استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تابستون یعنی برای پروفایل

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ

دانلود تصویرنوشته های جدید و خیلی خاص و تصاویر متن دار جالب، جملات تصویری به روز و یادداشت های شیک و شاد با موضوع معنی فصل تابستان ، معرفی انواع مختلف عکس تکست دار خیلی زیبای فانتزی جالب و مطالب شادی آور با عنوان تابستان یعنی، وصف فصل تابستان مخصوص پست های اینستاگرام و برای پروفایل تلگرام، استیکرهای ناب، عکس در کنار متن خیلی خاص و قشنگ و دیده نشده ، تصاویر باحال و خوشگل همراه با تکست های کوتاه و جمله های قشنگ، عکسهای بامعنی عالی راجع به معنی تابستون ، طراحی شده طبق سلایق و خواسته های کاربران گرامی و خوش سلیقه فقط و فقط در همین سایت در سال 1396. با ما همراه باشید...


#تابستون یعنی

صدای یخ تو لیوان شربت

یعنی پیاده روی تو عصرهای کِش دار

یعنی هندونه تو بعدازظهر داغ مرداد

یعنی خوابیدن رو پشت بوم

یعنی بیدار شدن زیر آسمون...


******************


تابستون یعنی هندونه یا هندونه یعنی تابستون؟!


******************


عزیزم! تابستان یعنی خود خود تو!تابستان یعنی خم شدن روی کاسه ی هندوانه و آویزان شدن آبش از لب و لوچه تا روی زمین و یخ کردن پاهای لخت و عور:) یعنی لم داده روی مبل جلوی کولر شبهایت را به صبح رساندن!یعنی کتاب خواندن،یعنی نقاشی کشیدن،یعنی آهنگ شنیدن...


******************


بهار هم دارد می رود...
تابستان یعنی
آشتی دوباره ی دست های تو با طبیعت!
مگر سر جنگ داری بانو؟!
هر سال با تیر می آیی...!


******************


تابستان یعنی هوای گرم، یعنی روشن شدن کولرها و پنکه‌ها، یعنی تفریح و استراحت، یعنی تعطیلی مدرسه‌ها، یعنی سفر و... تابستان یعنی گذراندن روزهای طولانی زیر آفتاب داغ. انگار روزهای طولانی تابستان با بقیه روزها و ماه‌ها فرق دارد؛ نه فقط برای دانش‌آموزان که برای تمام افراد، همه آنهایی که برای سه ماه تابستان برنامه‌های متفاوتی طرح می‌کنند و می‌خواهند این فصل را به شکل دیگری بگذرانند.

تابستان برای دانش‌آموزان اما رنگ و بوی دیگری دارد؛ آنها تابستان را طور دیگری معنا می‌کنند و می‌دانند تابستان یعنی تعطیلی درس و مدرسه، یعنی فراغت و بیکاری حالا در این روزهای تعطیل چکار باید کرد؟ این اولین پرسشی است که معمولا به ذهن پدرها، مادرها و بچه‌ها می‌رسد، پس از آن هم گاهی تمام اعضای خانواده همراه با هم بدرستی برای گذراندن یک تابستان پربار برنامه‌ریزی می‌کنند و متاسفانه گاهی هم سه ماه تعطیلات تابستان به بطالت می‌گذرد.

در حالی که مسلما با داشتن یک برنامه دقیق و حساب‌شده می‌توان به بهترین شکل ممکن از این روزهای تعطیل استفاده کرد، البته برنامه‌ریزی و استفاده کردن از روزهای تعطیل تابستان به هیچ وجه به معنای ثبت‌نام در ده‌ها کلاس درسی مختلف یا شرکت در چندین و چند کلاس‌ ورزشی متفاوت نیست، بلکه همه چیز باید در کنار هم، بدرستی و به میزان مشخص در نظر گرفته شود؛ همان‌قدر که ورزش و تقویت درس‌ها مهم است، استراحت و تفریح هم می‌تواند در بهبود عملکرد دانش‌آموزان تاثیر بگذارد.


******************


تابستان یعنی باید برویم ”تاب” و طاقت از دست رفته ایمان را از زندگی باز ”ستانیم”


برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی