استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل ارزش خودتو بدون + متن

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

بهترین استاتوس ها و عکس نوشته های فوق العاده زیبا، جملات تصویری امیددهنده و تصویرهای نوشته دار بامعنی با موضوع ارزش خودت را بدان برای پروفایل، طراحی انواع جمله عکسهای آموزنده ی معنادار، مطلب های جالب و بامعنی راجب دانستن ارزشِ خود مخصوص متن پروفایل، تصویرهای معنادار جدید، عکس در کنار متن خوندنی، تصاویر در کنار تکست های ویژه و استیکرهای معنادار با طرح های به روز با عنوان برای خودت ارزش قائل شو، طراحی شده مطابق با سلیقه های شما عزیزان.



ارزش خودتو بدون،

نذار آدما هرجور که دوست دارن باهات رفتار کنن...


عکس پروفایل برای خودت ارزش قائل شو


اینکه خودت چجوری خودت رو دوست داری، به بقیه یاد میده چجوری دوستت داشته باشند.


عکس نوشته برای خودت ارزش قائل شو


یادت باشد تا موقعی که ارزش خودت را ندونی همچنان داری به دیگران تخفیف میدهی.


عکس پروفایل ارزش خودتو بدون


وقتى ارزش خودت رو بفهمى، دیگه به آدمها تخفیف نمیدى...


دانلود عکس برای خودت ارزش قائل شو


دنبال خودت بگرد... در آلبوم های قدیمی، در آینه های ترک خورده، در پنجره های غبار گرفته، حتی در شیشه ماشین های عبوری. خودت را در عکس ها جاودان کن... مدام به چشم هایت خیره شو.... عاشقانه. نباید خودت را فراموش کنی... واقعیت عشق این است که مهم ترین اتفاق زندگی ات خودت باشی ... آن قدر که نگذاری کسی غرورت را له کند.  مجبورت کند تبدیل به آدمی بشوی که نیستی. هیچ کس آن قدر ارزش ندارد که به خاطرش، خودت را فراموش کنی. اگر کسی ترا بخواهد، ویرانت نمی کند تا به دلخواهش دوباره بسازد. در عاشقی همیشه خودخواه باش!


عکس برای خودت ارزش قائل شو


می گفت از یه کوزه ی خالی نمیشه یه لیوان رو پر کرد. شده حال و روز ما. وارد زندگی کسایی میشیم یا حتی کسایی رو وارد زندگیمون میکنیم که پوچن . انتظار داریم نیاز ما رو برطرف کنن ، تکیه گاه باشن! برادر من خواهر من خااااالیه خالی نمیشه نکن با خودت اینکارارو . البته یه طرف دیگه هم میشه بهش نگاه کرد . همیشه دلم میخواست به کمک کنم اما همیشه هم شکست می خوردم. چرا ؟ چون خالی بودم :) الان هم خالی هستم اما تلاشم رو می کنم. اگه عزیزانت برات ارزش دارن اول باید خودت برای خودت ارزشمند باشی.


*****************


هـیـشــکـی انـدازه خــودت ارزش نــداره تــا مـیــتـونـی خــود خــواه بــاش.


عکس برای خودت ارزش قائل شو


من نه منتظر پی امتم نه منتظر خودت، پس توام نباش! اگه من برات ارزش قائل نبودم پس توام نباید میبودی خب؟ اگرم بودی پس از این به بعد نباش! من نیستم دیگه، توام نباش دوست عزیز:]


عکس متن دار برای خودت ارزش قائل شو


دوست خوبم حرفای مردم روی زندگیت تاثیر نداره، اما ذهنیت خودت چرا؛ انقد حرفای بی ارزش اطرافیانت رو چاقو نکن، نزن به خودت... آخه ها و نمیشه رو بریز دور نتایجی میگیری که باور نکردنیه...


*****************


همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران غفلت‌ها به ما دهد. کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آن‌ها علاقه و نیاز داری. مراقبشان باش… به خودت این فرصت را بده تا بگویی: مرا ببخش، متاسفم، خواهش می‌کنم، ممنونم و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن. به همه‌ی آنهایی که دوستشان داری بگو چقدر برایت ارزش دارند.


عکس ارزش خودتو بدون


بـــانـــوی سرزمینم ارزش خودت را بدان... بدان ک تو قرار است شیرین... لیلی.. .پرنسس... تمام هستی یک مرد باشی قرار است چشمانت گرما بخش مردی باشد قرار است آغوشت لطیف ترین جایگاه مردی باشد قرار است موهایت نوازش گر بی خوابی های مردی باشد قرار است شخصیت اوج غرور مردی باشد پــــــــــــــــــــــس لطفا مراقب خودت باش...


*****************


تنها کسی که ارزش رقابت را دارد خودت هستی پس تنها با خودت رقابت کن! و سعی کن هر روز فقط اندکی بهتر از دیروز باشی... تغییر کوچک روزانه در طی یک سال اثر زیادی دارد.


*****************


گاهی بی توجه باش! به تمام آدم های سمیِ اطرافت... همان هایی که از موفقیت ‌چیزی نمی دانند، و تو را از تلاش منع می کنند این ها را نادیده بگیر... راهت را ادامه بده گام هایت را محکم تر بردار خدا باتوجه به ظرفیت و توان تو، در دلت آرزو، و در سرت، هدف می گذارد... حتما لیاقتش را داشته ای...! در مواجهه با این آدم ها، خودت را به نشنیدن بزن ارزشِ تو خیلی بیشتـر از این حرف هاست... باورکن؛ هیچ چیز برای تو غیـــر ممکن نیست...!


 تصاویر ارزش خودتو بدون


با ارزش باش... با ارزش زندگی کن... برای خودت خط هایی داشته باش! روی بعضی چیزها زیر بعضی چیزها و دور بعضی چیزها خط قرمز هایی خط سبزهایی و خطوطی، زرد... دور بعضی آدمها را خط بکش، قررررررمز... آنها که همیشه سهمی از حس خوبت را به تاراج می‌برند. حسودها را... خودبین ها را... و مهم‌تر از همه آنها که همیشه بتو دروغ گفتند! زیر بعضی ها را خط زرد بکش. آدمهایی که تکلیفت را با آنها نمی‌دانی! مثل فصلها رنگ عوض میکنند و اعتباری نیست نه به تحسین و نه به تکذیبشان.


عکس متن دار ارزش خودتو بدون


بانو برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ.... چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی؟.... کسی که باعث گریه ات میشود را از زندگیت پاک کن... بانو به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن... بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی.... بانو تو زیباترینی... همیشه با این باور زندگی کن... خودت را فراموش نکن... شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد... اما به یاد داشته باش ، کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند...


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی