استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن التماس دعا برای شفای بیمار

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۲۶ ب.ظ

سلامتی و تن سلامت از نعمت های است که در بدو تولد هر انسانی اولین آرزو، آرزوی سلامتی برای اوست. خداوند متعال داناتر و بیناتر و هزاران بار مهربان تر از ما برای ما و عزیزانمان است. خداوند می فرمایید هر گاه خواستید سرنوشت و راه تان به درستی تغییر کند و هر گاه خواسته ای از من دارید، دعا کنید.

خداوند دعا کردن را وسیله ای برای رفع حاجت و برآوردن هر خواسته و آرزو قرار داده است. بسیاری از اندیشمندان معتقد هستند دعای دسته جمعی نیز چنان انرژی از خود ساطع می کند که ناممکنی را ممکن می سازد. دعا برای شفای بیماران در لحظات معنوی دسته جمعی از برکاتی است که حتما شامل حال بیماران خواهد شد.

دیدن عزیزان در بستر بیماری و دیدن رنج و درد آنها احساسات انسان را برانگیخته می کند و کاری جز دعا و نیایش با پرودگار و التماس برای شفای او نداریم. همچنین درخواست و یا التماس دعا از دیگران بابت شفای بیمارمان ناشی از درد داشتن عزیزمان در بیماری است. خواندن خدا و ذکر خداوند موجب شفا و دوای بیماران می شود. امیدوارم هیچ عزیزی را در بستر بیماری نبینیم.

در متن زیر برخی از جملات ناب و زیبای در التماس دعا داشتن نوشته ایم. می توانید از این جمله ها در ایستوری و یا به صورت عکس نوشته روی پروفایل استفاده کنیم و سایه صورت پیام کوتاه برای عزیزان مان بفرستیم. امیدوارم مورد قبول شما عزیزان باشد و جمله انتخابی شما در این متن قرار گرفته باشد.

زیباترین دعاها در وصف شفای بیمار

خداوندا؛ یادت آرام بخش قلب های همه است، به حق حقانیتت و به حق وجود نازنین پیامبر (ص) شفای عاجل بیماران را ده، آمین

»»»»»»

دستانت را به آسمان گیر، خداوند دستان بلند شده به درگاهش را پس نمی زند، از ته دل دعا بخوان شاید دعای تو زودتر مورد قبول پرودگار باشد و شفای مادر عزیزمان را از او بخواه.

»»»»»»»

یا رب؛ تو خود می دانی کاری جز دعا و التماس از درگاهت کاری از دستم بر نمی آید، شفای عزیزم را فقط از تو می خواهم.

»»»»»»

خودت گفتی اگر به بن بست رسیدی فقط دعا کن و من جوابت را خواهم داد

حال امیدی جز خودت ندارم خدایا شفای برادرم را از تو می خوام.

»»»»»»

بار الهی؛ تو خود می دانی تحمل این بیماری برایم گران و سخت است. می ترسم از تمام شدن تحملم، می ترسم از نا امیدی و درد نا شکری بر زبانم باشد، خداوندا؛ به حرمت وجودت قسمت می دهم، شفای عاجل همه بیماران و بیمار ما را هم دهی.

»»»»»»

ای مهربان؛ ای کسی که یادش شفای بیماران است، ای اجلات کننده دعا ها، شفای خواهرم را از خودت می خواهم، نا امیدم نکن ای مهربان ترین مهربان ها.

»»»»»»

خداوندا مرا یاری کن تا درد و رنج عزیزم مرا بیزار و کم طاقت نکند، التماس دعا برای شفای بیمارم را دارم.

««««««««««««

هر زمان که در حضور خداوند، نشسته بر سجاده ات به راز و نیاز پرداختی، به یاد بیاور رنج بیمارانی را که سلامتی را از خداوند می خواهند. از ته دل برای سلامتی شان دعا کن.

«««««««««««««

دعا کردم که خداوند حضور داشته باشد در همه لحظاتت، دعا کردم لباس عافیت را از خداوند هدیه بگیری، دعا کردم و شفای تو و همه بیماران را از خدا خواستم.

«««««««««««««

محروم شدن از نعمت سلامتی برای هر کسی سخت و طاقت فرسا ست، در لحظات سخت زندگیت فقط خدا را به یاد بیاور و از او شفای عاجل بخواه، نا امید نخواهی شد.

»»»»»»

از خدا می خواهم آهنگ زندگیت زین پس شادمانی باشد، برادر مهربانم با همه قلبم برای شفایت به خداوند التماس کردم.

«««««««««««««

هر گاه لب هایتان به خنده باز شد، هر صبح گاه چشمانت را به سلامت گشودی، شفای بیماران را از خدا طلب کن.

«««««««««««««

دوستان مهربانم در لحظات معنویتان رنج بیماران را به یاد بیارید و به خداوند التماس شفای همه بیماران کنید و دایی عزیز مرا هم از دعایتان محروم نکنید.

«««««««««««««

زندگی کردن زیباست اگر دلت خوش باشد و تنت سلامت، دل خوش را برای همه آرزو کنیم و تن سلامت را برای کسانی که رخت بیمای بر تن دارند، خداوندا شفای بیماری به دستان و خواسته توست، عزیزم را از بیماری شفا ده.

«««««««««««««

کس نداند درد ناتوانی را

کس نداند درد و رنج سر بار بودن را

کس نداند درد دل پر و چشمان همیشه به اشک را مگر کسی که تنی بیمار و رنجور داشته باشد. برایم دعا کنید شاید به شرف و حرمت شما خوبان خداوند درد مرا دوایی کند.

»»»»»»

از لطف و کرم خداوند غافل نباشیم که مهربان تر از همه برای توست، خداوند متعال شفای بیماریت را دهد…

««««««««««««««

مدتی است مادر بزرگم لبخند هایش کمتر شده است، مدتی است نای زدن حرف های شیرین را ندارد، از ته دل برای مادر بزرگم دعا کنید تا خداوند به او شفای عاجل دهد.

««««««««««««««

از وقتی عموی نازنینم در بستر بیماری است انگار قلبم کند تر می زند، عمویم، پدر دوم من است. برای شفایش با تمام وجودم به درگاه خداوند التماس می کنم.

««««««««««««««

خاله مهربانم، مهربانی هایش را روی تخت بیماری خوابانده است، نگاهم به سلامتی دوباره عزیزم مانده است تا دوباره سر پا شود و از مهربانی هایش برایم خرج کند، خاله مهربانم از خداوند آرزویی شفای تو را کردم. از همه شما عزیزانم التماس دعا برای شفای خاله م دارم.

««««««««««««««

گاهی درد و رنج بستر بیماری زیاد می شود و دیدن عزیزان در رنج و درد چنان قلب انسان را به درد خواهد آورد که کاری جز خلوت کردن با خداوند و التماس برای شفای او نخواهی داشت. برای مادرم دعا کنید.

»»»»»»

پدرم همیشه در تصوراتم کوهی است، استوار و محکم که هیچگاه مریض نمی شد، هیچگاه ساعتی اضافه در تخت نمی ماند، سخر خیز بود و زحمت کش. حال که او را در بستر بیماری می بینم انگار تمام دنیا برایم قفسی شده است که توان پرواز را ندارم، عزیزانم به خدای بزرگ قسمتان می دهم، هر دم که به سلامت سپری کردی به یاد همه بیماران و به یاد پدرم من باشید، التماس دعا دارم.

«««««««««««««««

عزیزان در لحظات عرفانی و جمع معنویتان التماس دعا دارم برای شفای دوست عزیزم که چندی است در بستر بیماری چشم انتظار دعا شما و شفا از خداوند است.

«««««««««««««««

پا برهنه می روم تا عرش خدا

با چشمانی گریان و صدایی لرزان

پیشگاه خداوند می روم

دست به دامان همه کائنات شده ام

پدرم بیمار است، شفای او را می خواهم، جانم به جانش بسته است.

»»»»»»

مثل کودکی بی خواب و گرسنه شده ام که هر دم چشمش به گریه و نمی داند از چه دردی است که اینگونه بی تاب است. درد از من نیست، درد از درد برادر عزیز تر از جانم است. سخت است دیدن عزیز در بستر بیماری

به حرمت همه عزیزانتان قسم هر گاه بر سجاده عبد نشستید، برای شفای جان و جهانم دعا کنید.

«««««««««»»»»»»

شریک روز های خوب و بدم شریک لحظات تلخ و شیرینم در بستر بیماری است و ای کاش من در بیماریش شریکی بودم تا نیمی از درد او بر شانه من می بود، همسرم از خدا هر دم فقط سلامتی تو را می خواهم. التماس دعا برای شفای بیماری همسرم دارم.

«««««««««««««««

یاران بدانید که دیدن عزیزی در رخت بیماری مرا اینچنین رنجور و کم طاقت کرده است، شفای مرا نخواهید، شفای عزیزم را از خدا التماس کنید که سلامتی او سلامتی من است.

«««««««««««««««

زندگی همین است گاهی خوب و بر وفق مراد و گاهی سخت و دشوار می گذرد. بیماری هم جزئی از زندگی بشر است، به درگاه خداوند بزرگ دعا می کنم که صبر و طاقت، تحمل بیماری را به من دهد تا در آزمون زندگی سر بلند و شاکر به درگاهش باشم.

«««««««««««««««

عمه نازنینم را در بستر بیماری دیدم، من او را همیشه استوار مثل شی زنی به یاد دارم. التماس دعا برای او در بارگاه خدا را دارم دوستان.

«««««««««««««««

پدر بزرگ عزیز تر از جانم چگونه تحمل کنم درد و رنج تو را در بستر بیماری، با تمام وجودم در بارگاه خداوند به سجده می روم برای شفای تو … عزیزانم برای شفای عزیزم التماس دعا دارم.

»»»»»»

خداوند بزرگ آنقدر به بندگانش مهر دارد، هیچ گاه راضی به بیماری و درد کشیدنشان نیست، اما این قانون طبیعت است و فقط دعا چاره ساز است. همه با هم دعا کنیم برای شفای همه بیماران.

«««««««««««««««

دعاهای کوتاه در طلب شفای بیماران

خداوندا؛ به بزرگیت

به ساعات وحی رسولت محمد (ص)

به جای پای ایمان و درستی بندگانت

به ساحت مقدس مردمان پاکت، قسمت می دهم تا شفای عاجل برای عزیز بیمار شده ام بفرستی.

«««««««««««««««

دل ها را امشب به هم پیوند دهیم تا یک دل شود

صدا ها را امشب به هم گره زنیم تا یک صدا شود، یک دل و یک صدا بگوییم؛

اللهم اشف کل مریض

»»»»»»

خدای مهربانم را قسم داده ام تا ریشه بیماری را از وجود نازنینت پاک کند و به زودی رخت سلامتی را بر تن داشته باشی. الهی آمین

««««««««««««««

خدا هیچ مادری را شاهد و نظاره گر دو چیز نکند؛ یک، مرگ فرزند

 دو، مریضی فرزند

دل مادر تکه تکه خواهد شد و روی هر تکه اش انگار کوهی به بزرگ دماوند روی آن می گذارند. برای مادر مرگ هزار بار آسان تر از دیدن رنج فرزند است. شما را به همه مقدسات قسم می دهم برای شفای فرزندم دعا کنید، شاید دعای یکی از شما مورد قبول خداوند شود.

«««««««««««««««

اگر روزی بیایید لباس عافیت بر تن کنم، هیچ گاه لحظاتی را که محتاج دعای دیگران برای شفا بودم را فراموش نمی کنم. هر روزم را برای بیماران دعا می کنم که خداوند ارحم الراحمین است.

»»»»»»

یا رب؛ این جسم فانی را در عبودیت و بندگی تو فدا می کنم که تو صاحبی … تن بیمارم را به خود تو می سپارم که تو مهربان تربن مهربانانی.

««««««««««««««««

خدایا هیچ بچه ای را در بستر بیماری نگه ندار. تن کوچکشان تحمل درد ندارد.

خدایا بچه ها فرشته های هستند که زندگی بدون آنها مثل تیری است که هر دم در قلب مادر و پدرشان فرو می رود، خداوندا شفا ده این فرشتگان زمینی را.

«««««««««««««««««

بیایید امشب برای همه بیماران دعا کنیم

برای مادران و پدرانی که در بستر بیماری هستند

برای خواهران و برادرانی که درد به جانشان ریخته است.

 برای فرزندانی که دیدنشان در بیماری مرگ پدر و مادر را نزدیک از هر زمان می کند.

برای همه

برای همه کسانی که دلشان از درد و رنج مثل دل کودکی نازک شده است.

برای کسانی که از بیماری و رنج اشک در گوشه چشمانشان جا خوش کرده است.

چشم همه آنها به دستان آسمانی شما است که برای دعای شفای آنان برافراشته شده است و بوی خدا می دهد، نفستان. اللهم اسمأ دوا و ذکر شفاء

«««««««««««««««

التماس دعا دارم برای عزیزم برای همه جونم که امروز در بستر بیماری است و من هیچ کاری جز التماس دعا داشتن از شما ندارم.

»»»»»»

مادرم همه عمرش به پرستاری از بچه هایش گذشت، با هر درد و رنج ما چنان درد می کشید که گاهی فکر می کردم دعا هایش مستجاب شده و درد ما به تن و جسم او رفته است. می خواهم برای مادرم مادری کنم. دعا کنم همه درد و رنجش به جانم باشد. خدایا نگذار مادرم در تخت بیماری بماند، التماس دعا دارم.

«««««««««««««««

خداوندا بیماران را شفا ده

و به عزیزانشان صبر و تحمل عنایت فرما

تا در رنج و درد و تحمل مریضی تکیه گاه عزیزشان باشند. خدایا هیچ مریضی را بی ناز نکن و هیچ کسی را در موقع مریضی بی کس نکن، الهی آمین.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته برای شفای مریض + متن

عکس نوشته اللهم اشف کل مریض با متن پروفایل

عکس پروفایل امن یجیب المضطر اذا دعا + عکس نوشته

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی