استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و کوتاه درباره دوقلو بودن

سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

داشتن خواهر یا برادر دوقلو یکی از زیباترین اتفاقای زندگیه، یکی دیگه از اتفاقای شیرین دیگه هم اینه که خدا دو تا فرزند دوقلو بهت بده، حتی اگه خدا به اطرافیانت هم فرزند دوقلو ببخشه باز هم بابت این اتفاق خرسند و شاد میشی. انگار خدا توی وجود دوقلو ها آرامش و شادی رو نهادینه کرده که با وجودشون زندگی اطرافیان شون شیرین تر میشه.

در ادامه این مطلب در مورد دوقلو ها صحبت کرده ایم. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه همراه ما باشید و از خواندن متن هایی که براتون تهیه کردیم لذت ببرید.

توی این متن در کنار دوقلو بودن در مورد دوقلو داشتن که کمی متنفاوت نسبت به موضوع این محتوا هست هم نوشته شده

 

متن درباره دوقلو بودن

یکی از بهترین اتفاق های دنیا که خدا هر کسیو لایقش نمیدونه اینه که یه خواهر یا برادر دوقلو داشته باشی، یه خواهر که عین خودته، چهره اش، قدش و حتی اخلاق و منشش. اون موقع توی دنیا حس میکنی اصلاً تنها نیستی، حس میکنی یه نسخه از خودت کنارته، همیشه دستش تو دستاته و توی هیچ مشکل و چالشی تنهات نمیذاره. کاش خدا به همه آدما یه خواهر یا برادر دوقلو می داد تا بدونن این نعمت چقدر میتونه زندگی رو شیرین تر کنه.

*************

خدا خواست تا لبخندی واقعی تر به لب های بعضی از آدماش بنشونه برای همین بهشون خواهر یا برادر دوقلو داد. فکر کن یکی باشه که هم سن خودت باشه، از بچگی کنارت باشه و تنهات نذاره و همیشه مراقبت باشه، مگه از این شیرین تر هم میشه؟ وقتی یه خواهر یا برادر دوقلو داری لبخندایی روی لب هات میاد که واقعی ترن چون این لبخندا از اعماق قلب به روی لب هات میان، وقتی که میدونی یه خواهر یا برادر داری که مثل خودته و کاملاً درکت میکنه و تو رو میفهمه این لبخندا به وجود میاد و روی لب هات میشینه.

*************

چقدر شیرینه خواهر یا برادر دوقلو داشتن، یه خواهر یا برادری که که از بچگی باهاش بزرگ بشی و وارد مسیر زندگی بشی، یکی که از بچگی همراه باهاش راه رفتنو یاد بگیری، همراه باهاش حرف زدنو یاد بگیری، همراه باهاش مدرسه بری، دانشگاه بری و کلی اتفاقای زیبا کنارش توی زندگیت خلق کنی. کسایی که خواهر یا برادر دارن خوشبختن اما اونایی که خواهر و برادر دوقلو دارن از همه خوشبخت ترن چون اونا با خواهر یا برادرشون کاملا هماهنگن، کاملا توی یک مسیرن و همدیگه رو توی هر موضوعی که باشه درک میکنن. کاش خدا به همه آدماش خواهر یا برادر دوقلو می داد، اون موقع خیلی ها از زندگی هاشون رضایت بیشتری داشتن.

*************

بهترین جای دوقلو بودن فقط اونجاشه که هر جا که میرین توی یک تیم هستین، همه جا پشت هم هستین و هیچ وقت پشت همو خالی نمیکنن. راستش این شیرین ترین قسمت ماجراست چون آدمای این دوره و زمونه به هم رحم نمیکنن، هیچوقت پشت هم رو ندارن و به جاش از پشت به هم خنجر هم میزنن اما وقتی که یه خواهر یا برادر دوقلو داشته باشی میتونی اطمینان داشته باشی که اون با همه فرق داره چون هم قدم و هم مسیر خودت بوده، با خودت بزرگ شده و اخلاقیات و منشش با خودت یکیه.

*************

وقتی یه خواهر یا برادر دوقلو داری انگار وجودت به وجودش گره میخوره، انگار باید هر چیزی رو با اون تجربه کنی وگرنه لذتی برات نداره، انگار اون همیشه باید باشه تا حالت باهاش خوب باشه. حق هم داری، خدا از همون موقع که در وجود مادرتون بودین شما دوتا رو با هم رشد داد، شما دو تا رو با هم به این دنیا آورد و شما مستقیم از پیش خدا با هم به زندگی پدر و مادرتون قدم گذاشتین، پس حق هم داری که بدون خواهر یا برادر دوقلوت حالت خوش نباشه، وقتی اون نیست انگار یه چیزی کم باشه و فقط با بودن اون خنده به لب هات بیاد.

*************

دوقلو بودن خوبی ها و بدی هایی دارد، اما آنهایی که فقط بدی های داشتن خواهر یا برادر دوقلو را میبینند کافیست لحظه ای از خواهر یا برادر دوقلوی شان دور شوند، کافیست لحظه ای به نبودنش در کنارشان فکر کنند و آن لحظه را تجسم کنند تا همین دوری یا تجسم و فکر باعث شود تا تمام بدی های داشتن خواهر یا برادر دوقلو را از یاد ببرند. بدی های دوقلو بودن هر چه که باشد می توانی تحمل کنی اما اگر خواهر یا برادر دوقلویت از تو دور شود هرگز نمی توانی تحمل کنی.

*************

من حس میکنم یه احساس وابستگی خاص بین دوقلوها وجود داره، یه احساس وابستگی که شاید بین بقیه خواهر و برادرها کمتر دیده بشه. اونا هم زمان با هم به دنیا اومدن، خدا همزمان با هم روح رو در وجودشون دمید و همزمان با هم شروع به نفس کشیدن کردن، همین هاست که این احساس وابستگی رو به وجود میاره. این احساس وابستگی یه حس خیلی خاصه، یه حس مثل نفس کشیدن که مثلا اگه یکی از قل ها نباشه اون قل دیگه حتی نفس کشیدن هم براش سخت میشه. دنیای دوقلوهای دنیای عجیب و خاصیه، دنیایی پر از حس وابستگی و احساس عشق به هم.

*************

خدا را شکر که دو قل زیبا را نصیبت کرد، حالا نه تنها خودت بلکه ما هم بی قراریم و آرام نداریم تا به دنیا آمدن این دو قل را ببینیم. هر کدام از ما ماه ها و حتی روزها را به انتظار نشستیم و حال با خود می گویم که شما چقدر بی قراری می کنید، شما چقدر روزها که نه بلکه ساعت ها و حتی دقیقه ها را منتظر نشسته اید تا بالاخره این دو غنچه ای که همیشه انتظارشان را داشتید در زندگی تان رویانده شده و خدا آنها را در آغوش تان قرار دهد. از خدا میخواهم تا فرزندان تان، دوقلوهای نازنین تان، آنهایی که از همین حالا وجود مبارک شان باعث شده تا این چنین بی قرارشان باشیم سالم و سلامت به این دنیا بیایند..

*************

به راستی که دوقلوهایت حکم زندگی را دارند، زندگی ای که بدون آنها چیزی در جریان نیست، هیچ چیز قشنگ نیست و همه چیز به اغما فرو رفته. از خدا میخواهم که همیشه دوقلوهایت را در دامانت حفظ کند، از او میخواهم که همیشه دوقلوهایت با وجود پر مهرشان عشق و مودت را در زندگی ات جاری بسازند و به عنوان آخرین دعا از خدا میخواهم تا همیشه شما خانواده شاد و فوق العاده را کنار هم ببینم و از دیدن تان لذت ببرم.

*************

زندگی مثل یه گلدونه که بچه حکم گل توی اون گلدون رو داره و تا وقتی که بچه دار نشی زندگیت انگار قشنگی نداره. وقتی خدا بهت بچه میده تو رو لایق میدونه تا زندگیت قشنگ تر بشه اما فکرش رو بکن که خدا به بعضی ها دوقلو میده، یعنی توی گلدون زندگیشون به جای یه دونه گل دو تا گل میکاره، اون موقع زندگی اون ها چند برابر قشنگتر از زندگی بقیه میشه، اون موقع حس و حال خوب اونها چند برابر بهتر و عالی تر از بقیه نسبت به زندگی میشه. گلدونایی که دو تا گل همزمان درونشون رویانده میشه، قشنگی خاصی دارن که مثل این قشنگی هیچ جای دیگه ای از دنیا پیدا نمیشه.

*************

به شکرانه ورود دوقلوی نازنینت به زندگی ات، پروانه ها چه زیبا در آسمان می رقصند، نسیم چنان ملایم پوست را نوازش می دهد که گویی می خواهد تمام مهر و عطوفتش را یک جا ارزانی ات کند، گویی تمام دنیا , تمام کائنات از آمدن دوقلوهایت خوشحال اند، گویی تمام آنها سپاسگزارند که خدا این دو شکوفه زیبا را از درخت زندگی ات رویاند. تولد دوقلوهات مبارک، باشد که با این دو قل زیبا زندگی ات زیبایی اش چند برابر شود.

*************

برایت آرزویی میکنم، آرزویی که به زیبایی آن وجود ندارد، آرزویم برایت داشتن دو قل زیباست، دو قل خنده رو، دو قل که وقتی آنها را میبینی خنده به لب های خودت هم می آید و لبخندی از ته دل بر روی لبانت نقش میبندد. برایت آرزو میکنم تا خدا این نعمات را به زندگی ات وارد کند تا با آنها روی خوش تر زندگی که بر بسیاری پنهان است را ببینی، روی خوش تری که زندگی فقط به آنهایی که دوقلو دارند نشان می دهد.

*************

خوشبختی یعنی قراره چند ماه دیگه نه دو تا دست کوچولو بلکه چهار تا دست کوچولو دستات رو بگیرن و دستاشون رو توی دستات گره بزنن، خوشبختی یعنی چند ماه دیگه دو تا دوقلوی ناز و قشنگ قراره وارد زندگیمون بشن و با اومدنشون زندگی مون رو دگرگون کنن. اونا با اون دستای قشنگ شون وقتی دستات رو میگیرن، با نگاه مهربون شون وقتی چشماشون رو به چشمات گره میزنن و با آغوش گرم شون کاری میکنن که هر چی درد وغمه رو فراموش کنی و فقط عشق مادرانه و پدرانه در وجودت غلیان کنه.

*************

وقتی خدا به پدر و مادری فرزندی میده در واقع یه گل زیبا به اونها داده که این گل زندگی اونها رو خوشبو میکنه، حالا فکر کن که خدا به پدر و مادری به جای یه گل دو تا گل بده، اون موقع زندگی اون پدر و مادر تبدیل به گلستون میشه، گلستونی که مثل بهشته. پدر و مادری که بچه های دوقلو دارن، خوشبختی شون تضمین میشه چون تا ابد قراره توی بهشتی که خدا اونا رو لایقش دونسته زندگی کنن.

*************

فکرش رو بکن که خدا به درخت زندگی همه فقط یه دونه شکوفه میده اما به درخت زندگی تو به جای یه دونه دوتا میده، اون موقع چقدر درخت زندگیت قشنگ تر میشه و چقدر زندگیت پر ثمره تر میشه. خدا رو شکر که من و همسرم رو لایق دونست تا دو تا قل زیبا، دو تا بچه ناز و قشنگ که انگار از خود بهشت اومدن تا با اومدن شون زندگی ما رو تبدیل به بهشت کنن به ما داد، خدا رو شکر که قراره با این دو قل زیبا، زیباترین لحظات زندگیمون رو بسازیم و از زندگیمون لذت ببریم.

*************

فکر کن دو تا بچه دوقلو داشته باشی که یکیش دختر باشه و یکیش پسر، خدا اون موقع به تموم آرزوهات برای داشتن فرزند جامه عمل پوشونده چون هم دخترش رو بهت داده و هم پسرش رو. اون موقع رنگ زندگیت میشه آبی و صورتی، یه طرفش رو آبی میکنه برای پسرت، یه طرفش رو صورتی میکنی برای دخترت و خودت هم محو این دنیا میشی و هر چی غم و اندوه که باعث آزار و اذیتت میشن رو فراموش میکنی. چقدر شیرینه دنیایی که خدا همزمان هم رنگ آبی و هم رنگی صورتی رو بهش هدیه میده.

*************

یه ترکیب خیلی قشنگ از یه پدر و مادر و دو تا قل زیبا، یه خانواده فوق العاده شاد رو تشکیل میدن. مهمترین چیزی که این خانواده رو از همه خانواده های دنیا متمایز میکنه بودن اون دو تا قل هست. خانواده هایی که ترکیب شون اینجوریه، انگار یه امتیاز اضافه از خدا توی این دنیا گرفتن، یه امتیاز اضافه برای تجربه بیشتر خوشبختی، برای داشتن حس شادی بیشتر و برای داشتن حال خوب دائمی تر.

*************

توی دنیایی که آدم حتی از خواهر یا برادر دوقلوی خودش که با اون قدم در مسیر زندگی گذاشت و با اون به معنای زندگی پی برد ضربه میخوره، قلبت رو به بودن هیچ کسی در زندگیت گره نزن، حال خوبت رو به بودن کسی وابسته نکن و سعی کن به تنهایی عادت کنی چون بالاخره همه یه روزی تنهات میذارن و میرن و اون موقع فقط خودت میمونی و زندگی ای که برای خودت ساختی. توی این دنیا به خودت تکیه کنی برنده ای، به کسی غیر از خودت تکیه کردی، حتی اگه اون شخص خواهر یا برادر دوقلوی تو بود، منتظر بدترین ضربه ها باش.

*************

این روزا آدم حتی به خواهر یا برادر دوقلوی خودش هم نمیتونه اعتماد کنه. کسی که از بچگی باهاش بودی، کسی که از بچگی باهاش مدرسه رفتی، دانشگاه رفتی، کلی اتفاقی زندگیت رو با اون خلق کردی، نمیتونی بهش اعتماد کنی چون ممکنه یهو یه خنجر تیز از بدی هاش و منفعت طلبی هاش بسازه و به قلبت فرو کنه. همه توی این دنیا دنبال منفعت خودشون میگردن، همه تو رو برای خودشون میخوان نه خودت، همه ازت پلی میسازن تا به واسطه تو رشد کنن و در یک کلام همه تو رو به شکل ابزاری میبینن تا ازت استفاده شون رو ببرن و بعد هم دور بندازنت. کاش دنیا اینجوری نبود اما متاسفانه حقیقت ماجرا اینه و با اینکه تلخه باید اونو پذیرفت.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی