استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته شهر شلوغ + متن

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

بهترین تصویرهای نوشته دار ناب، مطلب هایی با نکته های زیبا با عنوان شلوغی شهر واسه پروفایل، عکسهای تیکه دار غمگین، تصویرهای خاص عاشقانه با موضوع شهر شلوغ واسه متن پروفایل، تکستهای فاز سنگین، جملات تصویری با طرح های قشنگ و جمله عکسهای معنادار امروزی راجع به شلوغ بودن شهر، طراحی شده به صورت مخصوص برای شما عزیزان.


عکس متن دار شهر شلوغ


عکس متن دار شهر شلوغ


یک نفر همره باد … آن یکی همسفر شعر و شمیم… یک نفر خسته از این دغدغه ها ، آن یکی منتظر بوی نسیم… همه هستیم در این شهر شلوغ، این کفایت که همه یاد همیم…!!!

تصاویر شهر شلوغ

در شهرِ شلوغِ ما تماشا دارد، تنهاییِ دسته جمعیِ آدم‌ها...

"میلاد عرفان پور"

عکس شهر شلوغ

تو این شهر شلوغ همه با من غریبن:)

عکس پروفایل شهر شلوغ

توی این شهر شلوغ تو گم شده ای

یا من پیدا نمیشم

تصویرنوشته شهر شلوغ

شهر شلوغ است گوشه ای ایستاده ام تماشای ادمها همه در حال فرارند انگار دلها مرده است باد عاطفه را برده است گرد و غبارشهر را شسته است مرگ شهر را خورده است کیست که باور کند در خوابم کمی بی تابم ایستاده ام شب بیاید شبم دور است شبم کور است خورشید آنجا در حال غروب است زمین لرز است کمی لرزان شلوغ است کمی ترسان میروم آن سو تر دور میشوم از این شهر شهر شلوغ است رد میشوم

********************

به ناشناس ترین شیوه ی ممکن.. رد میشویم از شلوغ ترین پیاده روی شهر چشم هایمان اما شبیه دو آشنای قدیمی برای رسیدن به هم جمعیت را کنار میزنند ما با هم نسبتی عجیب داریم شاید بودن از نوادگان زن و مردی که قرن ها پیش یک گوشه ی کشتی نوح وقتی باران چشم های دنیا را گرفته بود هم دیگر را بوسیده باشند!

"مهسان احمدپور"

********************

حالم گرفته ازین شهر شلوغ با آدم هایی که همچون هوایش ناپایدارند! گاه انقد پاک که باورم نمیشود! گاه انقد آلوده که نفسم میگیره!

********************

من عادت کرده ام هر صبــح... قبل از باز شدن چشمانم دوستت داشته باشم و برایم مهم نباشد که تو در کجای این شهر شلوغ به فراموش کردنم مشغولی...

********************

توی این شهر شلوغ یک آشنا کنارم نیس، حتی یک سر پناه واسه قلب بی قرارم نیس. نمیتونم باشم از غصه ها جدا، تو منو تنها نذار، ای خدااااااا.

********************

با من گله کردی که چرا شهر شلوغ است؟ از باد بپرس، بوی ترا برده در این شهر خیال باطل

********************

مهرِ پاییز کجا بود در این شهر شلوغ؟ چار فصل دلِ من در خطرِ بی مهری ست


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی