استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات فوق سنگین درباره ذات خراب

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۶ ب.ظ

آدم های بد ذات و کسایی که خرابی و گندیدگی ذاتشون نیاز به دقت هم نداره و به وضوح مشخصه رو از زندگیتون بیرون کنید. شاید بگید اونا که با من کاری ندارن اما اینو بدونید که یه آدم بد ذات وقتی ذاتش خراب شد، غریبه و آشنا نمیشناسه و وقتی غریبه ها تموم شدن نوبت به سوءاستفاده از آشناهاشون میرسه.

توی ادامه این مطلب درباره آدمایی که ذات خرابی دارن صحبت میکنیم. اگه به دنبال متنی در رابطه با آدمهای بد ذات هستید میتونید از این مطلب استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن در مورد ذات خراب

آدمی که از انجام یه کار بد قصد و نیتی نداره رو میشه به راه برگردوند، اما با آدمی که ذاتش خرابه چیکار میخوای بکنی؟ مثال همون میوه ای هست که روی پوستش یکم خرابی داره، خب خرابی رو میکنی میندازی بیرون، بعد میتونی از اون میوه استفاده کنی ولی وقتی کل میوه گندید هست، تو چطور میتونی اونو استفاده اش کنی؟ اون میوه هر چقدر هم بمونه گندیده تر از قبلش میشه و حتی اطرافش رو هم به فساد میکشونه. آدمی که ذاتش خرابه هم همینه، درست نمیشه و تو هیچ کاری در قبالش جز بیرون انداختن از زندگیت نمیتونی بکنی، اگه این کار رو هم نکنی میمونه و کم کم کل زندگیت رو به گند میکشونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

چرا سعی داریم عوضی بودن بعضی از آدما رو برای خودمون عادی جلوه بدیم؟ چرا خودمون روی عوضی بازی هایی که بعضی ها سرمون در میان پرده میذاریم و میگیم حتما منظور دیگه ای داشته؟ کسی که کاری انجام بده که به خیر و صلاح تو نباشه میشه عوضی بازی و تو هر چقدر هم بخوای خودت رو قانع کنی و منطقت رو با اون کاری که طرفت انجام داده جور در بیاری در نهایت فقط خودت رو گول زدی چون نه ذات خراب طرف مقابلت عوض میشه و نه عوضی بازی هایی که در حقت انجام داده کمتر میشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

آدمای ساده خون زیاد برای میک زدن دارن و چیزی هم که زیاده آدم زالو صفت و ذات خرابه. آدمایی که ذات خرابی دارن، به دنبال آدم های ساده میگردن تا از اونها استفاده کنن و بعد از زندگیشون پرتشون کنن بیرون. آدمی که ذاتش خرابه، نه به فکر طرفشه و نه حتی اهمیتی میده که بعد از کارهایی که قراره در حق فلانی انجام بده چه به سر اون خواهد اومد. تنها چیزی که برای این دسته از آدمها مهمه منفعتیه که با چسبیدن و مکیدن خون یه آدم ساده ازش به دست میارن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

ذات خراب خرابه و با هزار جور لفظ قلم صحبت کردن، با رفتارهای متناقض هزار جور پوشوندش و با هزار دوز و کلک نمیشه پوشوندش و بالاخره یه رو میشه. کافیه یکم به کارای آدما بیشتر توجه کنی، یکم به انتخابایی که میکنن و مسیرهایی که در پیش میگیرن بیشتر توجه کنی اون موقع میبینی بد ذاتاش همون کاری رو انجام میدن، همون انتخابی رو میکنن و در همون مسیری قدم میذارن که تنها منفعت خودشون در اون مسیر نهفته است و منفعت دیگران ذره ای براشون اهمیتی نداره.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

متاسفانه افرادی که ذات شون خرابه خوب بلدن از زبون شون برای اهداف شون استفاده کنند. اونها کافیه به یه منفعتی فکر کنن که از طریق بقیه میشه بهش برسن و بعد چنان با زبون شون اطرافیان شون رو رام میکنن که انگار اون منفعت قراره به اونها برسه. آدمای بد ذات کاری میکنن تا اونها خودشون ابزاری بشن تا این منفعت به بار بیاد اما وقتی که به منفعت رسیدن، اونجاست که دیگه حتی یه زبون شیرین هم نخواهند دید و تنها چیزی که نصیبشون میشه فهمیدن ذات خرابیه که طرفشون داره.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

ذات خراب یعنی اعتماد طرفت رو از بین ببری، یعنی قلبش رو بشکونی، یعنی از احساساتش سوءاستفاده کنی، یعنی بدونی نمیتونی به قولی عمل کنی اما قول بدی، یعنی خیانت کنی یا یعنی دروغ بگی. تموم اینها نشونه یه ذات خرابه. خیلی ها ملاک برتری خودشون رو ماهر بودن در هر کدوم از این کارها میدونن اما نمیدونن اونا مثال یک میوه گندیده هستند که پوست زیبایی داره؛ درسته اون میوه از دور زیبا به نظر میرسه اما وقتی که نزدیکش میشی بوی گند تعفنش تمام مشامت رو در بر میگیره.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

با آدمی که ذاتش خرابه هیچ کاری نمیشه کرد، فقط ازش فاصله بگیر چون ذات خرابه اون غریبه و آشنا نمیشناسه و یه روز خواهی دید که علیه تو هم کاری انجام خواهد داد. وقتی میبینی که یکی در حق یکی دیگه کم لطفی میکنه یا در حقش بدی میکنه، اینو بدون که پتانسیل این رو داره که فردا روز به سراغ خودت بیاد و تموم کارهایی که در حق طرف مقابلش انجام داد رو سر تو در بیاره. از این آدما فقط فاصله بگیر، قولهایی که به تو میدن که با تو چنین کاری نمیکنن هم از ذات خرابشونه! ذاتی که خراب بشه، دوست و غریبه نخواهد شناخت.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

میگن چرا آدمایی که ذاتشون خرابه اینقدر جذاب به نظر میرسن؟ مثال بارزش هم همون پسرایی هستن که دخترا میدونن اونا بدن اما باز هم جذبشون میشن. دلیل این مسئله اینه که ذات خراب رو میشه با ظاهر پوشوند و عقل آدما هم به چشم شونه. وقتی تو تونستی چشم آدما رو سیر نگه داری عقلشون از کار میفته و فریبت رو میخورن. این در مورد هر مسئله ای هم صدق میکنه و تو میتونی با همین ترفند در هر مسیری آدما رو گول بزنی اما باید بدونی با این کار روز به روز چیزی درون تو خراب و خراب تر میشه که اسمش ذاته.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

طرف به حدی ذاتش خرابه که حتی نمیتونی یه مسئله کوچیک رو باهاش در میون بذاری چون فردا روز میره و کف دست همه میذاره ولی تا میبینه کسی فلان کار رو حتی به اشتباه انجام میده شروع میکنه به شعار دادن و حرف هایی مثل اینکه طرف بد ذاته و همون کار اشتباهش ذاتش رو نشون داده. کسی نیست به اینجور آدمایی بگه عزیز من، کور خودت و بینای مردم نباش. ذاتت چنان خراب شده که شاید نزدیک بینی چشمات رو از دست دادی و فقط دور بینی چون فقط بقیه رو میبینی نه خودتو.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

بذار بهت بگن بد ذات، بذار بهت هزارتا وصله ناجور بچسبونن، بذار تا خودشونو فرشته بدونن و از تو یه ابلیس درجه یک بسازن. آدما وقتی میبینن یکی به دردشون نمیخوره، وقتی میبینن از کسی منفعتی به دست نمیارن، به جای اینکه به سراغ یکی دیگه برن شروع به حرف زدن پشت سرش میکنن. حتما به کارشون نیومدی که بهت میگن بد ذاته وگرنه اگه زندگی و کارت رو ول میکردی و غلام حلقه به گوش اونها میشدی، همون موقع از یه آدم بد ذات تبدیل به فرشته ای میشدی که خدا تا حالا به خوبی اون خلق نکرده.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

مگه میشه توی این دنیا باشی و ذاتت سالم باقی بمونه؟ این دنیا اینقدر به آدما نامردی میکنه، آدماش اینقدر به هم نامردی میکنن که حتی اگه یه آدم ساده باشی که از هیچی هم سرت در نمیاد یه روزی ذاتت خراب میشه و تو هم به دار و دسته دنیا و آدماش می پیوندی. همه منتظر امام زمانن تا سر برسه و تموم ذات خرابا رو بکشه و از بین ببره، اما گیریم که آدمای بد ذات کشته شدن و رفتن، با دنیایی که ذاتش خراب شده چیکار میشه کرد؟

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدایا، به آدمای بد ذات نوری از زیبایی هایی که در داشتن قلب پاک و مهربان هست نشون بده تا بدونن چجوری دارن عمر با اهمیتی که هر لحظه اش مهم و غیر قابل بازگشته رو از دست میدن. ذات خراب درسته شاید بعضی وقتها به کار آدم بیاد و بشه با اون بقیه رو گول زد یا هر کاری شبیه به اینها، اما کم کم پرده ای هم جلوی چشمات میذاره و نمیذاره که هیچ کدوم از زیبایی های دنیا رو ببینی. بد ذاتی و ذات خراب مثل مردابیه که وقتی به دامش افتادی، کم کم درونش غرق میشی و وقتی که غرق شدی مگه فقط خودت یا خدا نجاتت بده وگرنه هیچکس و هیچ چیزی روی این زمین نیست که بتونه آدمای بد ذات رو از مسیرشون برگردونه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

طرف خودش رو مثل یه فرشته میدونه و میگه اگه به زندگی فلان آدم بد ذات وارد بشم میتونم با قدرت عشق اون رو به مسیر اصلی زندگیش برگردونم. کسی نیست بهش بگه که اون چیزایی که تو ذهنته همش مال فیلماست. توی فیلما آدم بده عاشق آدم خوبه میشه و بعد توبه میکنه. توی دنیای واقعی ذات خراب رو مگه خدا یا خود آدم درست کنه وگرنه هیچ کس نمیتونه حتی ذره ای روی ذات آدما تاثیر بذاره. اگه میخوای وارد زندگی کسی بشی که بد ذاته باشه بشو، اما اینو بدون که ذات خراب اون یه روزی میتونه دامن گیر زندگی تو هم بشه و اون موقع تو نه تنها به هدفی که داشتی نمیرسی بلکه خودت هم تبدیل به یه بد ذات حرفه ای میشی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

اگه میخوای نزدیک آدمای بد ذات بمونی اشکالی نداره ولی بدون خودت هم تبدیل به یک بد ذات حرفه ای میشی. کسایی که ذاتشون خرابه، اونقدر ثمرات داشتن یه ذات خراب رو به رخت میکشونن و اونقدر کارهای کثیف و پستشون رو برات طبیعی و عادی جلوه میدن که یادت میره کارای اونها از نظر بقیه یعنی نشونه ای از داشتن یه ذات خراب. مراقب باش که اونایی که توی مرداب بد ذاتی گیر کردن و دارن درونش غرق میشن تو رو هم توی این مرداب نکشن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

با ذات خراب خیلی راحتتر میشه به خواسته هات جامه عمل بپوشونی. خیلی راحت میتونی یکی و گول بزنی تا فلان کار رو برات انجام بده، خیلی راحت میتونی دروغ بگی تا کارت راه بیفته و خیلی راحت میتونه از اعتماد بقیه سوءاستفاده کنی تا ازشون بالا بری و پیشرفت کنی اما چیزی که این وسط خودش رو زیاد بهت نشون نمیده از بین رفتن انسانیتته. تو هر بار که با ذات خرابت کار ناشایستی انجام میدی قدمی از انسانیست دورتر میشی و وقتی که ذات خراب جزو جدایی ناپذیر زندگیت شد، میبینی که فرسنگ ها با انسانیست فاصله گرفتی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

بعضی ها چنان ذاتشون خرابه که فکر میکنی قراره همیشه توی این دنیا بمونن و در اون زندگی کنن. اونها نمیدونن با ذات خرابشون هر چی هم به دست بیارن، آخرش توی یک قبر تاریک و تنگ میذارنشون. اونها حتی اگه گرونترین ماشین ها رو بخرن، بزرگترین خونه ها رو بخرن و با بد ذاتیشون همینطور به پیشرفت توی این دنیا از طریق بالا رفتن از اعتماد بقیه ادامه بدن، آخرش متعلق به همون قبر تاریکی هستن که جز خاک هیچی نصیب شون نمیکنه. کاش وقتِ بد ذاتیشون لحظه ای به خوابیدن توی همون قبر فکر کنن اینجوری شاید یکم از کارهایی که انجام میدن توبه کنن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

توبه گرگ مرگه و اون وقت تو میگی شاید توبه کرد و از کارهای بدش سر باز زد؟ مگه میشه غذا خوردن رو از انسان منع کرد؟ مگه میشه آدم رو از نفس کشیدن منع کرد؟ ذات خراب برای بعضی ها حکم همون غذا و اکسیژن رو داره، تو نمیتونی اونا رو از ذات خرابشون دور کنی وگرنه بدون اون نمیتونن زندگی کنن. زندگی آدمای بد ذات شبیه یه مردابه که خودشون دارن توش دست و پا میزنن و هر کسی به هر شکلی بخواد وارد زندگی اونها بشه خودش هم وارد این مرداب میشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برای برگردوندن آدمای بد ذات تموم تلاشت رو بکن اما فقط تا جایی که میدونستی به خودت آزاری نمیرسه و خودت این وسط از بین نمیری. آدمای بد ذات خیلی سخت از مسیری که رفتن برمیگردن و کسایی هم که این مسیر رو در پیش میگیرن تا اون ها را از اون برگردونن خودشون درگیر این مسیر میشن و در اون میمونن. اگه قلبت پاکه و میخوای برای یه آدم بد ذات کاری که کارهاش رو کنار بذاره این کار رو انجام بده اما نه تا جایی که پاکی قلب خودت حتی ذره ای خدشه دار بشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

توی دنیایی که همه با بد ذاتی کارشون رو پیش میبرن و با ذات خرابشون زندگی هاشون رو میسازن تو سالم باش و سالم زندگی کن تا وقتی که به عقب برگشتی و تموم نتایجی که از زندگی به دست آورده بودی رو دیدی به خودت غبطه بخوری که به همشون از مسیر درست رسیدی و همشون رو از مسیری که برای رسیدن به اونها ساخته شده بود به دست آوردی. آدما خیلی هاشون بد ذات شدن و با همین بد ذاتی میانبرهایی برای رسیدن به خواسته هاشون میزنن که منجر به صدمه دیدن دیگران و یا از بین رفتن منفعت اونها میشه. این درسته اونها رو به نتیجه میرسونه اما وقتی آخر راه به نتایجی که کسب کردن نگاه کنن، جز سیاهی چیزی در کارنامه اعمالشون نمیبینن.

مطالب پیشنهادی :

عکس پروفایل ذات خراب + عکس نوشته

عکس نوشته پروفایل ذات خوب

عکس نوشته جنس خراب با استاتوس های خاص

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی