.

*********

عزیزم ممنون از بابت تبریک تولدم ، تشکر من به خاطر مرام و معرفت تمام دوستی و عشقی که در قلبم دارم ، نثار دوستانی می کنم، که جز مهربانی و محبت چیزی را نیاموخته اند. دوستان مهربانم ممنونم از بابت اینکه روز تولدم تبریک گفتند. خداوند به شما عشق ، سلامتی و صحت خواهانم.

*********

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم و پیام های عزیزانم را دیدم که چطور با محبت و عشق روز تولدم را تبریک گفته بودند، احساس فوق العاده ای داشتم مثل حس زیبای دوران کودکیم ، همان اندازه خوشحال و همان اندازه هیجان زده .آرزوی بهترین هر را برای شما دارم.

««««««««

تولدم را برایمان رنگین کمانی کردید.

رنگین کمان احساس در آسمان محبت و دوستی برافراشته شد. زمانی که می فهمی دوستانی داری همچون نم باران بهاری که بر گل ها و سبزه ها بوسه می زنند. و از آن پس در افق احساس رنگین کمانی در من ظهور می کند، پیام تبریک تولدم به همان نم باران بهاری بود که در صبح روز تولدم همه زندگیم جریان پیدا کرد، از بودنتان برای بودنتان خدا را هزاران بار شکر می گویم.

*********

خوشحالم در ذهنت هستم کسی که در ذهن باشد ، فراموش نمی شود. پیام تبریک تولدت برایم با ارزش و زیبا بود چرا مه دانستم در ذهنت هستم. بابت تبریک تولدم از تو بی نهایت سپاس گذارم.

*********

“ تولدت مبارک عزیزم” زیبا ترین و دل انگیز ترین شعر جهانم شد. تو ای بهترینم هزاران بار دوستت دارم . ممنونم از همه وجودم.

*********

دوست دارم را از پیام تبریک تولدت بو کشیدم، هزار بار به تو می گویم عزیزم من بیشتر دوستت دارم. هزاران بار با خودت این جمله را تکرار کن که او مرا دوست دارد. بابت تبریک تولدم بی نهایت سپاس گزارم بهترینم.

««««««

زمانی که پیام های تبریک تولدم را فرستادی کاش در کنارم بودی تا در آغوش بگیرمت و صدای تپش قلبم را می شنیدی چگونه حتی با پیامت هم دلم می لرزد.

««««««

دمت گرم با آن تبریک های زیبای که برایم فرستادی.

دلم می خواهد پیام های تبریک تولدی که برایم فرستادی را تنگ در آغوش بگیرم ، بی نهایت مرا شاد کردی .

*********

مثل بارانی که بی مقدمه شروع به باریدن می کند و همه را خوشحال می کند از بارشش

پیام تبریک تولدم از زبان تو به سان همان باریدن باران بی مقدمه بود. تبریک گفتن تولدم را ممنونم.

*********

شنیدن تولدت مبارک از زبان تو لطفی دیگر دارد.

گفتن تو توفیر دارد به همه کسانی که تا به حال تولدم را تبریک گفتند. خوشحالم تولدم را تو تبریک گفتی.

*********

چه زیباست از دوستان یاد شوی

نه اجباریست،

 نه تنهایی ، فقط محبت است که در این میان جملات می دهد و چه زیباست محبت میان ما. دوستان عزیزم از بابت پیام های تبریک تولدم بی نهایت سپاس گزار و قدر دان شما هستم.

*********

حس بی نهایت قشنگیه یه رفیق داشته باشی که پایه ثابت همه لحظه های قشنگته.

دوست داشته باشه، نگرانت شه و روز تولدت اولین نفر بهت بگه تولدت مبارک رفیق . رفیق جان ممنون که هستی .

*********

وقتی یکی بهت پیام تبریک تولد می فرسته ناخودآگاه چهره اش جلو گشت میاد. اگه از به یاد بودنش لبخند زدی بدون که عزیزه واست. از خوندن پیام تبریک تولدی که برایم فرستادی با یادت لبخند زدم. تو مثل خود لبخند زیبا و با ارزشی ممنونم.

*********

دوست عزیزم ممنونم که روز تولدم یادت بود. امیدوارم چشمانت جز زیبایی چیزی نبیند و روزگار پر از امید و زندگی ات سراسر عشق و خدا باشد.

*********

خدای بزرگم، برای دوستان بهتر از جانم آرزوی سلامتی ، نیک روزی و بهروزی دارم و از برکت وجودشان در زندگیم شاکرم. دوستان مهربانم؛ از اینکه در روز تولدم مرا به یاد داشتید ، نمی دلنید تا چه اندازه خوشحال هستم و به خود از بابت چنین دوستانی افتخار می کنم.

*********

زندگی قطعا بهشت است.

زمانی که در روز تولدت کسانی را که دوست داری، به تو از صمیم قلب و با صدای شاد تبریک میلاد گویند. عاشقانه  در پیشگاه خدا برایتان دعای خیر و نیکی می کنم.  

*********

زیبا ترین دیالوگ زندگی من این شد؛

یه چیزی بگم؟

بگو

چشماتو ببند میگم.

خب بگو

تولدت مبارک عشقم.

به همین سادگی برای من بهترین ها را می سازی .

از خداوند آرزو دارم گل لبخند همیشه بر لبانت باشد.

*********

گاهی پیام های را برایت می فرستند که فقط پیام ساده نیست ، همه اشتیاق و شوق همه شعر و شعور در آن پیام دیده می شود. تولدت مبارک فقط یک پیام ساده تبریک تولد ساده نبود، همه شوری بود که در من بود از وجودت. دوستت دارم و از خداوند می خواهم چشمانت همه زیبایی های دنیا را ببیند.

*********

امروز بهترین روز زندگی من شد، اگر به خدا ایمان داری. به خداوند قسم پیام زیبای تولدت مبارکت را دیدم امروز را بهترین روز های عمرم کرد. ممنون از بودنت و از وجود زیبایت.

*********

دوستانی دارم که زیباترین ها لایق آنها است. بابت همه محبت های که در پیام تبریک تولدم فرستادید از شما نهایت تشکر را دارم. از خداوند می خواهم بهترین ها را لایق شما بدانند.

*********

در این دوران کم  پیدا می شود که دوستانی داشته باشی که تو را در همه حال به یاد داشته باشند، دوستانم در این دوران نایابند. من به آنها می بالم و از خداوند برایشان آرزو های زیبا را دارم. دوستان مهربانم از پیام های زیبا تبریک تولدم بسیار خوشحال شدم . ممنون تین شادی را به من هدیه دادید.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی