استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و کوتاه درباره خاله شدنم مبارک (2)

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ

خاله شدن یه حس قشنگه، یه حس ناب که حاضر نیستی با هیچ چیزی توی دنیا عوضش کنی. خاله که بشی حس میکنی مامان دوم بچه ای و در برابر زندگی و آینده اون بچه مسئولی. خاله ها وقتی خواهرزاده هاشون به دنیا میان واقعا یه حس مادری خاص به سراغشون میاد که زیبایی خاصی داره.

در این مطلب جملات و متن هایی زیبا و کوتاه درباره خاله شدن تهیه کردیم. اگه قصد دارید خاله شدن تون رو به خودتون تبریک بگید، میتویند از متن هایی که در ادامه با شما به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن در مورد خاله شدنم مبارک

خاله مثل مامان دوم میمونه، مامانی که خیلی به فکرته و هر کاری میکنه تا توی زندگیت موفق بشی. چقدر حس خوبیه خاله داشتن اما میخوام بگم خاله شدن خیلی خیلی حس بهتریه تا خاله داشتن. جدای از خواهر زاده که باید خیلی خوشحال باشه که خاله داره، خاله به نظرم باید خیلی بیشتر از اون خوشحال بشه چون تجربه حس مادری رو با فرزند خواهرش به دست میاره. حس مادری برای دخترا یه حسیه که انگار از همون بود تولد باهاشون زاده میشه و من که یه خاله ام چقدر خوشبختم که الان با وجود خواهرزاده ام قراره کلی این حس رو تجربه کنم و از اون لذت ببرم. خاله شدنم مبارک.

********

آبجی جونم باورت میشه تو الان یه نی نی کوچولو داری، یه نی نی ناز که قراره بزرگ بشه و عصای دست پیریت بشه؟ یادت میاد اون زمونا عروسک بازی می کردیم و خودمونو مامان عروسکا فرض میکردیم و خیلی خوشحال می شدیم که مامان شدیم؟ الان تو یه مامان واقعی شدی پس اینو بهت تبریک میگم. جدای از تو به خودم هم تبریک میگم چون منم خاله شدم و خاله ها دست کمی از مامانا ندارن. خاله ها به اندازه مامانا برای آدم جوش میزنن، غصه میخورن، نگران میشن و کلی از احساساتی که فقط مادرا تجربه میکنن رو تجربه میکنن. خیلی خوشحالم که خاله شدم و انگار از این به زندگی جدیدی برای من شروع شده.

********

خدایا، خواهرزاده ام رو در پناه خودت حفظ کن و اون رو در این دنیا به بهترین مسیری که خوشبختی و سعادتش رو تضمین میکنه وارد کن. خدای من، خواهرزاده ام به اندازه فرزندم برای من عزیز هست و جونش به جون من وصله پس از تو میخوام برای او که از فرزندم دست کمی نداره همیشه شادی و حال خوب رو به ارمغان بیاری و بهترین اتفاقات رو وارد زندگیش کنی. خدایا، با عطر و بوی عشق زندگی خواهرزاده ام رو معطر کن و مشامش رو با این عطر در بر بگیر. در آخر این آرزوهای قشنگ، خاله شدنم رو به خودم تبریک میگم.

********

نمیدونید که چقدر خوشحالم از اینکه خاله شدم، از اینکه قراره یه فسقلی که به اسم بچه خواهر هست رو در بغلم بگیرم و کلی اونو فشار فشورش بدم. خدایا شکرت که این نعمت ناز و قشنگت رو در دامان خانواده ما قرار دادی، خدایا شکرت که قراره از این به بعد با این فسقلی کلی لحظات عالی و شاد رو تجربه کنیم و زندگی مون شیرین تر از اونی بشه که قبلا بود. خواهر جونیم، اومدن این فرشته ناز به زندگی خودت و ما رو بهت تبریک میگم، به خودم هم تبریک میگم چون خاله شدم.

********

خواهر جونیم میخوام اونقدر به فرزندت عشق بورزم که منو به عنوان مامان دومش بشناسه، میخوام اونقدر بهش محبت کنم و اونو توی دریای مهر و عاطفه ام غرق کنم که سرشار از حس خوب نسبت به من بشه. چه کنم دیگه خاله ام و یک خاله وجودش سراسر عشق و محبت نسبت به خواهرزاده اش هست. کاری جز از این از دستم بر نمیاد، کاری جز عشق ورزیدن و محبت کردن از دستم بر نمیاد در غیر اینصورت اون کار رو هم همیشه انجام میدادم. آبجی جونم، مامان شدنت مبارک. خودمِ عزیزم، خاله شدنت مبارک.

********

خواهری، الهی نعمتی که خدا بهت داده عمری طولانی کنه و یک زندگی سرشار از عشق رو تجربه کنه، الهی همونقدر که تو لبخند به روی لب هات داری و توی زندگیت شادی اون همه شادی رو تجربه کنه و با تمام وجودش از زندگیش لذت ببره و غرق در عشق و حالِ خوب زندگی بشه. نمیدونی چقدر خوشحالم از اینکه فرزندت صحیح و سالم به دنیا اومده، این نی نی کوچولو قراره یه روز عصای دست تو در پیریت بشه و من هم از همین حالا میخوام نقش خودم رو هم در زندگیش پر رنگ کنم تا مبادا خاله ای که حاضره جونش رو هم براش بده رو از یاد ببره. خواهر جونم مامان شدنت مبارک، خاله شدنم رو هم به خودم تبریک میگم.

********

خاله شدنم مبارک باشه، خواهری ایشالله کنار این نی نی خوشگله بچه های دیگه ای هم بیاری تا من دوباره حس ناب و قشنگ خاله شدن رو تجربه کنم. نمیدونی که خاله بودن چقدر قشنگه، چقدر حس خوبیه و باید تا زمانی که خودم بچه دار بشم منتظر اون حس بمونی. اما من که الان دارم این حس رو تجربه میکنم میخوام بهت بگم که این حس یه حس مثل حس مادریه، یه حس که حاضری جونت رو هم برای خواهرزاده ات بدی اما یه مو از سرش کم نشه. خواهری، ان شاء الله هم خودت، هم بچه و هم بابای بچه سالم و سلامت کنار هم شاد باشین و یه زندگی طولانی داشته باشین. خاله شدنم رو هم به خودم تبریک میگم.

********

خواهری، الان نمیخوام مامان شدن رو بهت تبریک بگم چون قبل از تولد این فسقلی کلی بهت تبریک گفتم. الان که اون به دنیا اومده فقط و فقط میخوام به خودم تبریک بگم، به خودم که خاله شدم. نمیدونی که چقدر حس ناب و قشنگیه که بچه خواهرت رو در آغوشت بگیری. بچه خواهر مثل بچه خود آدم میونه و آدم حاضره تا پای جون برای اون تلاش کنه تا مبادا حس بدی از زندگی داشته باشه. خواهری، بچه ات از این به بعد دو تا مامان داره، یکی تو که مامانش اصلیشی و یکی هم خالش که حاضره جونش رو هم براش بده. آهای خودم، خاله شدنت رو بهت تبریک میگم. ان شاء الله خاله بچه های دیگه ای هم از خواهری مهربونت بشی.

********

میخوام براش یه خاله واقعی بشم، نه مثل اون خاله خرسه، واقعا میخوام بهش عشق بدم، بهش محبت کنم و تموم حس خوبی که در قلبم هست رو نسبت بهش ابراز کنم تا همینطور که کم کم بزرگ میشه بدونه که کنار پدر و مادرش که مثلا کوه پشتش ایستادن، یک نفر دیگه هم هست که براش پشتوانه ای قرص و محکم در زندگیشه و اون خالشه، میخوام بدونه که خالش همه جوره پایه هست و میخواد که به اون طعم خوش زندگی رو بچشونه. خاله شدنم رو به خودم تبریک میگم و به این نی نی کوچولو هم تبریک میگم که خاله ای گیرش اومده که به اندازه تموم دنیا دوستش داره.

********

خاله که بشی دیدت نسبت به دنیا عوض میشه، انگار یه آدم دیگه میشی، یه آدمی که قبلا نبودی. شاید بگین این حس مخصوص مادراست اما من میخوام بگم که خاله دست کمی از مادر نداره. درسته که بچه تو وجود اون رشد نکرده، درسته که اون بچه رو به دنیا نیاورده اما حسی که در قلبش نسبت به بچه داره دست کم از مادر نیست و اون حس باعث میشه که دیدش نسبت به زندگی عوض بشه. الان که من خاله شدم تازه به این فهم و درک رسیدم، اینکه خاله چقدر در قلبش نسبت به خواهرزاده عشق و محبت جا داده، عشق و محبتی که پایانی ندارن.

********

وقتی که این نی نی کوچولو هنوز تو شکم مامانش بود، من با خودم میگفتم اگه پسر بشه براش مثل یه رفیق پایه میشم که همه جا باهاش میره و همه کیف و حالای دنیا رو با هم میکنن و همینطور هم با خودم میگفتم اگه دختر بشه، دنیای پر از مهر و عاطفه دخترونه اش رو اونقدر براش قشنگ میکنم که منو صمیمی ترین دوست خودش بدونه. خواهر جونیم در هر صورت میخوام بگم که برای تولد نی نی کوچولوت خیلی شوق و ذوق داشتم و کلی برنامه نه برای الان بلکه برای آینده می چیدم که با بچه ات کلی خوش بگذرونم. تولدش رو بهت تبریک میگم و در کنار تو به خودم هم تبریک میگم که خاله شدم.

********

خاله شدنم رو به خودم تبریک میگم، یادتون باشه کنار تبریک گفتناتون به مامان این نی نیِ قشنگ باید به من هم تبریک بگید چون منم الان حسی قشنگ به اندازه حس مامانش دارم و وجودم سراسر عشق و احساس شده. دلم میخوام این فسقلی رو بغلم کنم و اونقدر فشار بدم تا تمام احساساتم بروز داده بشه اما چه کنم که هنوز ضعیفه و باید صبر کنم تا بزرگ بشه و اون موقع این کار رو انجام بدم. الان شما میتونید با تبریکاتون کاری کنین که من همون حس فشار دادن این نی نی کوچولو توی بغلم رو تجربه کنم.

********

آهای بچه قشنگ و ناز، آهای فرشته مهربون، به زندگی مامان، بابات و خاله ات خوش اومدی. یادت باشه تو توی زندگیت به جای دو تا مامور و نگهبان که وظیفه بهتر کردن زندگیت رو دارن، سه تا نگهبان داری که نفر سوم خالته. اون حاضره جونش رو هم بده تا تو زندگی بهتر و فوق العاده تری داشته باشی پس از همین الان که به دنیا اومدی خیالت تختِ تخت چون تا پای جون هر سه تامون تلاش میکنیم تا تو از زندگیت لذت ببری و زندگیت غرق در شادی و حس خوب بشه. مامان شدن رو به خواهرم، بابا شدن رو به شوهر خواهرم و خاله شدن رو هم به خودم تبریک میگم.

********

تا وقتی که به دنیا نیومده بود دل توی دلم نبود، خواهرم توی اتاق زایمان جسمش درد میکشید اما من بیرون اتاق روحم درد می کشید، توی عذاب بودم و آروم و قرار نداشتم که چی قراره بشه،  با خودم میگفتم خدا کنه سالم و سلامت به دنیا بیاد، خدا کنه حال هر جفتشون خوب باشه و اتفاق بدی پیش نیاد. تموم این دردا به جونم افتاده بود تا اینکه پرستار از اتاق بیرون اومد و خبر به دنیا اومدن بچه رو بهمون داد. اونجا انگار یه بار بزرگ از روی دوشم برداشته بودن، یه بار که سنگینیش به اندازه سنگینی کل دنیا بود. از اون موقع به بعد فقط و فقط توی وجودم عشق و احساس خوبه که در جریانه، عشق به خواهرزاده ام و احساس خوب نسبت به خاله شدنم. خاله شدنم رو به خودم تبریک میگم و امیدوارم که بتونم یه رفیق خوب و عالی برای خواهرزاده ام بشم.

********

آهای خواهرزاده، حالا که به دنیا اومدی از همین الان میخوام برات خط نشون بکشم. مبادا به جز من رفیق جینگ و صمیمی دیگه ای داشته باشی، مبادا به جز من روی کس دیگه ای برای تموم اتفاقات هیجان انگیز زندگیت حساب باز کنی، مبادا به جز من کس دیگه ای رو برای همراز و انیس و مونس شدنت انتخاب کنی. من کلی توی ذهنم آینده رو تصویرسازی کردم که با تو رفیق میشم، اونم یه رفیق صمیمی که حاضره جونش رو هم برای تو بده، تصویرسازی کردم که قراره کلی با هم اتفاقات هیجان انگیز رو تجربه کنیم. پس وقتی که بزرگ شدی تموم این خط و نشون ها رو از من یادت باشه وگرنه من میدونم و تو. تولدت مبارک باشه رفیق جونم، خاله شدنم رو هم به خودم تبریک میگم.

********

خاله شدنم مبارک. باورم نمیشه که این کوچولوی ناز الان جزوی از خانواده ما شده و من خاله اون شدم. هنوز حس میکنم توی دوران بچگیم با خواهرمم، همون زمانی که عروسکامونو توی دستمون میگرفتیم و براشون اسم میذاشتیم و میگفتیم اینا بچه هامونن. اما الان همه چیز فرق کرده، الان خواهرم یه نی نی واقعی توی بغلش داره، یه نی نی که من خاله اون شدم. مثل اینکه قراره از این به بعد واقعا نقش مامان و خاله رو به عهده بگیریم اما من هنوز هم باورم نمیشه.

********

خواهری، مامان شدنت مبارک. نمیدونم مامان شدن چه حسی داره ولی حتما خیلی قشنگ تر از حس خاله شدنه. اما تو که خاله نشدی پس میخوام برات از حس خاله شدن بگم. این حس یه حس فوق العاده قشنگ و خاصه، یه حس که فکر میکنی مادر دوم بچه ای و در مقابل زندگیش و آینده اش مسئولی. خواهری، خاله شدن این همه حس قشنگ و ناب به وجود آدم تزریق میکنه پس بهم بگو که به خاطر مامان شدن چقدر میخواد حس خوب در وجودت غلیان کنه؟ حتما دارم که دل تو دلت نیست و الان قلبت پر از حس عشقه، پر از حس عشقی که نسبت به فرزندته. مامان شدنت رو دوباره بهت تبریک میگم و در کنار خاله شدن رو هم به خودم تبریک میگم.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته خاله شدنم مبارک با متن زیبا

عکس پروفایل خبر خاله شدن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی