استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار از فرش به عرش رسیدن با جملات کوتاه

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دانلود تصویرهای نوشته دار جدید و یادداشت های تصویری معنوی با موضوع از فرش به عرش آمدن برای پروفایل، عکسهای آموزنده با عنوان از فرش به عرش رسیدم مخصوص متن پروفایل و پست اینستاگرامی، به روزترین استاتوس های عالی با نکته های زیبا، تصاویر همراه با تکست های خواندنی، عکس های تکست دار معنی دار و مطالب و جمله های به روز و قشنگ راجع به از فرش به عرش رسیدن طراحی به صورت ویژه واسه خواسته های شما.


قبول داری که...

گر خدا خواهد همی از فرش

کشد به عرش دمی...


*************************


توصیف قشنگی است در این عالم هستی. تـو عـرش بَرینی و مـن از فرش زمـینم. آواره نه! در حسرت دیـدار تـو بی شک.. ویـرانه ی ویـرانه ی. ویـرانه تـریـنـم...

*************************

آری از پشت کوه آمده ام... چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت، حرام خورد؟! برای عشق خیانت کرد برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم می گویند: از پشت کوه آمده! ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگ ها باشد، تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ!

*************************

ای حاصل جمع پری و کژدم و ماهی! / یک نیمه طرب زایی و یک نیمه تباهی! / گیسوی تو تعبیر هزاران شب بغداد... چون خواب شب بازپسین، نامتناهی! / گیسوی بلافاصله از کفر و یقین ات / هم فرش شیاطین شده هم عرش الهی! / در سایه ی هر پلک تو جمع اند خدایان/ نزدیک ترین راه رسیدن به سیاهی! / دل سنگی از آن دست که کشکول دراویش/  دل خواهی از آن روی که آیینه ی شاهی / پاییز مجسّم شده! سرخ است دلم باز / این سیب می افتد.. چه بخواهی.. چه نخواهی..

*************************

بزرگی میگفت: زنده بودن حرکتی است افقی، از گهواره تا گور.... اما زندگی کردن حرکتی است عمودی، از فرش تا عرش.... زندگی یک تداوم بی نهایت اکنون هاست... ماموریت ما در زندگی "بی مشکل زیستن " نیست، " با انگیزه زیستن " است... " سلطان دلها " باش، اما دل نشکن... پله بساز، اما از کسی بالا نرو... دورت را شلوغ کن، اما در شلوغی ها خودت را گم نکن.... "طلا " باش، اما خاکی

*************************

حیف از نقش خیالی که توهم شده است/ فرش تا عرش لگد خورده ی مردم شده است / زندگی عالی عالی ست،ولی در این بین/ حال من مثل درختی ست که هیزم شده است ! در خودم حل شدم و کم شدم و دم نزدم/ تا نگویند که محتاج ترحم شده است / عشق، انگشتر اعجاز سلیمان نبی ست/ که در این زندگی بی هیجان گم شده است ! در پی ام آمده ای، بیست و اندی سال است/ زندگی! فکر کنم سوء تفاهم شده است !
"سعید توکلی"

*************************

این معجزه‌ی توئه ️ که اگر روی فرش هم باشم تو با یک لبخند ️منو به عـرش میبری دوستت دارم همدم من

*************************

از فرش تا عرش...شما با خدا فقط یک گام فاصله دارید...

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی