استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تبریک روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی برای پروفایل

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

دانلود و معرفی جدیدترین عکس و تصویرنوشته های مناسبتی جدید و خیلی زیبا با موضوع سیزدهم شهریورماه روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی، تصاویر متن دار جالب، جملات تصویری به روز  و جمله عکس های دیده نشده، مطالب و جمله های خواندنی قشنگ با عنوان تبریک روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی واسه متن پروفایل، استیکرها و جمله های ناب، عکس با متن دیده نشده خوشگل، تصاویر دیدنی، تکست های عالی و استاتوس های محشر راجع به 13 شهریور روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی مبارک باد... ، تهیه شده مخصوص سفارشات شما عزیزان فقط در همین سایت. با ما همراه باشید...


ابوریحان بیرونی

دانشمند و ریاضی دان، ستاره شناس، تقویم شناس،

انسان شناس، هند شناس،

تاریخ نگار برجسته ی خوارزمی ایرانی

و همه چیز دان در سده چهارم و پنجم هجری است.

روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی گرامی باد...



روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی، ریاضیدان، ستاره‌شناس، تقویم‌شناس، انسان‌شناس و دانشمند بزرگ ایران گرامی باد.




سیزدهم شهریورماه، روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی است. ابوریحان محمد بن احمد بیرونی از دانشمندان بزرگ ایران در علوم حکمت و اخترشناسی و ریاضیات و تاریخ و جغرافیا - در سال 362 هجری قمری در اطراف خوارزم متولد شد و به این خاطر به بیرونی یعنی خارج از خوارزم معروف شده است. ابوریحان بیرونی در سال 440 هجری قمری در سن 78 سالگی در شهر غزنین از دنیا رفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.



ابوریحان بیرونی را بزرگ‌ترین دانشمند مسلمان و یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان ایرانی در همه اعصار می‌دانند. همین‌طور او را پدر علم انسان‌شناسی و هندشناسی نیز می‌دانند.




نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی