استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات کوتاه و زیبا درباره قوی بودن در زندگی

شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

قوی باش، قوی زندگی کن و قدرتمند شو! زندگی کوتاهه پس مثل یک آدم قوی فرصت زندگی رو به اتمام برسون. خیلی ها انتخاب شون ضعیف بودنه، اونها ضعف رو انتخاب میکنن اما از این خبر ندارن که در انتهای مسیر زندگی چیزی جز حسرت براشون باقی نخواهد موند. اگه نمیخوای این اتفاق برای تو بیفته، پس قدرت و قوی بودن رو انتخاب کن.

در این مطلب متن ها و جملات زیبایی در مورد قوی بودن در زندگی قرار دادیم که شما رو دعوت به خوندن این متن ها میکنیم. همراه ما باشید.

متن در مورد قوی بودن در زندگی

توی زندگیت قوی بمون، قوی زندگی کن و قوی ادامه بده. بذار همه اونایی که میخواستن زمین خوردنت رو ببینن و خوشحال بشن، با دیدن موفقیت هات زجر بکشن. چرا بخوای ضعیف باشی؟ چرا بخوای نقش یه آدم مظلوم که همه حتی دنیا بهش ظلم میکنن رو بازی کنی؟ تو به این دنیا نیومدی که ضعیف و مظلوم باشی، تو به این دنیا اومدی تا دنیا رو تجربه کنی و این فقط با قوی بودنته که امکان پذیره. پس از همین الان با خودت بگو من یه انسان قوی هستم و قوی بودنم رو به زودی در موفقیت هایی که در زندگیم کسب میکنم به رخ همه میکشم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

یه انسان قوی باش، یه انسان که فقط به خودش و توانایی هاش تکیه میکنه، یکی که منتظر نیست بقیه دستش رو بگیرن، منتظر نیست بقیه کارش رو راه بندازن، اون خودش کارش رو راه میندازه و مسیرش رو هموار میکنه. یه آدم قوی باش تا همه برای کمک گرفتن به سراغ اون بیان نه یه آدمی که مدام برای کمک دستش رو به سمت بقیه دراز میکنه و طلب یاری میکنه. جوری زندگی کن که وقتی به انتهای مسیر رسیدی و به پشت سر نگاه کردی قدرتمندی هات به یادت بیاد و به خودت افتخار کنی نه اینکه با نگاه کردن به پشت سرت فقط ضعف هات رو به خاطر بیاری و بابت شون از اینکه چرا قوی نبودی شرمنده بشی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

اگه میخوای در آینده شرمنده خودت نباشی، اگه میخوای وجدان راحتی در برابر خودت و دِینی که به زندگیت داری داشته باشی پس قوی باش و قوی بمون و حتی در برابر سخت ترین چالش ها هم کوتاهه نیاف. اشکالی نداره، شکست بخور، زمین بخور اما دوباره حرکت کن، دوباره شروع کن و به دنیا بفهمون اگه اون سرسخته، تو سرسخت تری چون هیچ جوره کوتاه نمیای و تا حق خودت رو از زندگی نگیری سر جات نمیشینی. باور کن که اینجوری زندگی قشنگ تره، وقتی که نقش یک انسان قوی رو در زندگی بازی کنی، زندگی شیرین تر از اون چیزی میشه که تصورش رو داری.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قوی باش و قوی زندگی کن. خیلی ها میخوان زمین خوردنت رو ببینن، خیلی ها میخوان شکستت رو ببینن اما آیا میخوای اجازه بدی به خواسته شون برسن؟ یعنی این اجازه رو میدی که خواسته های خودت رو نادیده بگیری تا اون ها خواسته شون برآورده بشه؟ اگه نه پس پاشو و قوی بودن رو با خودت تمرین کن. خواسته هات هر چقدر که بزرگن در مسیرشون قرار بگیر و قدم به قدم بهشون نزدیک و نزدیک تر شو. بذار تموم اون کسایی که آرزوی شکست و زمین خوردنت رو دارن، این آرزو رو با خودشون به گور ببرن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تو تا وقتی که باور ضعیف بودن، یه آدم سست و بی اراده بودن رو نداشته باشی تبدیل به چنین آدمی نمیشی. همه چیز به باورهای تو بستگی داره! پس حالا که باورهاتن که نقش اصلی رو توی زندگیت بازی میکنن نقش یه آدم قوی رو بازی کن، نقش یه آدمی که قدرت زیادی داره و باورهایی در همین زمینه هم در ذهنت شکل بده و به اونها دامن بزن. وقتی که نقش یه آدم قوی رو بازی کردی و باورهای قدرتمندانه در وجودت شکل دادی، کم کم واقعا تبدیل به یه آدم قوی میشی، آدمی که قدرت زیادی داره و میتونه توی این دنیا به بسیاری از خواسته هاش جامه عمل بپوشونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

هر بار که خواستی ضعیف باشی و کاری نکنی به این فکر کن که چرا هنوز خدا تو رو زنده نگه داشته؟ چرا هنوز بهت این اجازه رو داده که توی این دنیا بمونی و نفس بکشی؟! به اینا فکر کن تا به این نتیجه برسی که خدا هنوز ازت قطع امید نکرده پس تو هم نباید از خودت ناامید بشی. وقتی خدا ازت ناامید نشده، پس چرا خودت از خودت ناامید بشی و توی دنیایی که هنوز فرصت هست درجا بزنی و دیگه ادامه ندی؟

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

زندگی قشنگی هایی داره که فقط وقتی قوی بودی، وقتی قدرتمند بودی، وقتی قدرت رو در وجودت احساس کردی اون قشنگی ها رو میبینی، قشنگی هایی که نظیر ندارن. دنیا بسته به افکار آدما روی خودش رو به اونها نشون میده و تویی که افکاری قدرتمندانه داری خوش ترین و بهترین روی دنیا نصیبت خواهد شد. پس حالا که این رو میدونی سعی کن قدرتمند باشی و قدرتمندانه فکر کنی تا یک زندگی سراسر خوشی و زیبایی رو تجربه کنی، خوشی ها و زیبایی هایی که فقط و فقط مخصوص خودتن و دنیا اونا رو حق تو میدونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

وقتی باور کنی ضعیفی، دنیا، آدماش و تموم کائنات این باورت رو تصدیق میکنن و کاری میکنن که ضعیف تر از همیشه ات بشی. اما وقتی که قوی باشی، همون دنیا و آدماش و تموم کائنات مشغول به کار میشن تا به تو حس قدرت بیشتری بدن و بهت نشون بدن که تو واقعا قوی هستی و واقعا قدرتی بی نظیر در چنته داری. خودت هستی که انتخاب میکنی ضعیف باشی یا قوی و هیچ کدوم از مواردی که گفته شد مثل همون دنیا و آدما و کائنات توی ضعیف یا قدرتمند بودن تو نقشی ندارن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قدرته که زندگی رو زیباتر میکنه. کدوم آدم ضعیفی رو دیدی که از زندگیش لذت ببره؟ کدوم آدم ضعیفی رو دیدی که از زندگیش رضایت داشته باشه؟ همه آدمای ضعیف مجبور به زجر کشیدن هستن، مجبور به تحمل درد و رنجی هستن که خودشون برای خودشون به ارمغان آوردن. آدما فکر میکنن اگه ضعیف باشن راحت میشن اما نمیدونن محکوم به زجر و عذاب کشیدن هستن. اگه از نظرت مسیر قدرت زجر آوره، اینو بودن که ضعیف بودن به مراتب زجر آورتره پس با خودت بگو اگه من قراره زجر بکشم، چرا زجری که در مسیر قدرت هست رو به جون نخرم؟ زجری که منو در نهایت به طعم شیرین زندگی و روی خوش دنیا میرسونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

اگه هنوز زنده ای پس باید برای زندگیت تلاش کنی. بیخودی نگو از ما دیگه تموم شده، ما دیگه فرصتی نداریم، ما به انتهای راه رسیدیم و شکست خوردیم. تو اگه شکست میخوردی و خدا این رو می پذیرفت همون لحظه جونت رو میگرفت و از این دنیا میبردت. آدمایی که هنوز توی این دنیا زنده اند یعنی هنوز رسالتی بر عهده دارن که باید انجام بدن. پس زمان رو الکی از دست نده و از جات برای رسالتت برخیز. قوی باش و با قدرت به سمتش حرکت کن! حتی اگه شکست خوردی، حتی اگه زمین خوردی یا هر چیزی شبیه به اینها، باز به خودت یادآوری کن که من هنوز زنده ام پس یعنی هنوز رسالتی بر عهده من هست و هنوز خدا فرصت داده پس باید از فرصت استفاده کنم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قوی بودن یه انتخابه، تو میتونی انتخاب کنی که قوی باشی و مثل یه آدم قدرتمند زندگی کنی. ضعیف بودن هم یه انتخابه یعنی تو میتونی انتخاب کنی که ضعیف باشی و در ظلم و ستمی که دنیا و کائنات بهت دارن زندگی بگذرونی. کدوم رو انتخاب میکنی؟ قوی بودن یا ضعیف بودن؟ قوی بودن رو که انتخاب کنی دنیا و کائنات و حتی آدم ها تبدیل به ابزاری میشن تا به واسطه اونها به موفقیت های زیادی برسی اما اگه ضعیف بودن رو انتخاب کنی این خودت هستی که تبدیل به یک ابزار میشی، ابزاری برای آدما تا ازت استفاده کنند و به موفقیت هایی که میخوان برسن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

سعی کن قوی باشی، نه بگو باید و نه بگو حتما اما به جاش بگو سعی میکنم قوی باشم. زیباترین حالت انسان های قدرتمند اینه که باید و حتما توی کارهاشون ندارن چون میدونن هیچکس از آینده خبر نداره و اگه توی کارهاشون باید و حتما بیارن ممکنه شکست بخورن و همین روی اعتماد به نفسشون تاثیر منفی میذاره. اونها میگن سعیم رو میکنم و واقعا با تمام وجود در مسیر خواسته شون تلاش میکنن. پس اگه میخوای قدرتمند باشی نگو باید به خواسته ام برسم یا حتما خواسته ام رو به واقعیت تبدیل میکنم، بگو تمام سعیم رو میکنم تا خواسته ام رو برآورده کنم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدا به واسطه قدرت هایی که به تمام ما آدمها داده، اینکه قدرتمند باشیم یا ضعیف رو به اختیار خودمون گذاشته. یکی از قدرتها و توانایی هاش استفاده میکنه و تبدیل به شخصی قوی میشه اما یکی هم هیچکدوم از توانایی هاش رو جدی نمیگیره و به همین خاطر در ضعف و ناتوانی گیر میکنه. اگر دچار ضعف در زندگیت هستی، خدا رو مقصر ندون، اون امکاناتش رو بهت داده تا قوی بشی بلکه این خودت هستی که از امکانات استفاده نمیکنی. امکانات تو همون قدرت تفکر و اندیشه ات، قدرت تحلیل و بررسی ات و قدرت انتخاب و تصمیمی گیریت هستند که تو باید از اونها به نحو احسنت برای داشتن یک زندگی فوق العاده استفاده کنی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

میخوای زندگیت قشنگ بشه؟ میخوای تموم اون چیزایی که توی ذهنت اونها رو لیاقت خودت از این دنیا میدونی محقق بشن؟ پس مثل یک آدم قوی تلاش کن. آدم قوی وقتی خواسته ای داره اول از همه بررسی میکنه تا ببینه با خواسته اش چقدر فاصله داره، بعد امکاناتش رو میسنجه که چه امکاناتی برای رسیدن به خواسته اش نیاز داره و بعد از اونها هم مسیری برای حرکت به سمت خواسته اش انتخاب میکنه و در اون مسیر قدم میذاره. اگه میخوای زندگیت قشنگ بشه و به تموم خواسته هات برسی پس سبک زندگیت رو به مانند سبک زندگی یک انسان قوی مبدل کن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

انسان قوی شکست هم میخوره، انسان قوی زمین هم میخوره، انسان قوی ممکنه بارها در یک کار دچار اشتباه بشه اما انسان قوی هیچ وقت کوتاه نمیاد. برداشتی که آدما از انسان های قوی دارن اینه که اونها بدون هیچ اشتباهی مسیر موفقیت رو طی میکنن و به خواسته هاشون میرسن در صورتی که این کاملا نادرسته. انسان های قوی این افراد نیستن، انسان های قوی کسایی هستن که با وجود اینکه میدونن ممکنه شکست بخورن مسیرشون رو شروع میکنن و اگه هم شکست خوردن از پیمودن مسیر منصرف نمیشن بلکه روش شون رو عوض میکنن تا به شیوه ای دیگه به مقصد برسن. سعی کن به مانند انسان های قوی باشی تا زندگیت رو همونطور که میخوای خلق کنی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدا فرصت اندکی به تو داده، فرصتی که ممکنه همین چند لحظه دیگه تموم بشه پس به مانند انسانی قوی زندگی کن و زندگیت رو همونطور که میخوای خلق کن. اگه میخوای فلان کسب و کار رو راه اندازی کنی از همین حالا اولین قدم رو بردار، اگه میخوای با فلان شخص وارد رابطه عاطفی بشی همین الان اولین قدم رو برای این کار بردار، اگه میخوای انسان هایی که در زندگیت مثل علف هرز هستن رو حذف کنی از همین حالا اقدام کن. محصور ترس هات نشو و با قدرت ایمانت برای هر کاری که میخوای انجام بدی اولین قدم رو بردار. یادت باشه زندگی کوتاهه، پس مبادا با ترس هات زندگی کنی، مثل یک آدم قدرتمند باش تا وقتی به انتهای راه رسیدی به خودت افتخار کنی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

ته این زندگی چیه، مرگ! بالاتر از مرگ که نداریم. تموم آدم ها یه روزی میمیرن و این یه چیز اجتناب ناپذیره. حالا که این رو میدونی، هنوز هم میخوای با ترس هات زندگی کنی؟ به انتهای ترست فکر کن، چی میخواد باشه؟ هر چی باشه بالاتر از مرگ که نیست، پس بهش وارد شو. حتی اگه در انتهای ترست مرگ بوده باشه، باز برمیگردیم به همون اجتناب ناپذیر بودن مرگ که برای همه اتفاق میفته. ولی میدونی اگه به دل ترست وارد بشی خوبی ماجرا برای تو چیه؟ اینه که در راه خواسته ات جونت رو دادی نه در حصار ترست و این یعنی قدرت و قدرتمند بودن. جالبی ماجرا اینجاست که بیشتر ترس ها هم ساخته ذهن ما هستند و ما با ذهن مون به یک مسئله زیادی پر و بال میدیم. بسیاری از خواسته های ما با ترس هامون عملی نمیشن اما اگه ما ته خواسته هامونو مرگ در نظر بگیریم و با پذیرش این موضوع وارد مسیرشون بشیم، حتی قدرتمندترین ترس ها هم نمیتونن در مقابل ما قد علم کنن چون ما خونه آخر رو در نظر گرفتیم. البته یادت هم باشه از هر چیزی که بترسی نباید واردش بشی، ابتدا باید بررسی اش کنی و در صورتی که میدونستی اگه از بین برده بشه به نفع خودت و زندگیته واردش بشی.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته زن قوی بودن + متن

عکس پروفایل قوی باش دختر + متن

  • سلام؟؟واقعا همینطور من یک زن قوی هستم همیشه اینو به خودم گفتم وا هیچ چیزی عبایی ندارم ؟قدرتم صحبت کردنم به خودم می بالم خدا را سپاسگزارم از این همه لطفی که بهم داد ه من آرامشم را با هیچ چیز عوض نمی کنم وزندگیم رو دوست دارم ود مقابل سختیها ایستاده گی میکنم چرا ؟؟؟؟چون من یک زن قوی وقدرتمند هستم ؟ترسی از هیچکسی ندارم فقط از خدا همین از مطلبتون درس گرفتم متشکرم🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی