استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار موی چتری با جملات کوتاه

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

تصاویر بی نظیر دخترونه فانتزی به روز، جمله عکسهای باحال عاشقانه با موضوع چتری کوتاه کردن مو مخصوص متن پروفایل، عکس های کارتونی جذاب با عنوان دختر موچتری برای پروفایل، تصاویر طنز در کنار استاتوس های خنده دار، تصاویر متنوع شاد با تکست های جالب راجع به موی چتری..، آماده سازی انواع عکس ها در این سایت.


عکس پروفایل موهای چتری


الهی نابود شین که موهاتونا چتری کوتاه می کنین بهتون میاد،

من یه بار چتری کوتاه کردم شبیه اسبای کالسکه شده بودم :(


تصاویر موی چتری


موهای چتری ات کافیست؛

برای روزی که بی هوا باران ببارد و؛

ما وسط خیابان باشیم...


***********************


گاهی فکر میکنم تو فقط زیبا نبودی! خب... اگر فقط زیبا بودی لااقل دلم کمی تقلا میکرد! مردانگی به خرج میداد؛ دست و پایی میزد! لااقل اینطور از خود بی خود نمی شد! دردت به جانم! بگذار امروز برایت بگویم که، حضرتعالی؛ جذاب تشریف داشتید! آن هم کمی زیادی! مشکل اصلا همین بود، با آن موهای چتری لعنتی! آن لبخند لامصب! چشم های مصیبت! و البته آن لبهای خاک بر سری ات! از راه که هیچ، از بی راه هم به در شدیم رفت پی کارش! حالا هم نخند ما که مشتری دائم شماییم دوستت دارم امروزمان را محبت کنید رفع زحمت کنیم!

***********************

خواب، وقتی نیستی کابوس مادرزادی است / این نبودن در دلم افسوس مادر زادی است / موی چتری صاف باشد میشود تهران-شمال / موی‌ دور‌ از شانه ات چالوس مادرزادی است / هر سفارت خانه ای جاسوس دارد در خودش / قلب، احساسی ترین جاسوس مادرزادی است / دختر قدیسه باور کن نگاهم هیز نیست / مردمک در چشم من ناقوس مادرزادی است / از همان روز تولد مبتلا بودم به عشق / عشق بی درمان ترین ویروس مادر زادی است / کفر نعمت، عین نافرمانی از حکم خداست / لب خداداد است یعنی، بوسه مادرزادی است!

***********************

موی چتری:
 چتری نیز تا حد زیادی چهره را جوان نشان می دهد. چون چین و چروک های پیشانی را مخفی کرده و چشم ها را مورد توجه قرار می دهد. راه حل شما چتری های با ضخامت متوسط می باشد. چتری های ضخیم صورت را گردتر و چاق تر نشان می دهد.


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی