استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تبریک روز تعاون برای پروفایل

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

آماده سازی و طراحی مجموعه مطالب تصویری سفارشی به مناسبت 13 شهریور با عنوان تبریک روز تعاون، دانلود عکس متن دار جدید و بسیار زیبا، استیکرهای شیک و تصویرهای مناسبتی ویژه، عکس با متن ناب و عالی در مورد سیزدهم شهریورماه روز تعاون مخصوص پروفایل، انواع تصاویر همراه با تکست های به روز درخواستی راجب روز تعاون مبارک برای پروفایل، تهیه شده در این سایت.


با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعی،

گره های بسیاری از کارآفرینی و اشتغال گشوده می شود.

روز تعاون را گرامی می داریم...



آموزه ها، دستورها و تأکیدهای دین مبین اسلام بر کمک به هم نوعان، همکاری در کارهای نیک و یاری رساندن به نیازمندان است. مسائلی چون وقف، صدقه، قرض الحسنه و زکات، از این تأکید فراوان، نشان دارد. در این میان، انسان در مسیر کمال خود ناچار از حیات اجتماعی و تعاون است قرآن کریم نیز به این حقیقت اشاره می کند: «ما خود معاش و روزی آنها را در حیات دنیا تقسیم کرده ایم و بعضی را بر بعضی برتری داده ایم تا بعضی از مردم، بعضی دیگر را به خدمت گیرند».13 شهریور روز تعاون گرامی باد.



«وَ تَعاوَنُوا عَلَی البِّرِّ وَ التَّقوَی»  « و (همواره) در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید. و (هرگز) در راه گناه و تعدی همکاری ننمایید.» سوره مبارکه مائده [3]

روز تعاون و همکاری گرامی باد...


**************************


13 شهریور در ایران روز تعاون نامگذاری شده است.
در جهان امروز، برای کسب توفیق در کلیه مسائل اقتصادی و فرهنگی باید همکاری باشد تا بتوان به مقاصد عالی دست یافت. به منظور ایجاد این همکاری، در اصل۴۴ قانون اساسی، بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، مطرح و شرح و تفصیل آن در ۱۳ شهریور ۱۳۷۰، به تصویب مجلس رسید. در این راستا، وزارت تعاون به منظور اعمال نظارت دولت و حمایت و پشتیبانی از بخش تعاونی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۷۰ تشکیل گردید.


**************************

تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی دارد. بدیهی است با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و هم دلی در جامعه حاکم و ابتکارها و نوآوری ها شکوفا می شود.


**************************

"این احساسی که در ملت ما پیدا شده است که باید تعاون کند باید اعانت کند .این از برکات انقلاب است ."امام خمینی (ره )
"تعاونیها وسیع ترین شبکه اشتراک و دخالت حقیقی مردم در کارهاست ."(مقام معظم رهبری )



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی