استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات کوتاه و زیبا درباره جشن دندونی بچه

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

بیرون اومدن اولین دندون از دهن بچه برای پدر و مادرش خیلی شیرینه و اونها برای این اتفاق قشنگ جشن دندونی میگیرن. شما میتونید برای اینکه احساس خوبی در پدر و مادر اون بچه به وجود بیارید متنی در رابطه با همین مسئله تهیه کنید و باهاشون به اشتراک بذارید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با جشن دندونی بچه براتون به اشتراک گذاشتیم که میتونید از اونها استفاده کنید و به کسی که برای فرزندش جشن دندونی گرفته هدیه بدید. همراه ما باشید.

متن درباره جشن دندونی

بیرون اومدن اول دندون بچه تون مبارک باشه. ان شاء الله با این دندونش هر کی که بدش رو میخواد تیکه تیکه کنه. خب حالا اگه بخوام آرامش خودم رو حفظ کنم، باید بگم که تجربه خیلی قشنگیه که رشد کردن فرزندت رو ببینی. خزیدنش، چهار دست و پا راه رفتنش، اولین کلمه ها رو به زبون آوردنش، راه رفتنش و مثل الان در آوردن اولین دندونش خیلی لذت بخشه. شاید از نظر خیلی ها چیز خیلی کوچکی باشه اما اگه همون خیلی ها نوزادی داشته باشند که اولین دندونش در بیاد ذوقشون از من و شما بیشتره، اینجور آدما فقط بلد ذوق آدمو کور کنن. ای بابا، باز که آرامشم رو از دست دادم، تا بیشتر از این متن تبریکم رو خراب نکردم اولین دندونِ کوچولوی قشنگ تون رو بهتون تبریک میگم. کلی کنار هم شاد باشین و بخندین.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

یکی از بهترین قسمت های پدر و مادر بودن اینه که میتونی لحظه به لحظه رشد فرزندت رو در کنار خودت به تماشا بشینی و غرق در لذت بشی. برای همینه که فرزند مثال کامل خوشبختیه چون وقتی به زندگیت بیاد، هر روز که رشدش رو ببینی غرق در حس خوب و آرامش میشی و همین یعنی خوشبختی. حالا که اولین دندون بچه شما در اومده، میدونم که چقدر غرق در حس خوب و آرامشید و چقدر ذوق دارید. بهتون تبریک میگم، خدا این گل قشنگ رو بی نهایت سال براتون حفظ کنه و امیدوارم تا میتونید کنار هم لحظه های قشنگ و فوق العاده ای رو سپری کنید.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

از امروز به بعد قراره استارت غذا خوردن این کوچولو بخوره. قطعا ذوق دیدن غذا خوردنش از ذوق دیدن اولین دندونش بیشتره. ان شاء الله  اون روز رو هم ببینم و همینطور ببینم که شما چقدر براش ذوق میکنید و چقدر غرق در عشق و احساس میشید. فعلا برای همین بیرون اومدن دندون قشنگ و ریزه میزه اش بهتون تبریک میگم و از خدا میخوام اونقدر سلامتی رو ارزونی بچه تون کنه که هی بخوره و هی شما از خوردنش لذت ببرید. جشن دندونی بچه تون مبارک.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خیلی خوشحال شدم که برای در اومدن اولین دندون بچتون جشن گرفتن. با همین چیزهای به ظاهر کوچیک آدم باید شاد باشه و شادی کنه و بهتون غبطه میخورم چرا که قراره از این به بعد شاهد شادی های بیشتر و جشن های بیشتر هم باشید چون بچه تون بعد از اولین دندونش قراره توی خیلی چیزها اولین تجربه ها رو داشته باشه که شما قراره نظاره گر اونها باشید. اولین دندونی که از دهن کوچولوی قشنگ تون در اومده مبارک باشه. ان شاء الله روزی رو ببینم که با دو دستش غذا میذاره دهنش و میجوه و شما لذت میبرید و از این کاراش فیلم میگیرید.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

الهی من فدای اون دندونه ریزه میزه اش بشم که اینقدر قشنگ و خاصه. مگه خدا چقدر خوشگلی به بچه ها میده که حتی یه دندون ساده شون اینقدر توی وجود آدم ذوق ایجاد میکنه که منجر به گرفتن جشن میشه. خدایا شکرت برای این فرشته های کوچولو که با وجودشون زندگی آدما رو غرق در حس آرامش میکنی. امیدوارم همینطور که اولین دندون بچه تون صحیح و سالم در اومده در ادامه عمر طولانی و با عزتش سلامتی جزو جدانشدنی زندگیش باشه. جشن دندونی بچه تون مبارک.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

اولین دندون بچه چیزی نیست که بشه ازش گذشت، اونایی هم که میگذرن یا بی ذوقن یا اونقدر بچه دیدن یا بچه آوردن که براشون طبیعی شده. اما برای من و شمایی که این دندون اینقدر ذوق و شوق به وجود آورده گرفتن جشن الزامیه. باید جشن بگیریم و پایکوبی کنیم و توی این جشن آرزوی سلامتی برای این خوشگل کوچولو بکنیم. مرسی از اینکه توی جشن دندونی بچه تون منو هم دعوت کردید. برای فرزندتون آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت در آغوش پر مهر خانواده اش زندگی بگذرونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

این همه آدم جمع شدیم برای یه دندون فسقلی که توی دهن این فینقلی در اومده. خطاب به این آقا/خانم کوچولو میگم مگه تو چقدر شیرین و خاصی که همه ما رو دور هم برای خودت جمع کردی؟ تو که نمیتونی حرف بزنی پس عوضت خودم جوابم رو میدم. تو خیلی خاص و شیرینی، تو اونقدر تو دل برو و خواستنی هستی که نمیشه از کوچک ترین اتفاقایی که برات میفته گذشت. حالا هم که دندون کوچولوت در اومد و همه ما رو سر ذوق آوردف پس باید دور هم جمع میشدیم و جشن میگرفتیم. آقا/خانوم کوچولو، ان شاء الله  زودی بزرگ بشی تا من از خاطرات قشنگی که توی این جشن برامون به واسطه تو رقم خورد حرف بزنم. اونجا دیگه خودت میتونی جوابم رو بدی و لازم نیست من از خاص بودنت چیزی بگم. اولین دندونت مبارک باشه کوچولوی قشنگ، به پدر و مادرت هم تبریک میگم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

یه تبریک جانانه برای یه اتفاق فوق العاده بزرگ، اتفاقی که حتما نیاز به یک جشن بزرگ داشت، بیرون اومدن اولین دندون بچه کوچولوی شما اتفاقی کوچکی نیست و باید براش جشن بزرگی به راه انداخت. خوشحالم که این جشن رو گرفتید و حالا ما مفتخریم که در این جشن شرکت کنیم و به این شاهزاده کوچولو تبریک بگیم. خیلی خوشحالم از اینکه میبینم اولین دندون بچه تون صحیح و سلامت در اومد، ان شاء الله  توی تموم زندگیش سلامتی جزو جدانشدنی جسم و روحش باشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

جشن دندونی بچه تون رو بهتون تبریک میگم و از خدا میخوام که باز هم اولین تجربه های این کوچولو رو ببینید و باز هم از دیدنشون غرق در لذت بشید. شاید این کارها از نظر بقیه کوچیک به نظر برسه اما از نظر پدر و مادرها که بچه شون مهمترین دارایی زندگیشون هست اصلا کوچیک نیست. ازتون میخوام باز هم برای چنین اتفاقات قشنگی جشن بگیرید تا همه مون دور هم برای این آقا/خانم کوچولو به شادی و خوشحالی بپردازیم. دعای خیر من بدرقه راه فرزندتون در مسیر زندگیشه، همیشه سالم و سلامت بمونه. آمین.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدایا، همینطور که با در اومدن اولین دندونه این بچه نازنین لبخندو به لب های پدر و مادرش هدیه دادی، همینطور با خوشبخت کردن و سعادتمند کردنش در زندگی لبخندهایی بیشتر به پدر و مادرش هدیه بده. فرزند برای پدر و مادر اهمیت زیادی داره، پدر و مادرها حتی فرزندشون رو مهمتر از خودشون میدونن و تنها چیزی که برای فرزندشون میخوان سلامتی و سعادته. پس خدایا، این پدر و مادر خوشحال رو از این خوشحال تر کن و همیشه به واسطه فرزندشون طولانی ترین لبخندهای عمرشون رو بر لب هاشون بنشون.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

از اینکه میبینم رشد بچه تون خیلی کامل و قشنگ داره شکل میگیره خیلی خیلی خوشحالم و بابتش خدا رو شکر میکنم. چه بی نهایت بچه هایی هستند که از نعمت سلامتی برخوردار نیستند پس شما هم خدا رو شکر کنید که فرزندی سالم دارید و نشونه های سلامتیش روز به روز داره بیشتر و بیشتر خودشون رو نشون میده. جشن دندونی بچه تون مبارک باشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

میخوام بیام توی جشن دندونی اون شاهزاده کوچولو و تا میتونم براش قر بدم. حس میکنم تموم این قرها دِینی هست که به گردن اون دارم آخه خیلی باعث شادی و خوشحالی من شده و من هم به اندازه شما برای رشد و سلامتیش خیلی خوشحالم. پس حالا که باعث شادی من شده، این دین به گردن من هست تا لطفش رو جبران کن پس میخوام بیام و کلی قر بدم و کلی جلوش ناز و اطوار بیام تا بتونه زیر دینش نمیمونم. قربون اولین دندونی بشم که از دهنش در اومده، بهتون تبریک میگم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره موعد این جشن هم رسید. ما عادت داریم از کوچکترین دلایل تا بزرگترینشون استفاده کنیم تا دور هم جمع بشیم و به شادی بپردازیم و این خیلی خوبه. حالا دندون اون شاهزاده کوچولو در اومده و این هم دلیلی شده تا جشن دندونی بگیریم و کنار هم شاد باشیم. راستش رو بخواین روز شماری میکردم تا این جشن فرا برسه آخه خیلی نگران سلامت فرزندتونم و میخوام که در زمانی که باید رشدش انجام بشه و وقفه ای بینش نیفته. بیرون اومدن اولین دندون از دهن بچه تون مبارکتون.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خیلی خوشحالم و خیلی از شما ممنونم که منو در جشن دندونی فرزندتون دعوت کردید. حالا که این دندون ریزه میزه رو دارم توی دهنش میبینم، کلی ذوق کردم و میخوام بهش دست بزنم اما چه حیف که این امکان پذیر نیست. ان شاء الله  همه دندوناش صحیح و سالم و مرتب در میان. بهتون تبریک میگم و از خدا عمری طولانی و سرشار از سلامتی براش میطلبم. امیدوارم همیشه در شادی و خوشحالی زندگی کنه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

این فسقلی اولین دندونش در اومده پس همین الان یه عکس ازش بگیرین تا وقتی که بزرگ شد بهش نشون بدین که چقدر با این دندون فینقلیش گوگولی مگولی بوده. اونجا ازش مدرک هم دارین و هر جا خواست پررو بازی در بیاره یا خیلی به خودش مغرور شد و باهاتون دعوا کرد میتونین با مدرکتون بهش بگید چقدر گوگولی مگولی بوده و هنوز هم همونه. البته نشون میده که با ادبه اما بهتره یه عکس داشته باشین چون برای روز مبادا خوبه. بیش از این افکار شیطانی ای که در ذهنم میگذره رو باهاتون درمیون نمیذارم و یه راست جشن دندونی بچه تون رو بهتون تبریک میگم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدا رو شکر که میبینم اینقدر کنار همدیگه خوشحالین. این لحظات واقعا ناب و زیباست و جزو تکرار نشدنی ترین لحظات زندگی تون هم هست. همیشه که فرزندتون دندون اولش در نمیاد که بخواین براش جشن بگیرین پس قدر این جشنی که گرفتین رو بدونین و از لحظه به لحظه اش استفاده کنید و خاطراتی خوش و زیبا برای خودتون خلق کنید تا فردا روز که به این جشن فکر کردید لبخند به روی لب هاتون بیاد و حال دلتون کلی خوب بشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

آهای کوچولو، اولین دندونت که در اومده! داری واسه خودت خانومی/آقایی میشه. از فردا هر کی بهت گفت بالا چشمت ابروئه میتونی با همون دندون گازش بگیری تا بدونه با کی طرفه. دندون تو الان سلاح تو هست اینو همیشه توی ذهنت نگه دار و به عنوان یه سلاح هر وقت که لازم شد استفاده اش کن. البته در مقابله با پدر و مادر ازش استفاده نکنی که ممکنه به چند روز حبس توی اتاقت محکوم بشی. خب حالا که تموم حرفامو بهت زدم برم سراغ پدر و مادرت، ببخشید که چیزای بد بد به فینقلی تون یاد دادم، خیلی دوستتون دارم، جشن دندونی بچه تون مبارک.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

چه دندون کوچولوی قشنگی، خدا واقعا قدرت خودش رو چقدر قشنگ به ما آدما نشون میده. کوچولویی که دندون به این ریزی داره یه روزی برای خودش خانومی/آقایی میشه و افسار یه زندگی رو توی دستاش میگیره. جشن دندونی بچه تون رو بهتون تبریک میگم و از خدا میخوام هر وقت به اون مرحله ای که گفتم رسید، افسار زندگیش رو طوری در دست بگیره که همیشه در مسیر موفقیت و خوشبختی در حال حرکت باشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

جشن دندونی بچه تون مبارک باشه، ان شاء الله که توی جشن عروسیش شرکت کنیم. حتم دارم که اون روز هم زود میرسه چون انگار این فینقلی خیلی عجله برای بزرگ شدن داره. خدا بچه تون رو بهتون ببخشه، هم برای خودتون و هم برای این کوچولوی ناز کلی آرزوهای قشنگ میکنم. شاد باشید.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدا بهتون ببخشه، چقدر نازه و چقدر با این دندون کوچولوش نازتر و خواستنی تر شده. آدم دلش میخواد یه گاز گنده از روی لپاش بکنه یا حداقل کلی تو بغلش فشار فشورش بده تا عقده دلش خالی بشه. جشن دندونی بچه تون مبارک.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خیلی خوشحالم، هم برای اینکه دندون این کوچولو در اومده و هم برای اینکه خیلی اش دوست دارم و آش دندونی این ناز بانو/آقای جنتلمن رو بخورم. دندون کوچولوش کلی ذوق توی دلم به وجود آورده و حالا که در کنارش آش قراره توی جشن دندونیش بهم بدین قطعا دیگه دل توی دلم نخواهد بود. من برم دلم رو صابون بزنم تا وقتی که جشن برگزار میشه. میخوام کنارش بشینم و از آش دندونیش بخورم و سر سفره کلی دعای سلامتی و خیر برای زندگیش بکنم. اولین دندون بیرون اومده از دهن بچه تون مبارک.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی